7. rocznica ślubu Kate i Williama

niedziela, 29 kwietnia 2018

To był na pewno bardzo emocjonujący, kolejny wspólny rok Kate i Williama. Dzisiaj chciałybyśmy przedstawić Wam kilka pięknych chwil, które pokazują, że mimo 7 lat, księżna i książę nadal są cudownym małżeństwem.


Bardzo zależy mi na posiadaniu rodziny. Catherine i ja nie możemy się doczekać, aby w przyszłości ją założyć. ~ William [wywiad z okazji zaręczyn].

  
Rodzina jest dla mnie bardzo ważna. ~ Kate [wywiad z okazji zaręczyn]
  
Oczywiście chcemy założyć rodzinę, więc będziemy musieli już zacząć o tym myśleć. ~ William
 

Mam nadzieję, że sami będziemy mieć szczęśliwą rodzinę. ~ Kate

 

Co ważniejsze, chcę mieć dzieci. To naprawdę kluczowa sprawa. ~ William

 

TO BYŁO EMOCJONUJĄCE 7 LAT...

29.04.2011 r. - ślub księcia Williama i Kate Middleton
Znalezione obrazy dla zapytania duke and duchess of cambridge wedding

22.07.2013 r. - narodziny pierwszego dziecka Kate i Williama - George'a Alexandra Louisa

Znalezione obrazy dla zapytania prince george birth

23.10.2013 r. - Chrzest św. księcia George'a.

Podobny obraz

2.05.2015 r. - narodziny córki Kate i Williama - Charlotte Elizabeth Diany

Znalezione obrazy dla zapytania princess charlotte birth

5.07.2015 r. - Chrzest św. księżniczki Charlotte

Znalezione obrazy dla zapytania princess charlotte christening

17-18.07.2017 r. - Kate i William z dziećmi w Polsce!

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william in poland

23.04.2018 r. - narodziny trzeciego dziecka Kate i Williama - Louisa Arthura Charlesa

Znalezione obrazy dla zapytania prince louis birth

9 komentarzy

  1. Piękny post. Życzę im, aby dalej byli tacy szczęśliwi jak są w tym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny,wspomnieniowy post.Ale szybko zleciały te 7 lat.Myślę,że ta rocznica będzie dla nich bardzo piękna,spokojna,całą rodziną razem.A już niedługo znów czekają nas przepiękne chwile na ślubie Harry 'ego i chrzcie Louisa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj... Od tamtego momentu zostałam fanką rodziny królewskiej. Naprawdę nie mogę uwierzyć, że to już siedem lat. Jednak przez ten okres dostarczyli mi niesamowitych emocji i jestem pewna, że mają specjalne miejsce w moim sercu już na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 lat od ślubu, a suknia ślubna Kate nadal mnie zachwyca!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas zleciał! Pamiętam, że oglądałam ten ślub, ale było to niesamowitym zbiegiem okoliczności, bo nie miałam tego w planach i jakoś dużo nie pamiętam z tego, więc będę musiała sobie co nieco przypomnieć w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę uwierzyć że to już 7 lat, ich ślub był niesamowitym wydarzeniem, mogłabym go oglądać codziennie. Trójka dzieci w takim czasie to też niezły wynik :)
    Tak jak ktoś wyżej napisał, nie możemy spojrzeć na nich "od kuchni", ale wydaje się że tworzą fajną rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita rocznica 7 slubu Kate i Williama ! :) Aby kolejne lata byly takie szczesliwe jak do tej pory :) Duzo szczescia i milosci dla Kate i Williama i ich dzieci George,Charlotte i Louise :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już 7 lat a w moich wspomnieniach jak gdyby bylo to wczoraj.W zyciu Kate i Willa przez ten czas duzo się zmienilo przedewszystkim dziś są rodzicami trójki dzieci :) Suknia Catherine sliczna do tej pory jak dla mnie najpiękniejsza królewska suknia ślubna !!! :)
    Dużo radości dla Kate i Willa :)

    OdpowiedzUsuń