Mało znane zdjęcia cz. 5

niedziela, 30 października 2016







June 2005 - It was said that this photo of Kate was taken the night after graduation as she went out to celebrate with friend, Sophie Carter, however I think Kate looks a touch thinner in this photo than she did in 2005.:

 :

I have no idea what this is from, but that’s Will & Kate in the matching white & brown outfits. If anyone knows what this is from, let me know :):







Kate i George / 2015 r.

Wizyta w Bhutanie / kwiecień 2016

***
W ostatnim czasie mamy bardzo dużo nauki, więc notki będą publikowane rzadziej!

Miłego dnia! ☺

10 komentarzy

  1. Prawie wszystkich zdjęć nie widziałam,ostatnie są piękne.
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tylko jedno z tych zdjęć, ostatnie jest bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodsza to grubsza Kate, zaraz lepiej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. ZNAŁAM TYLKO TO Z 2015 R
    SUPER POST!

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 jest swietne. Nie miałam pojęcia o tym co robili W&K

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka, części zdjęć w ogóle nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie widziałam wcześniej większości zdjęć. Fajnie przypomnieć sobie jak Kate wyglądała wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie zasługa diety te zmienne rysy :P

      Usuń
  8. Na tych z kiermaszu świątecznego wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń