Odpowiedzi na Wasze pytania! Q&A

niedziela, 25 lutego 2018

Dzisiaj długo wyczekiwane nasze odpowiedzi na Wasze pytania! Komentarzy było naprawdę baardzo dużo, dlatego wybaczcie, że zajęło nam to tyle czasu.


W których klasach liceum jesteście?
ZUZA: Pierwszej :)
JULIA: Pierwsza ;)

Co planujecie robić w przyszłości?
ZUZA: Moje plany często się ostatnio zmieniają, ale aktualnie myślę nad dyplomacją albo prawem.
JULIA: Zastanawiam się nad psychologią lub zarządzaniem ;).

Jakie tiary obstawiacie dla Meghan i Eugenii w dniu ślubu?
ZUZA: Dla Eugenii definitywnie The York Diamond Tiara, a Meghan obstawiam Cambridge Lovers Knot Tiara.
JULIA: Co do Eugenii to zgadzam się z Zuzą. Myślę, że wybierze The York Diamond Tiara. Natomiast Meghan to może Lotus Flower Tiara.

Znalezione obrazy dla zapytania meghan and harry

Który pierścionek bardziej Wam się podoba Meghan czy Eugenii?
ZUZA: Zdecydowanie Meghan. Jack widać, że chciał nawiązać do wyglądu pierścionka Sarah, jednak chyba przedobrzył i wyszedł trochę babciny. 
JULIA: Najbardziej podoba mi się pierścionek Meghan. Pierścionek Eugenii kojarzy mi się z pierścionkiem Kate, tylko jest inny kolor szafiru.

Kogo typujecie na rodziców chrzestnych 3 dziecka Williama i Kate?
ZUZA: Myślę, że wybiorą córkę lub syna Jane, Sarah albo Charlesa - rodzeństwo Diany. Wydaje mi się także, że mogą wybrać któregoś syna Sarah Chatto (córka księżniczki Małgorzaty)
JULIA: Na pewno to będą niektórzy z przyjaciół pary książęcej. Na pewno też padnie wybór na jednego z członka rodziny księżnej Diany. Może skoro Zara jest matką chrzestną George'a, to być może teraz wybiorą Petera Philipsa ;).

Do Zuzi czy masz już pomysł stylizacji na ślub Harry'ego?
ZUZA: Wygodnie! Trampki, bluza i plecak cały kanapek - w końcu czekają mnie tam godziny stania.

Podobny obraz

Wasza ulubiona stylizacja 2017 roku nie tylko w Brytyjskiej Rodzinie Królewskiej?
ZUZA: Od jakiegoś czasu ogólnie podoba mi się styl królowej Letizii (ale nie zawsze!). Moją ulubioną sukienką jest chyba ta czerwona, którą miała podczas 40. rocznicy wyborów.
JULIA: Trochę ich było, ale tak najbardziej to urzekła mnie kreacja księżnej Sofii, którą miała na sobie podczas Wręczania Nagród Nobla w grudniu 2017 roku.

Znalezione obrazy dla zapytania queen letizia dress


Daily Mail
Dlaczego W&K nie integrują się zbytnio z innymi rodzinami królewskimi?
Brytyjska Rodzina Królewska zawsze była lekko "odseparowana" od innych.  Ich stosunki z innymi rodzinami królewskimi pozostają raczej neutralne.

Kto jest fryzjerem księżnej Kate?
Joey Wheeler jest odpowiedzialny za ścinanie włosów Kate, a za stylizowanie i upinanie Amanda Cook Tucker.

Wiem, że to trochę osobiste pytanie ile masz wzrostu Zuzia?
ZUZA: 158 cm :/

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Jeżeli miałybyście wybór : Zwiedzić cały apartament Kate i Williama w Pałacu Kensington włącznie z ich sypialniami i pokojami dzieci bez możliwości wejścia do garderoby Kate, czy wejść tylko do garderoby Kate i móc przymierzyć wszystkie ubrania i dodatki, co byście wybrały ?
ZUZA: Chyba jednak wybrałabym cały apartament. Bardzo interesuje mnie jak wygląda pokój dzieci. Myślę, że ich styl w domu świadczy też trochę o nich, więc to byłoby dla mnie takie odkrywanie tajemnic. Garderoba też zapowiada się ciekawie, ale większość ubrań możemy zobaczyć na księżnej podczas wyjść, a ich mieszkanie jest jednak niedostępne.
JULIA: Gdyby była taka możliwość, zdecydowałabym się zajrzeć do garderoby Kate. Mam kilka typów stylizacji księżnej, które bardzo chciałabym przymierzyć.

Widzialyscie Kate na żywo, czy rzeczywiście jest ona taka drobna jak wydaje się być na zdjęciach? Chodzi mi o wąskie biodra, szczupłość itp.
ZUZA: To była chwila i wielkie emocje. Jedyne co pamiętam, to że była dość wysoka, ale dla mnie każdy jest w sumie wysoki :P. 
JULIA: Powiem tak: dla mnie nie wyglądała na taką drobną kobietę. Bardziej na taką wysportowaną oraz bardzo wysoką ;).

Dlaczego Harry nie jest chrzestnym dzieci Kate i Williama ?
Bardzo rzadko w BRK na rodziców chrzestnych wybierana jest najbliższa rodzina.

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Jak do Królowej zwraca się księżna Kate, chodzi mi o sytuację gdy są w prywatnej sytuacji?
Tego nikt nie wie. Wszystko zależy od tego jak królowa zadecydowała. Albo "babciu" albo "Wasza Królewska Mość".

Czy macie pomysł gdzie odbędzie się chrzest 3. royal baby?
ZUZA: Wydaje mi się, że albo w Windsorze albo w St. Mary Magdalene Church w Sandringham.
JULIA: Ze względu na to, że trzecie dziecko jest niżej w sukcesji to pewnie chrzest odbędzie się poza Londynem. Może ponownie zdecydują się na Sandringham.

Jakie wyjście, inicjatywa Kate i Williama podoba wam się najbardziej?
ZUZA: Chyba największa ich wspólna kampania z Harrym, czyli HeadsTogether. To ogromny projekt i widać, że bardzo się w niego zaangażowali.
JULIA: Projekt HeadsTogether oraz zaangażowanie księcia Williama w projekt dotyczący zapobiegania hejtów w sieci.

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Jakie imię i płeć obstawiacie dla trzeciego dziecka ?
ZUZA: tak jak potrafiłam obstawić pierwszą i drugą ciążę, tak teraz mam ogromny problem. Może dlatego, że Kate i William mają już i syna i córkę. W sumie nie mam zdania - byle było zdrowe! A jeśli chodzi o imiona, to na dziewczynkę obstawiam Elizabeth, a chłopca Alexander albo Philip.
JULIA: Ja coś czuję, że to chyba będzie druga dziewczynka. A jeśli chodzi o imiona to dziewczynka - Alice, a chłopczyk - Arthur.

Czy waszym zdaniem istnieje możliwość żeby Kate nie pojawiła się na ślubie Harry'ego i Meghan?
ZUZA: Wydaje mi się, że mimo wszystko się pojawi. Inaczej najprawdopodobniej wybraliby inną datę ślubu.
JULIA: Raczej nie. W końcu to bliska rodzina. Myślę, że Kate na 100% pojawi się na ślubie.

Co sądzicie o plotkach na temat domowego porodu Kate?
ZUZA: Brukowce lubią wymyślać takie anegdotki :)
JULIA: Myślę, że to bzdura ;).

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Czy wasze zainteresowanie Harrym i Meghan jest choć w połowie tak duże jak Williamem i Kate?
ZUZA: Oczywiście! Ja ogólnie interesuję się całą BRK, dlatego śledzę losy H&M tak samo jak rodziny z Cambridge.
JULIA: Tak. Zarówno Meghan i Harry jak i William i Kate są wspaniałymi parami.

Który europejski pałac lub zamek chciałybyście zwiedzić i dlaczego?
ZUZA: Chyba Kensington, ponieważ zawsze gdy jestem w Londynie tamtędy przechodzę, ale nigdy nie złożyło się, aby odwiedzić to miejsce w środku.
JULIA: Buckingham Palace. On ma w sobie coś takiego wyjątkowego, co mnie interesuje. Szczególnie chciałabym zobaczyć Salę Bankietową.

Mam pytanie o wasze zainteresowania muzyczne-jakiej muzyki i jakich wykonawców słuchacie?
ZUZA: Abba! :D Ogólnie wolę stare hity :P 
JULIA: To zależy. U mnie jest troszkę mieszanka popu, rocku i muzyki klasycznej. Lubię słuchać zarówno piosenki z lat 80, 90 jak i współczesne. Obecnie do moich ulubionych wykonawców należą: zespół Haim, Bryan Adams, Sting, Ellie Goulding itp.

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Czy wysyłacie specjalne kartki czy zwykłe listy ?
ZUZA: Raczej listy, choć na Boże Narodzenie czasami wysyłam kartki.
JULIA: Listy ;).

Przede wszystkim za co lubicie Kate? 
ZUZA: Przede wszystkim za naturalność.
JULIA: Za to, że jest po prostu sobą. 

Kogo najbardziej lubicie w BRK?
ZUZA: Chyba postawię na królową Elżbietę II :).
JULIA: Oprócz Kate i Williama to jeszcze bardzo lubię Harry'ego ;).

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Co myślicie o siostrze Kate oraz jej rodzine?
ZUZA: Coraz bardziej się do niej przekonuję. Kiedyś za nią nie przepadałam, wydawało mi się, że robi karierę na statusie siostry.
JULIA: Wydają się mili i sympatyczni. Od początku nic do nich nie miałam.

Czy podobała wam się suknia Pippy Middleton ?
ZUZA: Nawet bardziej niż Kate :).
JULIA: Tak, ale nie ubrałabym jej na swój ślub :D.

Na jakie studia zamierzacie pójść, może na filologie angielska ?
ZUZA: Co chwilę zmieniam plany :P ale aktualnie myślę o dyplomacji albo prawie, choć filologia angielska również wchodzi w grę :).
JULIA: Zależy jak to się wszystko potoczy. Na razie zastanawiam się nad psychologią albo zarządzaniem. Wcześniej myślałam też nad filologią angielską, ale nie wiem czy to byłby dobry pomysł ;).

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Jaki jest wasz stopień znajomości języka angielskiego?
ZUZA: B1/B2, czyli średniozaawansowany
JULIA: B1 ;).

Czy chodziłyście do jakieś szkoły językowej?
ZUZA: Nie, tylko dwa lata chodziłam na indywidualne korepetycje, choć od września chcę się zapisać na zajęcia grupowe.
JULIA: Nie, nie chodziłam :D.

Zuzia, kiedy pojawi się nowy filmik na Your Majesty
Mam małe problemy techniczne z laptopem, a raczej programem do montowania filmów, mam nadzieję że jak najszybciej, ponieważ dwa filmy już czekają. Jeśli ktoś z Was zna się na takich programach, to jestem zainteresowana pomocą :).

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Które księżniczki europejskie lubicie najbardziej?
ZUZA: Jeśli chodzi o księżniczki to chyba Madeleine ze Szwecji, a księżne: Mary z Danii i oczywiście Kate.
JULIA: Kate, Mary, Marie, Victoria, Sofia, Madeleine.

Co myślicie o rzekomym konflikcie Meghan i Kate oraz o tym ze Książę Karol po swojemu chce zorganizować ślub syna?
ZUZA: Znów brukowce potrzebują zarobić :).
JULIA: Czysta nieprawda :P

Czy będziecie również bardzo interesować się Megan ( czy wasze zainteresowanie przejdzie na Megan), czy to jedynie Kate zostanie w centrum waszej uwagi?
ZUZA: Oczywiście, w końcu interesuję się całą rodziną królewską, a nie tylko Kate.
JULIA: Na pewno będę się interesować Meghan, ale myślę, że nie w takim dużym stopniu jak Kate. 

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Jakie macie sposoby na naukę angielskiego?
ZUZA: Przede wszystkim systematyczność. Głównie uczę się w szkole, ale także poprzez czytanie i tłumaczenie różnych artykułów np. o rodzinie królewskiej. Kiedyś uczyłam się też słówek z fiszek.
JULIA: Na pewno muzyka. Zawsze gdy czegoś słucham to muszę zobaczyć jaki jest tekst piosenki. Również dobrym sposobem jest oglądanie brytyjskich stacji telewizyjnych, filmów z napisami oraz czytanie artykułów.

Czy jest ktoś w brytyjskiej rodzinie królewskiej, kto nie budzi Waszej sympatii (lub budzi najmniejszą)?
ZUZA: Chyba mniejszą jakoś książę Andrzej i księżna Michael z Kentu
JULIA: Raczej nie.

Jeśli miałybyście wybór - wolałybyscie zostać premierem Wielkiej Brytanii i realnie wpływać na politykę kraju czy wyjść za mąż za księcia i jedynie czasem reprezentować kraj?
ZUZA: Chyba mimo wszystko wyjść za księcia :)
JULIA: Zdecydowanie wyjść za księcia. Myślę, że nie odważyłabym się zostać premierem Wielkiej Brytanii, ponieważ to jest wielka odpowiedzialność, a ja jestem bardziej typem marzyciela ;).

Znalezione obrazy dla zapytania kate and william

Dlaczego Kate nie ściąga płaszcza w pomieszczeniach ?
Niedługo pojawi się o tym notka :)

Czy prowadzicie jeszcze jakieś blogi oprócz tego?
ZUZA: Tak :) www.testacja.pl
JULIA: Blog o księżnej Marie.


Czy Kate nosiła aparat ortodontyczny przed ślubem?
Kate nosiła aparat ortodontyczny w dzieciństwie

Jak wyglądają stopy Kate?


What Kate Wore

Jak bogaci są rodzice Kate? 
Ich majątek nieoficjalnie wycenia się na 30 milionów funtów.


Czym waszym zdaniem kieruje się Królowa przy nadawanie tytułów np Księżna z Cambrige lub inne tytuły?
ZUZA: Nie mam pojęcia, może historiami z przeszłości osób, które nosiły te tytuły... ;)
JULIA: Hmm sama nie wiem ;).


Wg was jaki tytuł może otrzymać Harry i Meghan po ślubie a jaki wy byście im nadali?
ZUZA: Najprawdopodobniej Sussex.
JULIA: Krążą pogłoski, że otrzymają tytuł księcia i księżnej Sussex, więc tego będę się trzymać ;).

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate


Czy tytuły mogą się powtarzać obecnie i w przeszłości?
Tak mogą.


Jak wygląda dom studencki, w którym mieszkali w czasie studiów Wiliam i Kate ze współlokatorami?
Chyba to był dom w którym razem mieszkali. Wcześniejszych informacji nie znalazłam.

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate house st andrews


Czy księżna Kate w podróżach służbowych ma swojego fryzjera i kosmetyczkę?
Tak, zarówno kosmetyczkę jak i fryzjerkę. Fryzjerką jest Amanda Cook Tucker, a kosmetyczką Natasha Archer (Jackson).


Jak myslicie czy Kate stanowi wzór do naśladowania i pomocną dłoń dla Meghan?
ZUZA: Sądzę że tak. Sama na pewno chętnie przyjmowała porady od doświadczonych pań w BRK.
JULIA: Myślę, że tak. Jest żoną księcia od 7 lat, więc ma już spore doświadczenie jako członek Brytyjskiej Rodziny Królewskiej. Na pewno Kate będzie pomagać Meghan.


Czy Kate i Will planują podróż do Danii?
Nic nam o tym nie wiadomo.

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate beautician


Stawiacie na synka czy córkę?
ZUZA: Nie mam zdania :)
JULIA: Bardziej stawiam na córkę.


Dla mnie oczywistym jest że Charlotte i George będą druhenkami na ślubie Harry'ego a czy na Eugenie?
ZUZA: Jeśli zdecydują się na udział paziów i druhenek na ślubie to na pewno! 
JULIA: Myślę, że tak. William ma bardzo dobry kontakt z kuzynką, więc myślę, że i w październiku będziemy mogli podziwiać George'a i Charlotte w tak ważnej dla nich roli :).


Jaki dress code obstawiacie na ślub Harry'ego a jaki na Eugenie?
ZUZA: Zdecydowanie oficjalny z kapeluszami :).
JULIA: Zarówno na ślubie Harry'ego jak i Eugenie będą królować kapelusze ;).

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate beautician


Czy Kate naprawdę urodzi w domu?
Takie plotki obecnie krążą po różnych stronach internetowych. My uważamy, że to są nieprawdziwe informacje. Jesteśmy prawie w 100% pewne, że księżna Kate urodzi trzecie dziecko w St.Mary's Hospital w Londynie.


Skoro dzidziuś nr 3 ma urodzić się w kwietniu, to kiedy chrzest: lipiec, sierpień czy wrzesień- jak myślicie?
ZUZA: czerwiec albo lipiec. Podobnie jak w przypadku George'a i Charlotte.
JULIA: Myślę, że będzie to lipiec albo i nawet czerwiec. Gdy George się urodził w lipcu to podczas chrztu w październiku miał 3 miesiące, a Charlotte - 2 miesiące. Myślę, że Kate i William nie będą długo czekać więc stawiam na czerwiec albo lipiec.


Jak myślicie czy będzie nam dane zobaczyć ceremonię ślubu księżniczki Eugenie wewnątrz kaplicy- czy tylko sprzed wejścia i już po wyjściu?
ZUZA: Myślę, że Eugenia i Jack zdecydują się jednak na obecność kamer w kaplicy, więcej wątpliwości mam przy Harrym i Meghan.
JULIA: To zależy od narzeczonych. Ale myślę, że będzie transmisja ze środka kaplicy ;).

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate beautician

Co by było gdyby np. żona Harry'ego ( niekoniecznie Meghan) nie przyjęłaby tytułu i dalej pracowałaby w zawodzie? Czy dzieci Harry'ego otrzymałyby tytuł, czy tak jak w przypadku dzieci jego ciotki nie miałyby? Jak to jest w BRK?
Dziedzicznie dzieciom tytuł by się należał. W przypadku dzieci księżniczki Anny, to ona zdecydowała, aby jej dzieci nie miały tytułu.


Mam takie pytanie, wiadomo coś o znajomych Kate, ma jakiś przyjaciół z zewnątrz, bardzo rzadko widać ją na „co dzień”. Wygląda to tak, jakby nie wychodziła z domu prócz oficjalnych wyjść. Bo gdy jednak wyjdzie to zdjęcia się ukazują w prasie. Robi to wrażenie życia w złotej klatce..
Nie wiemy jak jest naprawdę. Jak spotykają się ze znajomymi to najczęściej prywatnie w domach, aby nie przyciągać niepotrzebnie uwagi mediów. Niestety na pewno ich życie nie jest tak bardzo normalne i kolorowe jak się niektórym wydaje.


Co myślicie o tej aferze z księciem Williamem jak został przyłapany na imprezie z modelkami?ZUZA: Ja bym zaczęła od tego, że mało kto pamięta, że kilka dni po aferze, że "William zostawił żonę z dziećmi i pojechał bawić się z modelkami" pojawiły się zdjęcia Kate i Pippy ze stoku we Francji. Okazało się, że księżna też była w tym czasie na nartach. Zdjęcia i filmy ukazywały tylko, że William, pewnie lekko pod wpływem alkoholu tańczył i śpiewał oraz rozmawiał z modelkami. Nie robiłabym z tego wielkiej sensacji.
JULIA: Zapewne chodzi o wypad Williama do Szwajcarii w 2017 roku. Co prawda pojawiły się filmiki z imprezy w klubie, ale to że rozmawiał z kobietami, nie znaczy, że od razu zdradza żonę. Mi się wydaje, że media to wszystko wyolbrzymiają i chcą w ten sposób nabić więcej wyświetleń na stronach internetowych oraz bardziej zarobić ;).

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate and william

Dziękujemy Wam bardzo za tyle pytań! Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości, napiszcie je w komentarzach, postaramy się odpowiedzieć :)

Miłego dnia!

31 komentarzy

  1. Zuzia, na instagramie dodałaś kiedyś zdjęcie takiej książki, na ktorym było zdjęcie Kate w takiej czerwonej sukience. Mogłabyś podać jej tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wam się tego nazbierało: )Jesteście bardzo popularne.
    Mój typ to też Alice lub Arthur. I też nie potrafię się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wiecie czy Kate lubi pić herbaty oraz inni członkowie BRK ? :) Jeśli tak to jakie rodzaje herbat najlepiej lubią ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o herbatach niedługo pojawi się na blogu :) jeśli znajdziemy jakieś informacje o ulubionych smakach członków BRK to coś o tym napiszemy ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci ślicznie za odpowiedz :) Super nie mogę się doczekać tej notki ;) :)

      Usuń
  4. Dzięki za odpowiedzi a teraz nasuwa mi się kolejne jak myślicie czy ślub Harrego i Meghan będzie transmitowany w tvp oraz kolejne ale tym razem prośba może kiedyś zrobicie post o tytułach nadawanych w BRK ich historia kto nosił w przeszłości je o może zaczniecie o księżnej i księciu z Cambridge. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuły fajny pomysł :) jeśli chodzi o transmisje - nie mam pojęcia... jesli będzie transmisja z ceremonii to możliwe ze będzie, a jesli nie to na pewno będzie można oglądać w internecie :)

      Usuń
    2. Sądzę że na pewno będzie transmisja ze ślubu Harry'ego ;). Nie ma opcji żeby nie było. U Eugieni sądzę że na 90% nie będzie transmisji z samej ceremonii, może tylko z przyjazdu państwa młodych.

      Usuń
    3. Dzięki za odp. zaciekawiło mnie to a wiesz jak internet działa. Pozdrawiam życzę miłego dnia ;)

      Usuń
  5. Dziewczyny czy mogłybyście sprawdzić maila bo dziś rano zadałam wam kilka pytań o Kate i zależy mi na szybkiej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mamy na poczcie żadnego maila z pytaniami o Kate. Na jaki adres wysyłałas? Najlepiej wyślij jeszcze raz :)

      Usuń
    2. Wysłałam jeszcze raz, mam małe problemy z internetem, czy teraz doszło?

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że teraz doszło. Bardzo przepraszam za zamieszanie.

      Usuń
  6. Supr notka, muszę przyznać, że wydajecie się bardzo mądrymi dziewczynami mimo młodego jeszcze wieku. Pozdrawiam was i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa notka, muszę przyznać, że racjonalność waszych odpowiedzi mnie zaskoczyła bo niektóre komentarze pod postami są strasznie jednostronne i taka troszkę infantylne. A wy trzymacie super poziom ;)
    Ps. Zuzia nie rozumie tej smutnej minki koło wzrostu sama mam tyle co ty i jestem bardzo zadowolona z tego uwielbiam sukienki, spódniczki i szpilki i jakoś do mojej drobnej postury i figury to pasuje :D A myśle, że jak lubisz styl Kate to wielu stylizacjach wyglądałaś byś lepiej od niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuje za otuchę :) rzeczywiście niski wzrost czasami się przydaje ;)

      Usuń
  8. Myślicie że Meghan jest w stanie przyćmić Kate tzn. będzie bardziej popularna albo będzie większą ikoną stylu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, ze to możliwe. Teraz ona będzie miała swoje „5 minut” bo ludzie lubią nowości :) na pewno później będzie otoczka wokół ich przyszłego dziecka, aż w końcu wszystko znowu się wyrówna.

      Usuń
  9. Ciekawe odpowiedzi. Powodzenia w planach związanych ze studiami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natasha archer nie jest kosmetyczka Kate tylko jej stylistką. Dobiera jej ubrania ale makijaż Kate robi sobie sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zarówno stylistką jak i kosmetyczką, jednak na co dzień Kate rzeczywiście maluje się sama :)

      Usuń
  11. Czy myślicie że będzie jakaś konferencja prasowa dotycząca narodzin 3 dziecka tak jak w przypadku Charlotte było?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zaskoczona, że jesteście dopiero w pierwszej klasie liceum. Myślałam, że już w trzeciej. A jeśli chodzi o wybór studiów to zdecydowanie polecam filologię angielską. Mnóstwo moich znajomych po psychologii pracuje na kasie w sklepie. Po prostu nie ma miejsc pracy dla tak wielu absolwentów psychologii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filologią jest podobnie bo teraz większość ludzi zna angielski wiec potrzebne są dodatkowe umiejętności. Wiec wtedy, albo praca w szkole jako nauczycielka a też jest dużo kandydatów na to miejsce. Zostaje praca w korporacji ale ze znajomością tylko angielskiego głównie odbieranie telefonów i kontakt z zagranicznymi firmami, ale z samą fiflologią awans na wyższe stanowiska to tylko nieliczni, ponad przeciętni pracownicy. Ważne jest co się lubi i w czym się jest dobrym to wtedy na każdym kierunku można się odnaleźć i znaleść fajna pracę. Ale z doświadczenia widzę, że lepiej wybierać trudne, ale bardziej przyszłościowe studia, bo moi znojomi ktoży poszli albo na łatwiznę, albo na to co im się wydawało, że jest ok bo to lubią męczące się na kasie w sklepie lub wlansie w korporacji na najniższych staniowiskach. Ale przez 5 lat mieli większość luzu a ja nie wychodziłam z domu bo się uczyłam, ale za to większość z nich teraz jest bardzo sflustrowana a to jest przykre..Dziewczyny są młode wiec jeszcze maja czas na decyzje ;)

      Usuń
    2. zawsze mozna otworzyć prywatną praktykę, udzielac szkoleń itp. to bardzo przyszłościowy kierunek, życie jest coraz bardziej stresujące, będzie coraz więcej depresji, zaburzeń psychicznych, na pewno będzie co robić po psychologii (niestety)

      Usuń
  13. Pytanie o stopy Kate doprowadziło mnie do łez ze śmiechu :D
    Dziewczyny, jeśli interesujecie się filologią angielską, to jako filolog włoski powiem Wam, że w tej chwili jest boom na osoby znające języki obce - praktycznie od razu dostają prace w różnych firmach, jako tłumacze, nauczyciele itp. Jest ogromne zapotrzebowanie na nauczycieli angielskiego dla dzieci i doroslych. Natomiast jeśli praca nauczycielska Was średnio interesuje, to dobrze jest dobrać sobie drugi język, mniej znany. Wtedy praca jest od razu. Wybierzcie to, co Was interesuje i co robicie z pasją, a na pewno osiągnięcie sukces! :)

    OdpowiedzUsuń