Księżna Kate spodziewa się trzeciego dziecka!!!

poniedziałek, 4 września 2017

Przed chwilą Pałac Kensington oficjalnie potwierdził, że księżna Kate spodziewa się trzeciego dziecka!!!

Spekulacje się potwierdziły! Kate jest w trzeciej ciąży!

Jak możemy przeczytać w oświadczeniu, książę i księżna są bardzo podekscytowani tą nowiną, tak samo jak Królowa i reszta rodziny. 

Dzisiejsze wyjście księżnej zostało odwołane, ponieważ tak jak w poprzednich ciążach, choruje na nudności. 


Rebecca English, królewska korespondent na swoim Twitterze napisała, że Kate jest w 12. tygodniu ciąży, a dziecko urodzi się na przełomie marca/kwietnia.


Jesteśmy mega podekscytowane, ponieważ czekałyśmy na tę wiadomość już bardzo długo :). Mamy nadzieję, że będziecie wspólnie z nami śledzić te 9 miesięcy. 

Obstawiacie chłopca czy dziewczynkę? :D

74 komentarze

  1. No pięknie 💙 najpierw Madeleine, teraz Kate ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja:D dobrze ze siedze :D nie myslalam ze sie zdecyduja ... :) ale cudne wiesci 😁 to w maju przywitamy kolejnego Royal baby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obstawiam drugiego chłopaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dzisiaj urodziny i taka niespodzianka, nie spodziewałam się. Jestem szczęśliwa😀😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jutro mam urodziny. Sto lat. Taki prezent 😊

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego! :D Wspaniała data :)

      Usuń
    3. Wszystkiego najlepszego dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i kasy ;)

      Usuń
  5. Jak zobaczyłam ten komunikat na Twiterze to oczom nie mogłam uwierzyć! Naprawdę bardzo się cieszę i gratuluję!! Przykre oczywiście jest to, że księżna cierpi na nudności, ale życzę jej, aby szybko wróciła do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. MAM ZAWAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak plotki okazały się prawdziwe. Jeśli się nie mylę dziecko pojawi się na przełomie marca lub kwietnia i oby była to dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  8. No i pięknie :) Wspaniała wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja zawału dostanę najpierw ciąża Maddie potem znienacka urodziła Sofia teraz czytam imiona małego księcia a tu taki news!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała wiadomość :D Szkoda tylko ze księżna znów będzie musiała przerwać oficjalne obowiązki liczyłam że od jesieni będą się z Williamem częściej pokazywać:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wiadomość, strasznie się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Yes,Yes,Yes. Księżniczka Madeleine I teraz Kate. Co za wspaniałe wiadomości. A jak nasi dzisiaj wygrają z Kazachstanem - to już całkiem. Pozdrawiam wszystkich czytających.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy księżna pojedzie w takim razie na Royal Tour do Skandynawii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo na razie, czy w ogóle polecą :) ta informacje nie została jeszcze potwierdzona przez Pałac.

      Usuń
    2. Na Royalty World czytałam, że książę William w maju na Garden Party powiedział, że razem z żoną będą mieli okazję odwiedzić Norwegię, ale masz rację troszkę się zagalopowałam ;)

      Usuń
    3. Powiedział, że kiedyś chcieliby odwiedzić ten kraj :). My publikujemy tylko informacje, gdy są one potwierdzone, ponieważ nie ma co wprowadzać chaosu i plotek, tak jak robią to portale plotkarskie :) tak jak na przykład z 3 ciążą księżnej Kate - gdybyśmy pisały za każdym roku o przypuszczeniach, Catherine urodziłaby już 8 dzieci w tym roku :D

      Usuń
    4. No to nieźle ;) Dziękuję :)

      Usuń
  15. Zaskoczenie jest ogromne

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze Harry ogłosi zaręczyny i będziemy mieć pełnię szczęścia na przyszły rok :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy jesli będzie to chłopiec, wyprzedzi Charlotte w kolejce do brytyjskiego tronu?Nie mogę się już doczekać narodzin kolejnego dzieciątka! Gratulacje dla nich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała wiadomość :D Obstawiam Arthura lub Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne wieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spodziewałam się, że zdecydują się na trzecie dziecko, tym bardziej że George i Charlotte są jeszcze mało samodzielni. Ciekawe w którym miesiącu jest Kate, jeszcze nie tak dawno w Polsce i Niemczech piła alkohol :) Ale super wiadomość, ze będą mieli kolejnego dzidziusia, ciekawe czy znowu będzie podobny do Georga jak Charlotte i fajnie będzie znowu zobaczyć Kate z brzuszkiem, a potem ich wyjście ze szpitala :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamiętam jak 3 lata temu też we wrześniu poinformowali, ze Kate jest w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moze przyspieszylu decyzje o dziecku ze wezgledu na oswiadczyny Harrego? Zeby zdazyla urodzic zanim bedzie slub:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak sądzicie-czy księżna razem z Williamem odprowadzi George'a do szkoły czy jednak zrezygnuje?
    Poza tym jak widać te objawy przychodzą bardzo nagle skoro Kate miała zaplanowane wyjście i podczas ostatniego w White Garden też wyglądała świetnie. Szkoda,że nawet w trzeciej ciąży dopadły ją te nudności. Z drugiej strony to jednak jedyny czas kiedy może mieć względny spokój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonamy się w czwartek :) Jeśli tylko nie będą jej doskwierać nudności to na pewno.

      Usuń
  24. Cudowna wiadomość!!! Nie spodziewałam się że Kate i William tak szybko postarają się o trzecie dziecko

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna wiadomość!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! Wspaniała wiadomość! Ciekawe który to tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wierzę. Dopiero co zobaczyłam imiona małego synka Carla i Sofii,a tu widzę ten przecudowny tytuł waszego postu.Jestem przeszcześliwa !!!!!Mam nadzieję,że nudności szybciej niż w poprzednich ciążąch jej przejdą,a dziecko będzie zdrowe.Możecie uwierzyć w to,że już na wiosnę będą w piątkę. Jestem w szoku !
    Pierwsza połowa roku była dość uboga w niespodziewane informacje,ale teraz przyszła lawina :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swoją drogą...Nie wchodząc w szczegóły to ciekawe czy ta ciąża była planowana? W końcu więcej obowiązków zapowiadano już dawno i raczej to niezbyt odpowiedni moment oczywiście tylko pod względem "zawodowym". Tak na marginesie tym razem chyba wolałabym żeby to był chłopiec. Może Arthur albo David?

    OdpowiedzUsuń
  29. Stawiam na drugą dziewczynkę ;) Może moje przypuszczenia ponownie się potwierdzą, bo u Sofii i Carla Philipa stawiałam na drugiego chłopczyka i trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najwspanialsza wiadomość dnia! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozpoczęcie roku szkolnego z takimi informacjami mogę mieć co tydzień!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nagle szkoła,matematyka i inne rzeczy stają się zupełnie niestraszne,drugorzędne...Ja mogę mieć codziennie:)

      Usuń
  32. Cudowna informacja. Czekam z niecierpliwością na wyjscia Kate i narodziny Royal baby. Obstawiam dziewczynkę i chciałabym żeby była podobna do Diany.<3 cudownie ze beda dużą rodzinką

    OdpowiedzUsuń
  33. Obstawiam 2 chlopaka, przy George tez wyladowała w szpitalu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obstawiam dziewczynkę. Skoro księżna ma nudności obstawiam co najmniej 7 tydzień. Poza tym wcześniej by chyba nie potwierdzili. A z drugiej strony skoro pila alkohol, na pewno nie była wtedy w ciąży lub przynajmniej jej nie podejrzewala, czyli wtedy musiała być przed piatym tygodniem... Od wizyty minęło 6 tygodni. Jest więc pewnie między 7 a 11 tygodniem ciąży. Zatem termin porodu przypada w drugiej połowie marca lub w pierwszej połowie kwietnia. Na Wielkanoc mniej więcej, o ile mam rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według królewskiej korespondent, księżna jest w 12. tygodniu, a termin porodu przypada na koniec kwietnia/początek maja :)

      Usuń
    2. Moze urodzi na roznice slubu:)

      Usuń
    3. Według królewskiej korespondent księżna jest w MNIEJ NIŻ 12. tygodniu, a ciążę potwierdzili już teraz, ponieważ z powodu dolegliwości księżna nie może uczestniczyć we wcześniej zaplanowanych spotkaniach.

      Usuń
    4. Z pewnością jest mniej niż 12 tygodni, bo wtedy by się termin porodu nie zgadzał. Na ciążowe stylizacje jeszcze pewnie poczekamy. Podejrzewam, że do końca piątego miesiąca nic nie będzie widać.

      Usuń
  35. Wspaniała wiadomość dnia!! Już nie mogę doczekać się kolejnego Royal Baby mam nadzieję że będzie to dziewczynka 😀

    OdpowiedzUsuń
  36. Skoro to trzeci miesiąc to dziecko nie powinno przyjść na świat raczej na przełomie marca i kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy,że podano złą informację? George i Charlotte przyszli na świat z "opóźnieniem" więc ja obstawiam ostatni tydzień kwietnia. Byłoby super bo wtedy kończę szkołę na dobre! ;)

      Usuń
  37. Jeju, jak się cieszę! Świetna wiadomość!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. No to pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. 12 tydzień czyli była już w ciąży podczas wizyty w PL i w Niemczech :)
    ale czad!! cudowna wiadomość aż mnie ciarki przeszły ;) kolejny raz plotki się potwierdziły - nie dawała mi spokoju ta wizyta w szpitalu i jednak była związana z ciążą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna wiadomość! :)
    Nie myślałam, że zdecydują się na trzecie dziecko, a więc nico mnie zaskoczyli :) No, chyba, że oni sami o tym nie widzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam pewna że będzie trzecie dziecko, obstawiałam że dowiemy się o tym na koniec tego roku. Myślę że Kate bardzo ceni sobie model rodziny w której się wychowała i robi wszystko żeby mieć taką samą rodzinę.

      Usuń
  41. Cudowna wiadomość i wspaniały dzień dla wszystkich fanów rodzin królewskich. Po raz trzeci plotki okazały się prawdą, zastanawia mnie że ani razu nie udało im się utrzymać tego w tajemnicy, tym bardziej że za każdym razem oficjalny komunikat pojawiał się na bardzo wczesnym etapie ciąży. Teraz jest tak samo, z powodu mdłości musiała odwołać oficjalne wyjście i tylko dlatego info pojawiło się teraz. Myślę że dziecko urodzi się po 20 kwietnia i mam ogromną nadzieję na drugą dziewczynkę chociaż intuicja podpowiada mi chłopca.
    Pierwsza połowa roku u royalsów była dość nudna ale za to teraz się dzieje. Myślę też że Pippa też jest w ciąży i Middeltonom przybędzie w 2018 dwoje wnucząt.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już kilka tygodni temu zauważyłam, że Kate się "zaokrągliła" i przez to wygląda ładniej, ale myślałam, że tak po prostu przytyła kilogram czy dwa, wcześniej nie przypisywałam tego ciąży, ale jak widać niektórzy są bardzo spostrzegawczy, szczerze mówiąc mnie też to zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak odkąd okazało się że księżna była w szpitalu to czekałam na pierwsze wyjście bo choć w ciąży nie tyła nigdy znacznie to błogosławiony stan widać po zaokrąglonej buzi. Kate naprawdę pięknie wygląda w ciąży choć chyba nieco lepiej przy pierwszej. Ja już nie mogę się doczekać kolejnej cudownej informacji,że księżna została przyjęta do szpitala i urodziła. Szkoda tylko że rozwiązanie jest planowane na czas kiedy w Anglii jest raczej zimno.

      Usuń
  43. Zapraszam na bloga!
    https://londynrodzinkacambridge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Trochę jestem zawiedziona bo liczyłam jednak na większą aktywność Księżnej. Ale oczywiście cieszę się z kolejnego członka rodziny królewskiej. Myślę że będzie kolejny chłopiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Szok, ale bardzo pozytywny :) Trzymam kciuki za Kate, żeby wszystko było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mama księżnej została dziś sfotografowana w drodze do pałacu Kensington. Dobrze,że księżna ma jej wsparcie..Carole Middleton was pictured arriving at #KensingtonPalace today as news broke her daughter the #DuchessofCambridge is pregnant with her third child. The Palace explained that Kate is terribly sick with hyperemesis gravidarum, and Carole is surely on hand to help Kate and to look after #PrinceGeorge and #PrincessCharlotte while their mother is ill. Picture via Daily Mail: http://www.dailymail.co.uk/…/ar…/Duchess-pregnant-child.html

    OdpowiedzUsuń
  47. A co myślicie na to że będą Bliźnięta lub Dwojaki

    OdpowiedzUsuń
  48. już się zaczęło :) brytyjskie media spekulują, że Kate i Will poczęli trzecie dziecko w Polsce, "The Sun" dziś na okładce umieścił zdjęcie z bankietu w Łazienkach, tytuł to "Warszawski akt", Kate patrzy wymownie na Williama, a obok jej głowy jest załączona grafika plakietki "Nie przeszkadzać" jaką zawiesza się na drzwiach w pokojach hotelowych :) ale najlepsze są podpisy - wszystkiemu winny smalec jedzony dzień przed poczęciem! Smalec da Ci siłę, smalec uszczęśliwi Ciebie i naród!" :D haha padłam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wydaje mi się że Kate nie zobaczymy w czwartek jak george pójdzie do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  50. THE DUKE AND DUCHESS OF CAMBRIDGE AND PRINCE HARRY TO VISIT NEWLY ESTABLISHED ROYAL FOUNDATION SUPPORT4GRENFELL COMMUNITY HUB PROVIDING BEREAVEMENT AND EMOTIONAL SUPPORT TO THE GRENFELL TOWER COMMUNITY
    Kensington
    Tuesday 5th September 2017

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkoda,że księżna musiała zrezygnować z dzisiejszego wyjścia..Już myślałam że czuje się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  52. Sądzę, że zachowanie księżnej na bankiecie w Łazienkach mozna tłumaczyć ciążą, w ktorej już pewnie była, ale prawdopodobnie jeszcze o niej nie wiedziała. I to nie chodzi o żadne teorie spiskowe o rzekomym kryzysie, ale zwyczajnie może nie czuła się najlepiej (ja też w pierwszych dniach ciąży odczuwalam ogromne zmęczenie i dokuczaly mi bole brzucha, a o swoim stanie jeszcze nie wiedziałam). Mogla też być nieco poddenerwowana, w końcu hormony jej pewnie szalaly. Obstawiam 10 tydzień i dziewczynkę.

    OdpowiedzUsuń