Odpowiedź od księżniczki Eugenii i Jacka Brooksbanka

wtorek, 17 kwietnia 2018

24 stycznia 2018 r. wysłałam gratulacje z okazji zaręczyn do księżniczki Eugenii z Anglii i Jacka Brooksbanka. 15 marca otrzymałam odpowiedź, jednak kompletnie zapomniałam dodać tą informację na bloga - wybaczcie :).


Pewnie większość z Was już w sieci widziało tę przepiękną kartkę. Warto wspomnieć, że rzadko kiedy BRK odsyła kartki w tak dużym formacie.


Kartka jest rozkładana, z przodu znajduje się zdjęcie pary, wykonane z okazji zaręczyn przez Jonathana Brady'ego w Galerii Królewskiej w Pałacu Buckingham. W środku znajdują się wydrukowane, lecz ręcznie pisane przez Eugenie podziękowania za gratulacje.


5 komentarzy

  1. Fajnie, że sama napisała życzenia :-), i tylko zostały przedrukowane. Myślę że to miły gest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę napisałaś w styczniu i odpowiedź dostałaś w marcu? Ja swoją kartkę wysłałam 13 lutego a odpowiedź miałam już 26.02 u siebie. Zawsze myślałam, że ktoś kto wysyła później automatycznie dostaje odpowiedź później :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) mam taką samą w swojej kolekcji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka gratulacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny gest z tym ręcznie napisanym podziękowaniem.

    OdpowiedzUsuń