Książę Louis ma już miesiąc! - wspomnienia

środa, 23 maja 2018

Dziś książę Louis skończył miesiąc! Z tej okazji postanowiłyśmy zrobić zestawienie najbardziej uroczych momentów z 23 kwietnia 2018 roku. Zapraszamy do dalszej części.

www.glamour.pl



William: Dasz radę? 
Kate: Tak


William: Teraz tam.
Kate: Teraz pomachajmy tam.
Kate: Zobacz, teraz tam. Trochę wieje, prawda? Będzie mu zimno. Musimy już iść.
Wiliam: Jasne.



Dumny tata ;).



Kate: Witaj maleństwo.



Kate: Hej...Wszystko w porządku...







W Internecie również znalazłam śliczby obrazek księżnej Kate z George'm, Charlotte i Louisem.




<3


George i Charlotte <3


A teraz jeden z najbardziej uroczych momentów dnia:


Widok z helikoptera:





Wszystkie przedstawione cytaty zostały wypowiedziane przez parę po wyjściu do paparazzi.

A wy jak spędziliście ten wyjątkowy dzień?

Źródło: tumblr.com


13 komentarzy

  1. Ja byłam wtedy w Londynie dzień wcześniej ok 21 byłam naena pod szpitalem i widziałam wiernych fanów - widok okolicy dość przygnębiający a w dniu porodujuz wracałam do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać było radość Kate z synka, miło bedzie obserwować ich dzieci jak rosną zmieniają się jaki maja charakter już teraz widać, że Charlotte to śmiała i urocza dziewczynka, Georgie jest bardziej spokojny i chyba trochę wstydliwy chłopiec ciekawe jaki będzie Louis .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rodzina. A Charlotte zapowiada się na uroczą łobuziarę, w pozytywnym sensie tego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozczulajace jest jak Kate trzyma synka na rękach, uśmiecha się i mówi do niego:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słodki moment, jak Kate mówi do Louisa :) Ale i tak dumny tata jest najlepszy-bije od niego taka duma: "MÓJ SYN!" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak robić zdjęcia z helikoptera niemowlęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajciu, jakie kochane gify. Na niektóre napatrzeć się nie mogę. Charlotte to ewidentnie moja ulubienica. Już się nie mogę doczekać, aż będzie starsza i pokaże swój charakterek.

    Pozdrawiam
    Kasia M

    OdpowiedzUsuń
  8. Kate jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze gify, szczęśliwi rodzice.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gify są świetne :-)Rysunek bardzo mi się podoba. Kwintesencja Kate.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać kiedy Meghan będziemy oglądać z dzieckiem na rękach!

    OdpowiedzUsuń
  12. https://gwiazdy.wp.pl/niepublikowane-wczesniej-zdjecia-kate-i-williama-woleliby-gdyby-nie-ujrzaly-swiatla-dziennego-6255640010827905g/4 NOWE ZDJECIA...DZISIAJ PUBLICOWANE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te zdjęcia już dawno były w sieci... autor artykułu chyba szukał tematu, ale nic nie udało mu się znaleźć :p jednym zdjęciem, którego nie widziałam jest to 2, ale mam wątpliwości, czy to jest Kate.

      Usuń