Odpowiedź od księcia Harry'ego!

środa, 5 października 2016

13 września wysłałam list do księcia Harry'ego z okazji urodzin. Wczoraj otrzymałam odpowiedź.

Wow! Sukces, pierwszy raz doszedł do mnie list z Anglii z poprawnie napisanym całym adresem :p.

W liście oczywiście złożyłam życzenia naszemu Harry'emu :)

Jak już większość z Was pewnie zauważyła, w zeszłym roku z okazji urodzin księcia wysyłali dokładnie to samo zdjęcie, ale ja mam to szczęście, że do Harry'ego wysyłałam dopiero pierwszy raz.


TUTAJ możecie zobaczyć na jakie odpowiedzi jeszcze czekam.

8 komentarzy

  1. Aga już dawno dostała kartke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe :) z tego co wiem, Agnieszka mieszka w Anglii, a tam odpowiedzi przychodzą szybciej, a może rownież szybciej ode mnie wyslala :)

      Usuń
    2. A tu tylko listy który ty otrzymuesz? Może zrobić bazy wszystkich list?

      Usuń
    3. http://www.rodzinazcambridge.pl/p/krolewskie-listy_30.html tutaj są wszystkie listy, które wysłałam i otrzymałam :)

      Usuń
  2. Gratuluję! Widzę, że Kate ma nowe wyjścia, ale super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam w Polsce i odpowiedź otrzymałam dokładnie 23 września!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kolejnej odpowiedzi :) Kolekcja się powiększa.

    OdpowiedzUsuń