Pierwszy polski kanał na YouTube o Brytyjskiej Rodzinie Królewskiej! - Your Majesty

piątek, 1 września 2017

Długo pracowałam nad nowym projektem. Dzisiaj postanowiłam Was poinformować, że założyłam pierwszy w Polsce kanał na Youtube poświęcony Brytyjskiej Rodzinie Królewskiej!


Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba i będziecie czynnymi subskrybentami :) Myślę, że z czasem bardziej przyzwyczaję się do aparatu i łatwiej będzie mi przekazywać informacje :).


ZAPRASZAM DO SUBSKRYBOWANIA! 


Poniżej pozostawiam Was z wstępnym filmikiem.

Już jutro udostępnię pierwszy filmik tematyczny!


W komentarzach, czy to na YT czy pod tym postem możecie pozostawiać także Wasze pomysły na filmiki.


Oczywiście na blogu będę się udzielać nadal!

15 komentarzy

  1. Rozwijasz się :-). Życzę powodzenia w nowym projekcie. Chętnie poslucham o krolewskim prorokole.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł w wolnej chwili na pewno będę zaglądać :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Czekam na kolejne filmy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł!!! :-) im więcej o Rodzinie Królewskiej tym lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie będę oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję super pomysłu napewno będę czesto odwiedzać wasz nowy kanał:-)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł już subskrybuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co z Rodziną Wyjątkową?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuza, mam taką samą machającą w świetle słońca figurkę Królowej jak ty :D I też mam na imię Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kolekcjonuje Elki :P ale ta machająca robi zawsze furorę wśród moich znajomych. Pozdrawiam!!! :D

      Usuń
  10. Nie widzę problemu w tym że będzie kilka blogów/kanałów o tematyce monarchii im więcej tym lepiej ja zawsze rano zaglądam na wszystkie i nadal będę tak robić nawet jeśli informacje będą się powtarzać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej tym lepiej . Cieszę się,że polska blogosfera o monarchii się rozwija.Na pewno wszystko przeczytam i oglądnę :)

      Usuń
  11. ten kanał to rewelacja :) bardzo się cieszę:) blog na wyskim poziomie:) replikate swietna sprawa:) uwielbiam was i sie nie rpzejmujcie ludzmi oni wam zazdroszcza kanalu, replikate, czytelnikow, tego iz zaistanialyscie w pracie i w mediach np w pytanie na snidanie czy w aradio a jak ktos odnosi sukcesy to mu sie zazdrosci i zawisci..olejcie to roboce swoje, jestescie najlpesze na rynu blogow "krolewskich" bardzo ambitny blog i masa sukcesow ! a kto zawisci,zazdrosci niech sam wezmie sie do roboty i cos pakaze a nie hajtuje tylko...nie wolno sie takimi przejmowac robic swoje i tyle, bo jestescie dziewczyny the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie super. Każdy ma prawo założyć konto na YouTube i wrzucać swoje filmy. Trzymam kciuki i będę oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń