Dlaczego krążą plotki, że księżna Kate nie pojawi się na ślubie księżniczki Eugenii?

niedziela, 2 września 2018

Już za miesiąc i kilka dni księżniczka Eugenia i Jack Brooksbank staną na ślubnym kobiercu. Spekuluje się jednak, że księżna Kate nie przybędzie na uroczystość! Dlaczego?




Choć osobiście nie wierzę w te plotki, to powód, który podają wszystkie brytyjskie tabloidy jest jeden: właśnie w okolicy 12 października na świat przyjdzie pierwsze dziecko siostry księżnej Kate. Podobno Pippa chciała, aby Catherine była przy niej w tej ważnej chwili.


Wiadomo na pewno, że na ślubie nie zjawi się Pippa i James Matthews - z oczywistych względów. Eugenia i Jack byli obecni na ślubie i weselu Matthewsów.

13 komentarzy

  1. Siostra przy porodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym kraju też istnieje taka możliwość. Poza tym jeśli siostry zawsze się wspierają to dlaczego nie być przy porodzie lub w całym procesie przedporodowym?

      Usuń
    2. Dokladnie ja np chodze z siostra do dentysty bo jest mi po prostu łatwiej.Siostra jest mi bliska ,jest mlodsza 5 lat i do dzis pamietam jak lezalam z goraczka chora,a ona wychodzac do szkoly obkładała mnie dookola lalkami,misiami zebym nie byla sama i smutna do jej powrotu.Nie wiem moze kiedys bedac w ciazy poprosze ja rowniez zeby mi towarzyszyla w tym ciezkim dniu😁

      Usuń
  2. czy bedą transmitowac ten ślub w telewizji ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądzę,żeby Kate się nie pojawiła,a ze względu na nią mam nadzieję,że czwarty wnuk Carole i Mike wybierze sobie inny termin: )

    OdpowiedzUsuń
  4. You will draw more loyal readers to your site and keep your readers coming back because
    you are sharing the best with them. They do their level
    best to make a site attractive and beautiful.
    You need to check that they are qualified accountants as many will not be.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fake news nie wiem skąd to wytrzasnęłaś. Blog schodzi na psy, jak będę chciała poczytać plotki wejdę na pudelka, po takim blogu spodziewałam się prawdziwych i sprawdzonych informacji. Wielka szkoda, bo strona miała potencjał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, karmy mam pod dostatkiem ;). Bardzo się cieszę, za docenianie mojej pracy, polecam jednak nauczyć się czytać ze zrozumieniem, ja tutaj żadnych newsów, a tym bardziej fake'ów nie widzę ;)

      Usuń
  6. Mam pytanie odnośnie jeszcze postu pt. Royalsi na wakacjach. Chodzi o główne zdjęcie tego postu. Czy to dziecko w czerwonej kurteczce o blond włosach to dziecko księżniczki Anny??

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszcie, piszcie, lubie czytac tego bloga, a tak malo ostatnio piszecie. Wiem, ze niewiele sie dzieje, ale tak by sie chcialo poczytac nowe rzeczy o Rodzince! Pozdrawiam autorki:) kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. po jakim czasie Kate wróciła do obowiązków po urodzeniu George'a i Charlotte ?

    OdpowiedzUsuń