Rodzinka na wesoło cz.15

niedziela, 6 maja 2018

Dziś kolejna dawka zabawnych sytuacji z udziałem rodziny z Cambridge.




William: Jak ma na imię? [...] Hej Monica, tu William [...] Czemu Cię tu nie ma? [...] Twoja siostra śmieje się z Ciebie.






William: To dla mnie i Catherine wielki zaszczyt uczestniczyć w tym wydarzeniu. Catherine i ja niedawno zostaliśmy rodzicami. [George] ma głos, który na pewno możemy porównać do ryku lwa.




''Chodź do mnie''.
''Nie, to ty chodź do mnie''.



William: Catherine chciałaby przeprosić, że dzisiaj nie ma jej z nami. Ona i George chcieli być tutaj. [George] Jest bardzo głośny. I oczywiście bardzo dobrze wygląda.







Kate do George'a: Pozujesz do nich?





"Gdy William informuje, że chce zmienić dziecku pieluchę".



Kate do Williama: "Jest tak źle''.







:D
 






Kolejna dawka śmiechu z Williamem i Harrym:

Jakie to jest uczucie być świadkiem?
W: Świetnie! To wspaniałe uczucie. Zemsta jest słodka. Już nie mogę się doczekać.
H: Aż musiałem uklęknąć na jedno kolano! Wie o tym od kilku miesięcy!



W: Myślę, że George'owi by się spodobały.


A teraz mała powtórka z rozrywki:

W: Oh, tam jest Arthur (2015 rok)
W: I jest Arthur! (2018 rok)


I wtedy nasza współpraca rozpoczęła się od tego gdy mieliśmy okazję wysłuchać Twojego pierwszego przemówienia.
K: Taak... To było przerażające!








Źródło: tumblr.com


3 komentarze

  1. Pierwsze bardzo zabawne😂 nie wiedziałam, że William jest taki dowcipny😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!😉

    OdpowiedzUsuń