Mało znane zdjęcia cz. 1

czwartek, 18 sierpnia 2016


Książę i księżna Cambridge przed imprezą BAFTA w Los Angeles - lato 2011
The Duke and Duchess of Cambridge at thd BAFTA event in LA summer 2011:

I've never seen this photo of Catherine, Duchess Of Cambridge.:

Kate & Will:

Impreza w Uniwersytecie



Wetherby School - 06.1991



Walentynki 2010
Will and Kate - Valentine's Day weekend 2010:

2008
Kate allegedly snubbed Beatrice at her roller disco in 2008, where the Duchess memorably fell flat on her back

Royal Tour - Indie i Bhutan 2015
On 13th April 2016,William and Catherine started their day very early with a safari tour ❤ #weadmirekatemiddleton #weadmireprincewilliam #aroyallovestory #willandkate #lifeofaduchess #royaltour:

Karol, William i Diana
Charles, Diana and William:

Kate Middleton:



William i Harry
Prince pushy: Six-year-old William, in a trendy pair of bright red shorts and…:

drunk Kate:

2007
Prince William 2007 Search Results:








***


Zuza

9 komentarzy

  1. Spodziewałam się czegoś nowego a tu same starocie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na post. Większości zdjęć faktycznie nie widziałam.
    Ps.: Zapraszam do mnie na bloga: https://owszystkimioniczymbyjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    wszystkie zdjęcia widziałam po raz pierwszy. Bardzo podobają mi się fotki: - Kate i William'a z wyprawy do Indii i Bhutanu w 2015 r.,
    - Kate w kurtce i szalu - taka naturalna odsłona księżnej.

    Serdecznie pozdrawiam autorki bloga,
    wierna czytelniczka
    Letycjanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tylko 1 z nich i to dopiero przedwczoraj. Jak te zdjęcia odkopałyście w tych niezliczonych galeriach?!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy swoje tajne zrodla :P planuje kolejna czesc, wiec jak narazie nie zdradzam :D

      Usuń
  5. Nie wiedziałam tego pięknego zdjęcia wśród kwiatów przed galą w Los Angeles.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie większość nieznana. Zaskoczyło mnie pierwsze zdjęcie z księżną Dianą- nie spodziewałam się.
    Lubię takie notki, z dużą ilością zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilku z tych zdjęć nie widziałam :)
    Jaki Will był przystojny, chodząc do szkoły.

    OdpowiedzUsuń