Odpowiedź od Kate i Williama na podziękowania za wizytę w Polsce!

sobota, 2 września 2017

24 lipca 2017r. wysłałam list do księżnej i księcia Cambridge z podziękowaniami za wspaniałą wizytę w Polsce. 25 sierpnia otrzymałam odpowiedź!



W liście do książęcej pary napisałam, że bardzo dziękujemy za wspaniałą wizytę w Polsce, że przekazaliśmy księciu Williamowi kolaż oraz zapytałam się, które miejsce w naszym kraju najbardziej im się spodobało.


Sekretarka, Claudia Spens w liście odpisała, że Kate i Williamowi podobało się w Polsce i  że zostali bardzo miło przyjęci. Odpowiedziała także na moje pytanie, że książęca para nie potrafi wybrać jednego miejsca, które im się najbardziej podobało i że nie mogą się doczekać kolejnej wizyty Polsce w przyszłości.


To była jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie odpowiedzi w ostatnim czasie, ponieważ pierwszy raz wysłałam list - można powiedzieć - bez okazji, czyli odpowiedź była przygotowywana specjalnie dla mnie :P a nie wysłane po prostu zdjęcie z podziękowaniem.



Pierwszy filmik na kanale!



 

22 komentarze

  1. Super gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze przyszla odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje też wysłałam taki list może też dostanę odpowiedź
    Za to w tym tygodniu przyszła długo wyczekiwana odpowiedź ręcznym podpisem Camilli ☺
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo miłe szkodak że nie dołączyli jakiegoś zdjęcia z pobytu w Polsce ☺ pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostanie takiego listu musiało być przeżyciem! Przypomniałyście się Pałacu Kensington. Mam nadzieję,że słowa o powrocie do naszego kraju w przyszłości nie są tylko kurtuazją. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. troche off topic :) ostatnio dzięki "The Crown", odświeżeniu seansu "Królowej" i w ogóle rocznicy śmierci księżnej Diany zaczęłam sie zastanawiać i co do Elżbiety II to jestem pewna, książę Filip to już raczej nie sądząc po plotkach, książę Karol podobnie jak ojciec, za to Diana wiadomo oficjalnie, że była, no i mamy młodsze pokolenie - jak myslicie czy Kate i William spali ze soba przed ślubem? :) czy Kate tak jak Diana i królowa szła do ślubu jako dziewica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak się wyrażę, nie byłam ich prześcieradłem :P ale mieszkali razem przed ślubem :) to są ich prywatne sprawy, które nie są oficjalnie potwierdzane.

      Usuń
  7. Gratuluję wspaniałej odpowiedzi :) Widziałam w zakładce królewskie listy że wysłałaś list do księżnej Kamili z życzeniami urodzinowymi. Mam pytanie czy przyszła ci juz odpowiedz? :)Gratuluję również pierwszego filmiku na YouTube jest świetny i temat który poruszyłas był dla mnie nurtujący. Rozwialas wszystkie moje wątpliwości ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas czekam :) + dziękuję za motywację! :D

      Usuń
  8. Mam pytanie do treści filmiku-dlaczego powiedziałaś że Kate nigdy nie będzie księżniczką? Przecież kiedy Charles zostanie królem to Kate i William będą tytułowani Prince i Princess of Wales jak niegdyś Charles i Diana. Jeśli mam złe informacje to przepraszam. A na marginesie film świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualny tytuł Kate to dokładnie Her Royal Highness Princess William, Duchess of Cambridge, Countess of Strathearn, Baroness Carrickfergu., czyli "Księżniczka Williama z Walii" - przyjęła tytuł męża - który nie jest używany. Gdy staną się Prince/Princess of Wales - wtedy Kate przyjmie tytuł z mężem, czyli tak jak Diana, będzie "Princess", jednak będzie się na nią mówiło "Księżna" - tak jak w przypadku Lady Di, czyli w piśmie inaczej niż w użytku :)

      Usuń
    2. Wtedy tak jak Diana przyjmie tytuł " HRH the Princess of Wales", czyli tytuł po mężu. Byłaby Princess Catherine, gdyby urodziła się w rodzinie królewskiej.

      Usuń
  9. Nie załapałam się na Q&A :) na jakim poziomie jest Wasz angielski? Czy przed zainteresowaniem się BRK był gorszy i znacznie sie poprawił dzięki prowadzeniu bloga czy raczej zawsze mówiłyście dobrze po angielsku?
    I drugie pytanie - skąd sie znacie, jesteście koleżankami z liceum? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój angielski znaczenie się poprawił przez zainteresowanie BRK, ale oczywiście nie jest idealny i perfekcyjny, dlatego cały czas się go uczę :) można powiedzieć, że jestem w stanie się bez problemu dogadać w tym języku :)

      Jeśli chodzi o drugie pytanie, poznałyśmy się tutaj na blogu :D więcej o tym możesz przeczytać w zakładce "o nas", każda z nas pochodzi z innego krańca Polski, a spotkałyśmy się dopiero po 2 latach, gdy do Warszawy przyjechali K&W :)

      Usuń
    2. Mój angielski tak jak u Zuzy nie jest aż tak idealny, ale jak ktoś mówi wolno po angielsku to zazwyczaj potrafię się z nim dogadać ;). A jeśli chodzi o drugie pytanie to oficjalnie poznałyśmy się podczas wizyty Kate i Williama w Polsce ;).

      Usuń
  10. Obejrzałam filmik i jestem zachwycona. Tytulatura to bardzo trudny temat, a ty wytłumaczyłaś wszystko w sposób przystępny i prosty.Widać ,że wasz blog bardzo się rozwija od czasu wizyty Kate i Willama w Polsce. Prosiłbym o choćby króciutką relację na YT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w planach, ale za jakiś czas, na razie chcę się bardziej skupić bardziej na filmikach "edukacyjnych" :)

      Usuń
  11. Też wysłałam taki list opisałam równiez że byłam w tym roku w Londynie. Najbardziej mi sie podobalo zwiedzanie tower of London. to bylo moje największe marzenie odnośnie tej wycieczki. Napisałam również,że marzenia sie spełniają i trzeba w nie wierzyć. Zrobiłam równiez album z Royal Tour to Poland i dołączylam do listu, Poprosilam tez o zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mam pytanie co to znaczy ten skrót jak jest Claudia Spens i M.V.O ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Członek Royal Victorian Order, czyli Członek Order Victorii.

      Usuń
    2. Dziękuję 😊

      Usuń