8 października Pałac Kensington poinformował, że w związku z wkrótce przypadającym Światowym Dniem Zdrowia Psychicznego, książę i księżna Cambridge oraz książę Harry pragną się podzielić nowymi dobrymi informacjami związanymi z ich organizacją HeadsTogether.
https://twitter.com/KensingtonRoyal |
Okazuje się, że kampania książęcego trio przynosi wielkie rezultaty! W filmiku nagranym przez Neev Spencer podano informację iż przeprowadzono ponad milion rozmów z ludźmi na temat zdrowia psychicznego! Z danych wynika, że 42% osób rozmawia i otrzymuje pomoc, a 83% korzysta z pomocy oraz pomaga innym osobom.
Z tej okazji również Pałac Kensington udostępnił filmik, z wizyty księcia Williama w Data Obervatory, dokąd udał się, aby zdobyć informacje na temat efektów kampanii HeadsTogether.
We learned that better tools are needed to help people have a conversation about mental health whether in times of calm or times of crisis. pic.twitter.com/agQ7iF8HfK— Kensington Palace (@KensingtonRoyal) 8 października 2017
A oto wiadomość od Kate, Williama i Harry'ego:
Jesteśmy niezwykle dumni z milionów rozmów, które rozpoczęła kampania HeadsTogether na temat zdrowia psychicznego. Przez ten czas dowiedzieliśmy się jakie narzędzia są potrzebne do rozmowy z ludźmi czy to w czasie spokoju czy wielkiego kryzysu. Elektroniczne uruchomienie zdrowia psychicznego będzie rozwijać nowe formy, aby pomóc ludziom w rozmawianiu na temat zdrowia psychicznego.
Spodziewamy się, że wiele narzędzi opracowanych podczas uruchamiania przyniesie korzyść brytyjskiej społeczności charytatywnej zdrowia psychicznego. Współpracując z partnerami HeadsTogether, fundacja zainwestuje również w specjalne programy, które będą pokazywane w szkołach, miejscach pracy oraz w wspólnocie obronnej.
Jesteśmy niezwykle dumni z milionów rozmów, które rozpoczęła kampania HeadsTogether na temat zdrowia psychicznego. Przez ten czas dowiedzieliśmy się jakie narzędzia są potrzebne do rozmowy z ludźmi czy to w czasie spokoju czy wielkiego kryzysu. Elektroniczne uruchomienie zdrowia psychicznego będzie rozwijać nowe formy, aby pomóc ludziom w rozmawianiu na temat zdrowia psychicznego.
https://twitter.com/KensingtonRoyal |
https://twitter.com/KensingtonRoyal |
Spodziewamy się, że wiele narzędzi opracowanych podczas uruchamiania przyniesie korzyść brytyjskiej społeczności charytatywnej zdrowia psychicznego. Współpracując z partnerami HeadsTogether, fundacja zainwestuje również w specjalne programy, które będą pokazywane w szkołach, miejscach pracy oraz w wspólnocie obronnej.
https://twitter.com/KensingtonRoyal |
Również Pałac Kensington z przyjemnością poinformował o tym, że The Royal Foundation prowadzona przez Kate, Williama i Harry'ego, przeznaczy 2 miliony funtów na ustanowienie nowych start-upów innowacji w zakresie zdrowia psychicznego.
***
Jak pewnie zauważyliście, wczoraj blog był nieaktywny, ponieważ zmieniałyśmy domenę! Teraz możecie nas szukać pod adresem: www.rodzinazcambridge.pl
https://twitter.com/KensingtonRoyal |
***
Jak pewnie zauważyliście, wczoraj blog był nieaktywny, ponieważ zmieniałyśmy domenę! Teraz możecie nas szukać pod adresem: www.rodzinazcambridge.pl
Ale mi się wystraszyłam gdy nie mogłam wejść wczoraj na Wasz blog nie róbcie więcej takich numerów ;) cieszę się że kampania przynosi takie świetne efekty i nie mogę się doczekać wspólnego wyjścia Williama Harrego i Kate :)
OdpowiedzUsuńJa tak samo. Po prostu zamarłam. Jeszcze tylko one Day i zobaczymy Kate juz się nie mogę doczekać. Ciekawe czy już choć deko widac to ze jest w ciąży ? Myślę że tak😊
OdpowiedzUsuńPrzeczytałam dziś,że możliwe iż któraś z księżniczek Yorku może zostać matką chrzestną trzeciego dziecka Kate i Williama. Myślicie,że to możliwe?
OdpowiedzUsuńMożliwe, ale to zależy tylko i wyłącznie od Kate i Williama, kogo wybiorą na rodziców chrzestnych :)
UsuńDobrze,że to było tylko czasowe. Kamień spadł mi z serca :)
OdpowiedzUsuńKampania przyniosła naprawdę duże efekty. Czytałam też,że przekazane fundusze są największe w historii Royal Foundation. Widać jak poważnie do tego podchodzą i starają się działać na wszystkich polach.
Fajnie, że wykorzystują swoją popularność w dobrym celu. Oby jak najwięcej takich działań!
OdpowiedzUsuń