Stylizacja miesiąca - marzec

piątek, 6 kwietnia 2018

Dziś nadszedł czas na głosowanie na najlepszą stylizacją marca.

Zdjęcia: dailymail.co.uk

1.
Wizyta w Pegasus Primary School
Płaszczyk - Jojo Maman Bebe
Kopertówka - Emmy



2.
Inauguracja nowego centrum Place2Be
Sukienka - Seraphine
Szpilki - Stuart Weitzman
Kopertówka - Mulberry



3.
Nabożeństwo z okazji Dnia Wspólnoty Narodów
Płaszczyk - Belulah London
Szpilki - Rupert Sanderson
Kopertówka - Jimmy Choo



4.
Spotkanie w Pałacu Kensington
Płaszczyk - Goat



5.
Obchody Dnia Świętego Patryka
Płaszczyk - Catherine Walker
Szpilki - Tod's
Toczek - Gina Foster



6.
Sympozjum w Royal Society of Medicine
Sukienka i płaszcz - Jenny Packham
Szpilki - Gianvito Rossi
Kopertówka - Loeffler Randall



7.
Spotkanie z SportAid oraz St.Luke's Community Centre
Płaszczyk - Goat
Bluzka - Hobbs
Jeansy - Seraphine
Szpilki - Stuart Weitzman
Kopertówka - Mulberry



Zdjęcia: dailymail.co.uk, instyle.com

11 komentarzy

  1. Można w jakiejś zakładce obejrzeć wszystkie najlepsze stylizacje miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk Belulah i sukienka ze Szwecji.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 jest nienajgorsza:) Ogólnie to był kiepski miesiąc, czekam z utęsknieniem na lepsze czasy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wbrew pozorom wcale niełatwy wybór. Ale chyb u mnie wygrywa Św. Patryk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzia mam do ciebie pytanie nie związane z tematem notki;)
    Czy orientujesz się ile może kosztować 3dniowy wyjazd do Londynu.Planuje sie wybrac na slub Księcia Harrego i Ms.Meghan Markle,nigdy nie byłam za granicą,a tym bardziej w Wielkiej Brytanii.Orientujesz się może ???
    Będę bardzo bardzo wdzieczna za odowiedz!!!:);):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się również do pytania :)

      Usuń
    2. To zależy jakie linie lotnicze wybierzecie i w jakim hotelu będziecie nocować :). Ja zawsze latam Wizzairem albo Ryanairem bo są najtańsze. Ostatnio nocowałam w Easy Hotelu. Wprawdzie byłam 4 dni i do tego dużo zwiedzałam, a bilety wstępu też kosztują, dodatkowo jeszcze wyżywienie i przede wszystkim Oysterka, to wydałam około 1000 zł.

      Usuń
    3. Super,dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    4. Podziwiam , że tak mało wydałaś 1000 zł czyli ok. 220 £ Londyn jest potwornie drogi.

      Usuń
    5. Ja za sam hostel płaciłam 90 £ za trzy noce , sam pokój, lazienka na korytarzu . Plus Ryanair w sumie ok. 100£ w dwie strony. Restauracje okazały się być za drogie , w pizzerii średnia pizza 11 £, później żywilam się w KFC ; bilety wstępow zależy gdzie , średnio między 12 a 16 £. Plus dojazd z lotniska do centrum pociągiem bądź coachem i z powrotem. Plus bilety na komunikację miejską, żeby poruszać się po mieście. Za te pieniądze , które wydałam w Londynie w ciagu trzech dni na najpotrzebniejsze rzeczy mogłabym mieć w polskich warunkach dwutygodniowy pobyt nad morzem w wakacje. Dla Brytyjczyków 12 £ za bilet wstepu to niewiele , a dla mnie już tak . Dla przykładu: moja siostra pracuje w McDonald's w Walii i zarabia 8 £ na godzinę. A w Anglii , która jest bogatsza , stawki za godzinę są jeszcze wyższe.

      Usuń