Torebki RepliKate i RepliPippa

niedziela, 29 października 2017

Księżną Kate najczęściej możemy zauważyć z kopertówkami, które są eleganckie, małe i są dopełnieniem całej formalnej stylizacji. Większość z kobiet na co dzień nosi jednak zwykłe, duże torebki, dlatego postanowiłam przedstawić Wam także RepliPippa, czyli repliki torebek Pippy Matthews - siostry Kate, ze sklepu McKlein.


Kliknij w zdjęcie, aby przejść do strony producenta:












Pippa Matthews (Middleton)








*Wpis sponsorowany zgodny z etyką blogvertisingu

12 komentarzy

  1. Ładne te torebki i nawet niedrogie, szkoda, że koszty wysyłki niemałe. Na wielkie wyjścia rzeczywiście nadają się tylko kopertowki. Są urocze, choć kompletnie niepraktyczne (prawie nic się do nich nie mieści, wypchane wyglądają fatalnie i zajmują rękę). No, ale co zrobić. Trudno do wizytowej sukienki wrzucić wielką torbę na ramię ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę czy mogłabyś mi podać adres korespondencji do księcia Karola?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sam jak do Kate I Williama
      Clarence House SW1A1BA London

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :-)

      Usuń
  3. Na eleganckie okazje po prostu idealne.Pamiętam jak szukałam białej,gładkiej kopertówki na wesele wujka.Były wszystkie kolory,fasony,rozmiary,wzory,ale żadnej białej,stylowej,klasycznej:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć dziewczyny, od jakiegoś czasu regularnie odwiedzam waszego bloga, jest naprawdę konkretny, jeśli moglybyscie napisać coś o tym w jaki sposób albo jak do królowej zwraca się księżna Kate. Chodzi mi tutaj o zacisze domowe, czy mówi do niej babciu czy może w sposób formalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam news 07.11 wyjście Kate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że czekająw nas dwie okazje do zobaczenia księżnej. Świetnie,że wraca do obowiązków.

      Usuń
    2. Super ja jestem bardzo ciekawa jak ksiezna sie jutro zaprezentuje,mysle ze od ostatniego razu brzuszek sie troszke powiekszyl i bedzie wygladac bardzo promiennie

      Usuń
    3. Ja jestem ciekawa stylizacji na gali w Oranżerii. Ciekawi mnie też czy księżna zdecyduje się podczas trzeciej ciąży na jakiś strój z dwóch poprzednich ciąż. Moim zdaniem byłoby super

      Usuń
  6. Szkoda że nie ma replikate LK Bennett w kolorze nude.

    OdpowiedzUsuń