Książę i Księżna Sussex na Endeavour Fund Awards

czwartek, 7 lutego 2019

Co roku, na początku lutego, organizowane jest Endeavour Fund Awards. Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć księcia i księżnej Sussex, których debiut miał miejsce rok temu. Tegoroczne wręczenie nagród odbyło się w Draper's Hall (jednego z popularnych miejsc przeznaczonych do organizacji przyjęć/imprez) w Londynie. Po więcej szczegółów zapraszam do dalszej części!

https://twitter.com/EndeavourFund


Gala odbyła się o godzinie 20:00 brytyjskiego czasu. Kilkanaście minut przed rozpoczęciem przyjęcia, na czerwony dywan przybyli książę Harry i księżna Meghan. To wydarzenie jest szczególnie bliskie Jego Królewskiej Wysokości, ponieważ angażuje się w sprawy związane ze zdrowiem psychicznym weteranów wojennych. Ponadto w 2012 roku, The Royal Foundation (wtedy jeszcze fundacja Kate,Williama i Harry'ego) utworzyła specjalny fundusz, którego środki są przeznaczane na różne wyzwania związane ze sportem i przygodami oraz pomaga nowo powstającym inicjatywom za pomocą trzech kwestii czyli doradztwo, wsparcie i mentoring.

dailymail.co.uk

https://twitter.com/KensingtonRoyal

dailymail.co.uk

Jak można przeczytać na oficjalnej stronie organizacji Endeavour Fund:
Współpracujemy z wieloma organizacjami, aby wesprzeć żołnierzy, którzy zostali ranni podczas służby, aby ponownie mogli stać się częścią zespołu i wziąć udział w epickich przedsięwzięciach. Naszym celem jest inspiracja jak największej liczby osób, które zostały ranne podczas służby wojskowej: zarówno kobiet jak i mężczyzn do odkrywania nowych fizycznych wyzwań w ramach ich powrotu do zdrowia; odbudowania ich zaufania i wiary w samego siebie. Dążymy do tego, aby każde przedsięwzięcie nie tylko wspierało pracowników służby w ich dalszej rehabilitacji, ale także miało pozytywny wpływ na ich dalsze życie w przyszłości.
dailymail.co.uk

dailymail.co.uk

Natomiast nagrody Endeavour Fund przyznaje się weteranom wojennym (kobietom i mężczyznom) za ich osiągnięcia związane z wyzwaniami sportowymi, których doświadczyli w ciągu ostatniego roku. Co ciekawe, w styczniu zorganizowano spotkanie, podczas którego decydowano, kto w tym roku otrzyma tę niezwykłą nagrodę. Wśród osób decydujących znaleźli się Meghan i Harry. Natomiast debiut księżnej Sussex na tym wydarzeniu miał miejsce rok temu (wtedy była jeszcze narzeczoną księcia Harry'ego).

https://twitter.com/KensingtonRoyal
dailymail.co.uk

dailymail.co.uk

Para książęca miała okazję spotkać się z laureatami, wolontariuszami oraz innymi, którzy wspierają organizację Endeavour Fund. Podczas rozmowy z zaproszonymi gośćmi, książę Harry wyznał, że Meghan nosi pod sercem duże dziecko, natomiast księżna dodała, że jej mąż będzie wspaniałym i troskliwym ojcem. Również para książęca oznajmiła, że nie zna płci dziecka i chce, żeby to była niespodzianka.

dailymail.co.uk

dailymail.co.uk

dailymail.co.uk

dailymail.co.uk

Dzisiejszą galę poprowadził Ross Kemp, znany brytyjski aktor i dokumentalista, słynący z produkcji filmów dokumentalnych o żołnierzach walczących w Afganistanie . Księżna Sussex miała okazję wręczyć Celebrating Excellence Awards. Podczas swojej krótkiej przemowy, powiedziała: Jestem taka wdzięczna, że mogę być ponownie obecna na tym wydarzeniu. W zeszłym roku byłam tu po raz pierwszy. To był niezwykły wieczór. Przed rozpoczęciem przyjęcia, ja i Harry rozmawialiśmy ze wszystkimi kandydatami. Podczas rozmowy z jednym z nich, powiedział mi: ,,O rety! Wpływ, jaki macie, jest ogromny. Jest wręcz o wiele większy od Was''. Ale tak naprawdę to nie chodzi o nas, ale o efekt domina. [...] To co w nim podziwiałam - i czuję, że z tym zgodzą się wszyscy nominowani - nie doświadczy się tego efektu, jeśli nie jest się wystarczająco odważnym, aby zrobić krok w przód. Najważniejszą kwestią jest pamięć tego, że to, co robicie, jest inspirujące dla tak wielu osób - dlatego dziękujemy Wam wszystkim za bycie tą wspaniałą inspiracją.

https://twitter.com/KensingtonRoyal

dailymail.co.uk

dailymail.co.uk

Nagrodę z rąk księżnej odebrał Nathan Foster - doświadczony brytyjski żołnierz, który kilka lat temu został ciężko ranny podczas wybuchu miny lądowej w Afganistanie. Ze względu na swój ciężki stan zdrowia, musiał zrezygnować z kariery wojskowej. Obecnie szkoli się na pilota komercyjnych linii lotniczych. Szkolenia te zapewniła mu organizacja Flying for Freedom. Pojawiła się również ciekawostka związana z Nathanem i księciem Harry'm - podczas uroczystości związanych z 75.rocznicą bitwy o Anglię, miał odbyć się pokaz śmigłowców, które miały być prowadzone przez m.in. Nathana Fostera i księcia Harry'ego. Gdy okazało się, że u pierwszego wystąpiły problemy techniczne, Jego Królewska Wysokość zrezygnował ze swojego udziału, żeby jego kolega mógł czynnie uczestniczyć w tym doniosłym wydarzeniu.

dailymail.co.uk

https://twitter.com/EndeavourFund

https://twitter.com/KensingtonRoyal

Natomiast książę Harry wręczył Henry Worsley Award dla Shauna Pascoe za pokazanie innym, że dzięki silnej determinacji, można pokonać największe przeszkody. Pan Pascoe również został wyróżniony za wsparcie innych w ich regeneracji poprzez wyzwania związane z aktywnością fizyczną. Ponadto Shaun Pascoe służył w Royal Air Force. Podczas służby wojskowej, stwierdzono u niego zespół stresu pourazowego. Obecnie prowadzi organizację Turn to Starboard, której celem jest zapewnienie możliwości żeglarstwa dla rannych weteranów wojennych.

https://twitter.com/KensingtonRoyal

https://twitter.com/KensingtonRoyal

https://twitter.com/KensingtonRoyal

Kolejną laureatką (tym razem Recognising Achievement Award) została Kelly Ganfield, która brała udział w wydarzeniach Invictus Games w 2017 i 2018 roku. Podczas służby, zdiagnozowano u niej zespół antyfosfolipidowy (APS). Przez to o mało nie straciła wzroku, ale miała do czynienia z innymi groźnymi uszkodzeniami: doznała urazu mózgu oraz objaw Raynauda. Ale pomimo tego, Kelly nie poddała się i obecnie wiążę swoją pasję z bieganiem.

https://twitter.com/EndeavourFund

dailymail.co.uk

CO MEGHAN MIAŁA NA SOBIE:

Koszula i spódnica - Givenchy
Szpilki - Aquazzura
Kopertówka - Givenchy
Kolczyki - Vanessa Tugendhast

dailymail.co.uk

96 komentarzy

  1. Meghan wygląda prześlicznie, mam taką samo spódnice, tylko brązowa i bez tego rozciecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Calos na plus,ale fryzura nie trafiona😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie fryzura wspaniale pasuje do klasycznego, eleganckiego ubioru.
      Taki strój wymaga upiętych włosów i minimalistycznej oprawy. Kropką nad "i" są tutaj ciekawe buty.
      Całość fantastyczna!
      Osobiście też uważam, że tzw. hiszpański węzeł, ciasno upięty nad karkiem, to jej najkorzystniejsza, najbardziej twarzowa fryzura.

      Usuń
  3. Dzisiaj wyjątkowo podoba mi się Ta kreacja, choć sądziłam, że założy długa suknie ale bluzka i spódnica jest ok. Harry również elegancki, bardzo mi się podoba jego krawat,. Muszę przyznać że Harry bez brody, nie byłby Harrym hehe. Jest seksowniejszy z brodą. Nie mogę się doczekać następnego wyjścia, a to już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda! Ta broda po prostu musi już pozostać z Harrym.
      Również spodziewałam się długiej kreacji. Ta stylizacja jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Podobają mi się buty, ale ja to bym się w takich zabiła. Podziwiam Meghan, że ma odwagę chodzić w ciąży w takich butach.

      Usuń
    2. Harry w szarościach (jak już kiedyś wspomniałam) wygląda SUPER! Kolor dla niego :)

      Usuń
    3. do 21:23 - na wieczorowej gali długa suknia (spódnica) jest obowiązkowa. To podstawy dress code'u. Wypada też mieć upięte włosy.

      Usuń
  4. Coraz bardziej mam wrażenie,że Meghan nigdy nie będzie "brytyjska". Chodzi mi o to,że eksponuje typ "kalifornijskiej dziewczyny" i nie zamierza z tego rezygnować.
    Fajnie,że jest dumna ze swojego pochodzenia,ale rola księżnej zobowiązuje do jakiegokolwiek wpasowania do społeczeństwa w którym żyje(przynajmniej moim zdaniem).
    Zgodzę się,że jej obecność w rk wniosła w pewnym sensie powiew świeżości,ale czy nie zaburza też tradycji i stonowania dzięki którym monarchia w UK nadal istnieje?
    Kate czasem obrywa się za to,że jest bardzo poważna i w pewnym sensie nie idzie z duchem czasu,ale dla mnie to właśnie poszanowanie dla wielowiekowych tradycji i wpasowanie w rolę,którą będzie pełnić do końca życia.
    Meghan chciałaby chyba zrewolucjonizować monarchię i wprowadzić swoje przyzwyczajenia i zasady,ale to nie tędy droga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza sie

      Usuń
    2. a co takiego niby Meghan robi co tak szkodzi monarchii? Nosi krótkie spódniczki czy spódnice z wcięciami? Muszę cie zmartwić, Kate już dawno takie nosiła a nawet i zancznie krótsze i jakoś monarchia nie upadła...

      Usuń
    3. A gdzie w moim komentarzu była mowa krótkich spódniczkach?...
      Chodziło mi o zachowanie,a nie ubiór. I nie napisałam,że szkodzi monarchii,ale że nieco zaburza to co jest w niej tak wyjątkowe i ponadczasowe,poprzez brak zmian swoich bardzo amerykańskich przyzwyczajeniach i w stylu bycia.

      Usuń
    4. Prosze wymienic te konkretne zachowania, bo inaczej pani komentarz jest nierzetelny

      Usuń
    5. Chociażby(moim zdaniem) przesadna otwartość w kontaktach z ludźmi. Jako księżna,owszem powinna być blisko ludzi,ale czasem jest zbyt swobodna.
      Mogłaby czasem stonować swoją ekscytację i głośny śmiech,bo to po prostu nie przystoi.
      Momentami wygląda jak dziecko wpuszczone do Disnaylandu(to nie jest obraza).
      Jednak jej największy problem polega na braku równowagi pomiędzy stonowaniem a przesadną pewnością siebie. Często jest albo zagubiona i wygląda że bez Harry'ego by sobie kompletnie nie poradziła,a innym razem widać jak pęka z dumy kiedy ktoś tytułuje ją HRH i tylko czeka aż ludzie z którymi się wita,przed nią dygną.
      Niestety,może dla niektórych to małe rzeczy,ale kiedy spojrzy się na ogół,to rażą po oczach i wychodzi kiepsko. Dla mnie po prostu Meghan nie potrafi się odnaleźć,chociaż bardzo chce. Wiem,że nie minął rok od ślubu,ale jednocześnie to dużo czasu by zrozumieć po co i gdzie się jest.
      I bardzo proszę,nie porównujcie Meghan do Kate i odwrotnie,bo to dwie różne osoby i weszły do rk w innym czasie. Nie mogę jednak nie przyznać,że Kate lepiej odnalazła się w swojej roli. Meghan była rzetelnie i długo przygotowywana do przyszłości,a mimo to nie widzę efektów pracy.
      Tak,Kate też miała swoje wpadki i pewnie jeszcze będzie je mieć,ale widać,że uczy się na błędach.
      Meghan po prostu nie potrafi ukryć,że uwielbia być w centrum uwagi,a nie to jest jej rola. Skromność to cecha,która moim zdaniem zrobiłaby z niej cudowną księżną. Po prostu powinna trochę stonować skupianie na sobie uwagi.

      Chciałabym dodać,że cieszę się,że można na tym blogu wyrazić swoją opinię i wdać się w kulturalną dyskusję bez zbędnego obrażania siebie nawzajem.
      Mam nadzieję,że moje komentarze zostaną dobrze zrozumiane,bo absolutnie nie jest moim celem oczernianie księżnej Meghan :)

      Usuń
    6. To jest niesamowite, jak można mieć różne zdanie odnośnie tej samej osoby. Ja zupełnie inaczej odbieram Meghan i uwazam ze idealnie odnalazła się w roli księżnej i nie razi mnie je zachowanie. Aczkolwiek szanuje Pani zdanie i ma Pani prawo do jego wypowiadania ;).

      Usuń
    7. Cały czas wierzę,że Meghan szuka swojego pewnego miejsca i z czasem zrozumie też trochę mechanizm działający w rk. Ma sporo do powiedzenia i jest bardzo nowoczesną księżną. Myślę że razem z Kate tworzą swojego rodzaju duet:Kate hołduje tradycji,a Meghan równoważy to obrazem silnej,współczesnej kobiety. Lubię je obie i to chyba nigdy się nie zmieni. Chciałabym częściej widywać je razem,jak np na Wimbledonie.

      Dziękuję za zrozumienie:)
      Może pokażemy że można normalnie podyskutować. Oby więcej tak miłych wymian opinii! Pozdrawiam!

      Usuń
    8. Zgadzam się ostatnio na TVP HD był dokument pt "Żony Windsorow" od Królowej Matki do Księżnej Meghan i myślę, że Meghan też jest zbyt otwarta w kontaktach z ludźmi. Chodzi o to, ze w tym dokumencie była mowa o powsciagliwosci w kontaktach z ludźmi jeśli chodzi o poddanych Zjednoczonego Królestwa były sytuacje w których Księżne zostały zaatakowane podczas witania z tłumem dzięki Bogu nic się nie stało. Tera wiele słyszy się o nozownikach dajmy na to przykład sprzed 3 tygodni zabójstwo Prezydenta Pawła Adamowicza wiem że nie był on w tłumie tylko na scenie ale stała się tragedia. Meghan powinna być bardziej opanowana. Zgadzam się też z opinią o poszanowaniu wielowiekowej tradycji, która panuje w rodzinie królewskiej. Mam nadzieje, że ten komentarz nie zostanie potraktowany jako hejt :)

      Usuń
    9. Ale dlaczego, oczekujecie, że po ślubie Meghan ma być "brytyjska". To jest z gruntu złe założenie. Bo to jest po prostu niemożliwe. To jest dorosła, ukształtowana osobowościowo kobieta, która wychowała się w innych niż brytyjskich uwarunkowaniach. I, co wyobrażacie sobie, że na pstryk na drugi dzień będzie Brytyjką. To jest niemożliwe!!! Wiem, co pisze, bo mam siostrę, która wiele lat mieszka w Niemczech i najlepszą przyjaciółkę, która mieszka w Szwecji i wiem jakie to było dla nich trudne. Ale to wciąż jest Europa. A w przypadku Meghan mamy na jednym biegunie Europe, a na drugim Amerykę, gdzie przepaść jest jeszcze większa, tym bardziej zważywszy na Brytyjczyków, którzy (no co tu dużo mówić) są bardzo specyficzni (wiem to z autopsji). Już nie wspominając o BRK. Ona na pewno z czasem będzie się bardziej przystosowywała się do nowych okoliczności być może, ale też jestem pewna, że do końca w jakimś stopniu zostanie Amerykanką. I wg mnie bardzo dobrze! Powinniśmy pięknie się różnić, bo w przeciwnym razie byłoby zwyczajnie nudno :-)

      Usuń
    10. Dorota - zgadzam sie z tym co napisałaś!
      Mieszkałam w UK 5 lat i nie stałam się "bardziej brytyjska" po tylu latach. Nadal byłam sobą, bo lubię siebie.
      I co najważniejsze - dlaczego Meghan ma się zmieniać? Przecież Harry pokochał ją a nie wyobrażenie o niej po zmianach

      Usuń
    11. 23:21 - całkowicie się nie zgadzam z tą opinią. Oczekiwanie, że naturalna,aktywna i łatwo nawiązująca kontakt z ludźmi Meghan nagle zacznie zachowywać się tak jak Kate jest lekką przesadą.
      Szczególnie że bardzo pasuje do spontanicznego i otwartego na ludzi Harrego.
      Niestety, Pani bardzo chce cofnąć czas do XIX wieku, kiedy kobiety były tylko dodatkiem do mężczyzny.
      Kate nigdy nie będzie naturalna. I tego nie zmienią wszystkie lekcje które pobierała: chodzenia, pozowania, uśmiechania się do kamery czy dykcji. Ona jest skazana na bycie osobą towarzyszącą Williamowi. Natomiast mnie drażni jej sztucznie i przesadnie otwarta buzia (pokazująca dolne siódemki) oraz chichot bez okazji (wiele osób to zauważyło)

      Usuń
    12. I po co znowu te porównania? Nikt nie każe Meghan zachowywać się jak Kate. Przecież to dwie różne kobiety i to w dodatku na innych pozycjach. Szanuję Meghan za to co robi i że chce wykorzystać rozgłos do ważnych celów.
      Ale jeśli mam być szczera,to choćby w czasie ostatniej sytuacji z pisaniem tekstów motywacyjnych na bananach pokazała,że chce żyć jak w Stanach. Ale tak się nie da. Prędzej czy później ludzie pokażą że nie chcą amerykańskiej księżnej,która "wpycha" im swoją kulturę. Niestety,ale powinna się dostosować,bo to Brytyjczycy płacą za jej królewskie życie,nie Amerykanie.
      Chociażby dlatego choć minimalnie powinna pokazać,że miejsce w którym żyje jest dla niej ważne.
      Na razie jednak na siłę próbuje przemycić trochę USA do UK

      Usuń
    13. Anonimowy 9 lutego 2019 12:52, ale nie dziw się, ona tam się wychowała od maleńkiego dziecka. I pewne jest zachowania są automatyczne. Nie da się tak nad wszystkimi swoimi naturalnymi odruchami zapanować. Musiałaby cały czas tylko na tym skupiać swoją uwagę. Na pewno z czasem przejmie pewne typowo brytyjskie zachowania i staną się one też jej własnymi (bo to jest jak najbardziej naturalne), ale na to potrzeba czasu...

      Usuń
  5. Mam pytanie: gdzie można znaleźć jakieś podsumowanie aktywności rodziny królewskiej w styczniu? Kojarzę, że ktoś z komentujących wspominał, że księżna Kate miała mniej wyjść niż książę Gloucester, więc wnioskuję, że gdzieś coś takiego można znaleźć.
    Będę wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię styl Meghan, ale to jest jakiś modowy potworek. Nigdy nie widziałam jej w gorszej stylizacji. Ta spódnica tak podciągniętą prawie pod szyje, rozpięta i rozmemłana koszula, tragedia, nie wierzę, że coś takiego ubrała bo zazwyczaj cenię ją za dobry gust. Za to ma piękny makijaż, promienieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucie, ta koszula wyglada niechlujnie, nie jest to po prostu ciążowa stylizacja

      Usuń
  7. Żałuję,że nie założyła żadnej biżuterii,bo gładka i klasyczna stylizacja aż się prosi o odrobinę blasku,który uczyniłby z niej bardziej dopracowany strój.Czasami wydaje mi się,jakby Meghan wyszła w pośpiechu z domu -pewnie to tylko zamierzony efekt "bezwysiłkowego "stylu preferowanego w Kalifornii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ubrała droga bizuterie i strojna suknie, to by hejterzy pisali ze zawsze chce zwracać na siebie uwage i ze wyglada "celebrycko", cokolwiek to znaczy. a widac chce dać dzisiejszego wieczoru innym błyszczeć i to sie chwali
      a poza tym Meghan nie ma stylistyki, tak powiedzieli jej przyjaciele. sama sie ubiera i sama robi sobie makijaz na wyjscia

      Usuń
    2. A czy coś takiego zostało zasugerowane przez Karolinę Joannę?
      Człowiek napisze komentarz, w którym nie ma grama złośliwości, ba nawet grama krytyki, a i tak druga osoba obróci wszystko po swojemu. Czy słowo "biżuteria" znaczy "droga biżuteria i strojna suknia"? Nie! Poza tym Meghan na w swojej kolekcji bardzo subtelną biżuterię, która mogłaby dopełnić stylizację i na pewno nikt nie zarzuciłby jej, że w ten sposób błyszczy i zwraca na siebie uwagę.

      Usuń
    3. oczywiście ze by jej zarzucili. meghan sie wszystrko zarzuca. nie mówie tu akurat o karolinie joannie ale częsci komentujacych przeszkadza nawet to ze meghan istnieje

      Usuń
    4. A czy pojawił się tu komentarz, że komuś przeszkadza istnienie Meghan? Nie, prawda? Więc po co poruszać temat, który nawet nie wypłynął? Stąd się biorą chyba te burzliwe dyskusje. Nie można napisać dosłownie NIC, bo od razu albo ktoś się przyczepi i "wyniucha" nieistniejącą obrazę dla księżnej, albo "profilaktycznie" będzie jej bronił, mimo że nie ma żadnego ataku. Nie dziwię się więc, że internet jest zalewany komentarzami o księżnych, bo nawet jak człowiek nie pisze niczego obraźliwego to zaraz pojawi się ktoś, kto tę krytykę wmówi lub przypomni. Opamiętajcie się, proszę. Bo za chwilę ludzie w ogóle przestaną komentować, ponieważ zwyczajnie nie da się wyrazić swojej (nawet pochlebnej!) opinii!
      Uważam ten strój za bardzo, bardzo nowoczesny i udany. To styl Meghan, wygląda i zapewne czuje się w nim obłędnie. Fajnie, że wygląda na wypoczętą i zrelaksowaną. Co do biżuterii się zgadzam - lubię minimalizm, ale na taki wieczór Meghan mogła faktycznie wybrać coś bardziej uroczystego :).

      Usuń
    5. Myślę że Anonimowemu z 7 lutego,godz.23:55 chodziło o to,że bez względu na to co Meghan zrobi,jak się ubierze i uczesze, jest źle. Każda jej inicjatywa zostaje poddana ostrej krytyce,bo Księżnej nie wypada. Dlatego wychodzi na to,że sam fakt istnienia Meg przeszkadza. Dziś ubrała się bardzo skromnie i klasycznie,bez efektu wow, pojawiają się opinie, że jednak powinna wyglądać bardziej "glam",tyle że wtedy zarzucono by jej celebryctwo. Koło się zamyka.
      Nie rozumiem też dlaczego od dorosłej,ukształtowanej kobiety wymaga się zmiany poglądów,zatracenia siebie? Dlaczego ma być bardziej brytyjska? Dlatego że weszła do najbardziej celebryckiej rodziny w Europie? Nie raz to pisałam, BRK ma na swoim koncie taką ilość skandali i nieeleganckich zachowań,że nie jestem pewna czy warto brać z nich przykład. Finalnie w UK liczą się jako atrakcja turystyczna. Królowa nie rządzi krajem. Karol i William także nie będą królami w dosłownym tego słowa znaczeniu.
      Do tego porównywanie której żonie więcej się należy,która jest ważniejsza. Trochę to słabe.
      Meghan nie miga się od obowiązków, widać że się stara,ale nie wymagajmy by stała się kimś innym niż jest,bo wtedy faktycznie będzie sztuczna.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Kasia W-M8 lutego 2019 11:53, podzielam Twój komentarz w całej rozciągłości. Dokładnie w takim samym nurcie pisałam wczoraj. Mój komentarz jest powyżej...

      Usuń
    7. Pani Doroto,czytałam Pani komentarz i także w 100% się z nim zgadzam:-)

      Usuń
    8. Dorota i KASIAW-M - zgadzam sie z wami na 1000%

      Usuń
    9. Kasia W-M8 lutego 2019 17:13, bardzo mi miło :-*...

      Usuń
    10. Widocznie nie zna Pani podstawowej zasady elegancji: "mniej znaczy więcej". Przy takiej klasycznej stylizacji nie nosi się biżuterii. Tu ozdobą są buty!
      Całość jest perfekcyjna!

      Proszę nie sugerować się Kate, która przesadza z ilością biżuterii, a co gorsze, rzadko kiedy potrafi ją dopasować do kreacji. Bo niestety, brylanty nie pasują do stroju narciarskiego ani do sukni z koca, nawet jeśli ta kosztuje ponad 10 000 zł.

      Usuń
    11. Dziękuję Pani Karolino:-) Pani Doroto pozdrawiam:-*

      Usuń
    12. Karolina 8 lutego 2019 21:14, bardzo mi miło :-*...

      Usuń
    13. Anonimowy 9 lutego 2019 05:11, całkowicie się z Tobą zgadzam. Restrykcyjny dress code mówi, że w ciągu dnia nie nosi się biżuterii z kamieniami szlachetnymi. Jedynie biżuterię z czystego złota / platyny itp. i dopuszczalne są jeszcze perły. Zauważyłyście, że królowa w dzień zawsze ma perły na szyi. Zresztą Kamila i Diana też często je mają na szyi.

      Usuń
    14. Kasia W-M9 lutego 2019 10:26, pozdrawiam również bardzo serdecznie...

      Usuń
  8. Dziewczyny bedzie post o wypowiedziach przyjaciół Meghan? Sadze ze by sie na tym blogu przydał bardzo? Czekam na odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem w trakcie pisania ;)

      Usuń
    2. Mysle ze to palac wypuscil te info aby ocieplac wizerunek...

      Usuń
    3. Masz racje anonimie, bo pewnie pałac ci sie ze wszystkiego zwierza... no prosze cie, tak trudno uwierzyć ze Meghan ma duzo przyjaciol (bo ma) którzy postanowili bronic ja przed tym hejtem? Przeciez na instagramie czy twitterze cały czas ja bronili i to wcale nie anonimowo. ale musieli pozostać anonimowi zeby dziennikarze nie pukali do ich drzwi i ich nie oczerniali, to logiczne przeciez

      Usuń
    4. 22:49
      Ale przecież zatrudniono nowego specjalistę od PR. Taka zagrywka jest często stosowana w ocieplaniu wizerunku. Przyjaciółki postanowiły "zachować anonimowość". Naprawdę wierzycie w taki nagły zbieg okoliczności, że przez internet płynie fala hejtu, Pałac bez problemu pozwala na publikowanie tak prywatnych i intymnych szczegółów (ta pewno przyjaciółkom Meg wysłała te kopie listu do ojca, że tak swobodnie cytują...), a nowy specjalista od PR właśnie zaczyna pracę i swoje projekty? Proszę Was, naprawdę minimum pomyślunku.
      I od razu zaznaczam, że to był ważny artykuł. Trzeba ocieplić wizerunek Meg i zdecydowanie nie wolno pozwalać na taką obrazę w internecie, groźby i rasistowskie komentarze. Ale sprawa z artykułem jest dość słaba, bo łatwo można się domyślić, że to jest jednak sprawka Pałacu, który nie mógłby oficjalnie tak swobodnie się wypowiedzieć, jak rzekome przyjaciółki Meg.

      Usuń
    5. Anonimowy 8 lutego 2019 08:56, ja uważam, że być może to było wspólne działanie specjalisty od PR-u i być może on to zaaranżował. Ale uważam, że przyjaciółki są prawdziwe, a Meghan nie musiała wysyłać im kopii listu od ojca, ale po prostu mogła z nimi o tym rozmawiać lub czytac im np. fragmenty. Ja mojej przyjaciółce, która mieszka za granica często czytam (i wzajemnie) np. list który dostałam od córki. Nie widzę w tym nic dziwnego. No kopii jej nie wysyłam, ale np. wysyłamy sobie zdjęcia np. kanapy którą sobie kupiłam, albo co kot zrobił itp. Tak chyba wygląda przyjaźń, ze dzielimy się wzajemnie swoim życiem...

      Usuń
    6. Niedawno czytałam książkę o Windsorach i właśnie dziennikarze opowiadali jak to Diana im wszystko przekazywała jako „anonimowa przyjaciółka”

      Usuń
    7. Anonimowy 8 lutego 2019 13:19, być może tak było z Diana, ale ona manipulowała prasą, więc to trochę inny kontekst...

      Usuń
    8. 8:56 - specjalistę zatrudniono, by się zajął tematem działalności charytatywnej H&M.
      Bo w przekazywaniu merytorycznych informacji widać bardzo duże braki.
      To nie jest "menedżer gwiazd" a facet z dużym doświadczeniem.
      Są ludzie, których interesuje coś więcej niż tylko sukienki i buty na kolejnym "wyjściu".

      Usuń
    9. Przeczytała im list, a one go cytują, jakby umiały go na pamięć? Nie, przykro mi, to tak nie działa. Wierzę, że Meghan ma przyjaciółki. Wierzę, że jest ciepłą, rodzinną i empatyczną osobą. Lubię ją za tę otwartość i zaangażowanie, ale artykuł z People był zły, był słaby, był kompletnie nieodpowiednio napisany, za słodki, za nachalny, zbyt drobiazgowy (list cytowany fragmentami... strzał w stopę okropny...) i niestety, z tego co widzę, narobił dużo więcej szkody niż pożytku, czego można się było spodziewać... Przykro mi z powodu Meghan. Można było to napisać inaczej, delikatniej, albo nie pisać wcale, po prostu dać jej wsparcie, a przy możliwości publicznej wypowiedzi - powiedzieć jedną miłą rzecz o przyjaciółce.

      Usuń
  9. Dziewczyny przyjaciele Meghan powiedzieli ze nie ma stylistki i ze sama sie ubiera i sama robi sobie makijaz na wyjscia. Czy to prawda? Powiedzieli tez ze tylko na slub ktos inny niz ona sama zrobił jej makijaz. Co o tym myślicie? Jak dla mnie, widać ze nie trwoni pieniedzy podatników na stylistów, makijazystów i fryzjerów jak Kate, która niby jest taka oszczedna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate tylko lekko maluje oczy,więc makijażysta jest jej niepotrzebny. Ma od tego ludzi,tylko na większe wyjścia. Na ślub też pomalowała się sama. I szczerze? Lepiej wydawać kasę raz na ruski rok i wyglądać dobrze,a nie wydawać jeszcze większą kasę i wyglądać niechlujnie,jak Meghan na własnym ślubie. Wyglądała jakby zaspała na ceremonię...

      Usuń
    2. Dlaczego zakładasz, że "przyjaciele" Meghan mówią sama prawdę i tylko prawdę? Nie wspominając o tym, że ci "przyjaciele" to według wszelkiego prawdopodobieństwa jej nowy specjalista od PR.

      Usuń
    3. to twoja opinia. i nie nie masz racji. kate ma makijazyste i styliste i fryzjerke na normalne wyjscia

      Usuń
    4. Przeciez to pałac wydał te "przyjacielskie wypowiedzi" aby ocieplić jej wizerunek...

      Usuń
    5. przestan caly czas pisac ten nieprawdziwy komentarz. no prosze cie, tak trudno uwierzyć ze Meghan ma duzo przyjaciol (bo ma) którzy postanowili bronic ja przed tym hejtem? Przeciez na instagramie czy twitterze cały czas ja bronili i to wcale nie anonimowo. ale musieli pozostać anonimowi zeby dziennikarze nie pukali do ich drzwi i ich nie oczerniali, to logiczne przeciez

      Usuń
    6. 22.50 a nawet jeżeli ma to co z tego? Kate jest żoną następcy tronu, więc pewne udogodnienia jej się po prostu należą

      Usuń
    7. 23.56 skąd ta pewność, że mój komentarz jest nieprawdziwy? Tak, trudno mi uwierzyć w tych przyjaciół Meghan, biorąc pod uwagę ten sped ledwie jej znanych celebrytow na jej ślubie. Chyba że to przyjaciół można zaliczyć np. Serene Williams, która z Meghan Markle nie przyjaznila się na tyle aby ją zaprosić na swój ślub, natomiast uchodzi za wielką przyjaciółkę księżnej

      Usuń
    8. 22:37 - Kate ma makijażystę i fryzjera, który za każde uczesanie dostaje 1500 zł. O tym już dawno pisano. Nawet gdy wyjeżdża zabiera ich ze sobą.
      A przed ślubem cały zespół nad nią pracował. Więc nie wiem, skąd takie opinie?
      Sukienki wszystkie też ma szyte na miarę, bo ma nietypową, szczupłą sylwetkę z długim tułowiem. Przy gotowcu ma stan pod biustem.
      Ona wydaje na swój wygląd ogromne pieniądze, choć nie zawsze to widać po końcowym efekcie.

      Usuń
  10. Wow, Meghan wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak Jestem na nie . Podwinięty rękaw jest mało elegancki. Brakuje biżuterii choćby na ręce. Dla mnie mistrzynią stylu koszula+ długa spódnica jest Królowa Letizia

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropna stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty! Jestem zachwycona. SUkienka albo spódnica i koszula trochę kojarzą się z kronerką (takie moje pierwsze skojarzenie) ale buty za to strzał w 10. Jakbym tylko miała tyle pieniędzy to sprawiłabym sobie identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi ta stylizacja... Ta spódnica taka naciągnięta na pogniecioną bluzkę naprawdę nie pasuje do księżnej, nic do Meghan nie mam ale nie pasuje mi do tej roli i do tej rodziny... Harry taki przygaszony też się wydaje, naprawdę nie zdziwię się jak będzie rozwód

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którym miejscu ta bluzka jest pognieciona???
      To klasyczna, biała jedwabna koszula włożona w spódnicę.
      Całość to klasyka klasyki. Każda nowoczesna i dojrzała kobieta posiada taki zestaw w swojej szafie!

      Usuń
  15. A mnie się nawet podoba. Nie pomyślałabym, że można tak dobrze wyglądać w spódnicy o takim fasonie będąc w tak zaawansowanej ciąży. Jest to dla mnie coś absolutnie nowego :-)...

    OdpowiedzUsuń
  16. I też nie widzę potrzeby dodawania biżuterii, bo jak sadzę zamysłem było, aby to buty (zresztą bardzo ładne) stanowiły jedyną "biżuterię" tej stylizacji. Czasami mniej znaczy więcej. Tak to funkcjonuje w stylu minimalistycznym, który Meghan preferuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się to nie te czasy żeby obwiesic się jak choinka. W stylu Meghan podoba mi się to, że pomimo że wybiera drogie ubrania to każda kobieta znajdzie podobne elementy o wiele tańsze. Dla mnie wxor jeśli chodzi o styl ubierania.

      Usuń
    2. zgadzam się, też lubię taki minimalizm i nie lubię ostentacyjnej biżuterii

      czasami np. na bankiecie noblowskim Panie ze SRK przesadzają z tym garniturem biżuterii, to dla mnie zdecydowanie za dużo

      Usuń
  17. Meg pięknie wygląda :) Harry robi się chyba bardziej podobny do dziadka Filipa z młodości, a wy jak uważacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Harry co raz bardziej przypomina Karola niestety.

      Usuń
    2. Karol jest podobny do Filipa, tylko ciemne włosy ma po Elżbiecie. Harry jest podobny do nich, tylko włosy ma brata Diany.
      Łysieje też identycznie jak Karol, od tyłu głowy.

      Usuń
    3. Mnie też się wydaje, że z wiekiem idzie w Filipa. Ale mnie zastanawia William. On bardzo zmienił się, choćby od ślubu z Kate. Czyżby brak włosów tak dużo zmienił (?), ale wydaje mi się, że też zmieniły mu się zupełnie proporcje twarzy i oczy ma tak blisko osadzone jak Karol, czego wcześniej zupełnie nie było. Naprawdę William jest dla mnie wielka zagadką :-)...

      Usuń
    4. To prawda, pani Doroto! William był kiedyś męską wersją Diany, a teraz to już nie wiadomo co o nim powiedzieć... Bardzo zmieniła mu się twarz.
      A co do Harrego to zdecydowanie przypomina Filipa, tylko kolor włosów po bracia Diany. Służy mu to, Filip był niebrzydkim facetem...
      Tylko bardzo smuci mnie to ich łysienie. Gdy czasami patrzę na stare zdjęcia Willa, na jego bujną blond czuprynę... :(

      Usuń
    5. Dokładnie, mam to samo zdanie. William miał takie piękne włosy kiedyś, właśnie dokładnie jak Diana. Jak to ludzie różnie się starzeją. Niektórzy z wiekiem zyskują na urodzie, a inni wręcz przeciwnie. To łysienie jest rzeczywiście w ich przypadku problematyczne, ale w dzisiejszych czasach mogliby coś zrobić z tym (jeśli im to rzecz jasna przeszkadza). W końcu to młodzi faceci :-)...

      Usuń
  18. będzie kolejne Royal Tour H&M - tylko 2 dni, ale i tak super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maroko w 7.miesiącu ciąży? Dziwne...

      Usuń
    2. W Maroku podobno :) bardzo się cieszę :)

      Usuń
    3. dlaczego dziwne, skoro dobrze sie czuje to dlaczego nie? lot nie jest bardzo długi.
      Widocznie bardzo dobrze czuje się w ciąży

      Usuń
    4. Nie chcę porównywać, ale Kate też miała podróż do Szwecji i Norwegii, więc co za różnica gdzie polecą Meghan i Harry? Mam nadzieję, że Meg jednak pojedzie w tą podróż,gdyby coś było nie tak to na pewno lekarz by jej zabronił lecieć :)

      Usuń
    5. do Norwegii jest 2 godz. lot, a do Maroko 4 godz. z jedną przesiadką (w zależności gdzie polecą)
      No i jest zmiana klimatu i strefy czasowej

      Usuń
  19. Haremy świetnie pasuje szary garnitur. Co do stylizacji Meghan jestem na nie uwielbiam koszule w każdej postaci ale ta spódnica jest delikatnie mówiąc okropna (na Victorii ze Szwecji podczas wizyty Kate i Willa też mi się nie podobała). Po przez spódnicę cała stylizacja nie za bardzo podoba mi się ale bardzo duży plus za to że Meg dobrał tak strojne buty i nie ma biżuterii która byłaby już przesadą do tego torebeczka jest też wieczorowa ozdobiona złotem i super makijaż który rozpromienił cerę i gdyby nie ta spódnica było by po prostu WOW,ale tak moim zdaniem jest 5/10.
    P.s. Jeśli chodzi o styl to ja uwielbiam Księżną Mary z Danii, ale jeśli chodzi o ten blog to ja jednak lubię klasykę i szczerze to nie wiem czy bym odważyła się założyć którąś ze stylizacji Meghan, bo po prostu nie pasują do mojego stylu, charakteru, ale jest jedna rzecz którą Meg mi podsunęła na myśl, że można wyglądać klasycznie ale postawić na np. szalone buty czy jakieś błyszczące i już mamy modną super stylizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meghan jak najbardziej ubiera się klasycznie!
      Więc nie wiem, co Pani rozumie innego pod tą nazwą?
      Bo stroje Kate nie są w żadnym wypadku klasyką. Zresztą uważam, że stylistka Kate jest fatalna (prowincja brytyjska)

      Usuń
  20. Buty piękne ale wyglądają na bardzo niewygodne. Podziwiam każda kobietę, która w ciąży chodzi w szpilkach. Ja przez moją tylko trampki bo inaczej nie dałabym rady

    OdpowiedzUsuń
  21. Styl na kelnerke i te podwiniete niedbale rekawy. Wyglada jak meska koszula heh. Jedyne co ladne to buty

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym razem jej stylizacja okazała się całkowitą porażką

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszmarna sukienka i strasznie klapniete ma wlosy ogolnie nie podoba mi sie calość nawet najlepsze z tego buty nieudana stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja np. lubię Meghan taką ulizaną z przedziałkiem pośrodku. Naprawdę mi się podoba i tą jej niewymuszoną też...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura jest świetna.
      Uważam że to jej najbardziej twarzowa fryzura, "fryzura życia" jak mawiają fryzjerzy.

      Usuń
    2. Anonimowy 9 lutego 2019 06:04, mnie też się podoba, tym bardziej, że rzadko komu jest w takiej fryzurze naprawdę do twarzy...

      Usuń
  25. Pięknie razem wyglądają :) Mam nadzieję że będą mieć częściej wyjść razem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Po tym jak Kate Middleton zerwała z księciem Williamem na pewnym etapie ich zalotów, została wezwana przez dziennikarza.

    - Bardzo mi przykro - powiedziała. "Nigdy wcześniej nie komentowałem prasy i myślę, że nie byłoby rozsądniej zacząć teraz". Mądre słowa.

    Para szybko się zjednoczyła, wyszła za mąż i teraz są szczęśliwymi rodzicami trzech wspaniałych dzieci.

    Pomimo wielu szyderstw i snobizmu, które były skierowane na Kate, kiedy po raz pierwszy zaczęła umawiać się z księciem, nigdy nie podniosła się na przynętę.
    - Bardzo mi przykro - powiedziała. "Nigdy wcześniej nie komentowałem prasy i myślę, że nie byłoby rozsądniej zacząć teraz". Mądre słowa.
    Pomimo wielu szyderstw i snobizmu, które były skierowane na Kate, kiedy po raz pierwszy zaczęła umawiać się z księciem, nigdy nie podniosła się na przynętę.
    Nigdy nie skarżyła się na odniesienia do jej nie-królewskiego pochodzenia lub wcześniejszej kariery matki jako stewardessy lotniczej.
    Za moje grzechy, ja też nierozsądnie poczytałem kilka zarzutów - nazywanie jej Waity Katey i mówienie, że trwanie w nicości, ale bycie podziwianą przez widzów, było jej mocną stroną.
    Od tego czasu Kate udowodniła, że ​​jest zrobiona z bardzo surowych rzeczy. Przez lata rozsądnie i starannie szukała porady, jak zostać królewskim - od Williama, jego rodziny i dworzan. Ta cierpliwa kuratela się opłaciła.
    Są to lekcje, które Meghan, księżna Sussex, musi uczyć się szybko.
    Najwyraźniej jest uparta. Jeszcze przed ślubem z Harrym powiedziała światu, że skróciła swój miesiąc miodowy, by "uderzyć w ziemię" jako feministka i współczująca kampania.
    Nic więc dziwnego, że w tym tygodniu, w cuchnącym cynicznym ćwiczeniu PR, niektórzy z jej najbliższych powierników dostarczyli jej hołdu dla amerykańskiego magazynu.
    Albo Meghan zmaterializowała się w długim artykule, który zawierał intymne szczegóły jej osobistego życia i twierdził, że padła ofiarą międzynarodowego znęcania się, albo jej "bestie" zrobiły jej wielką krzywdę.
    okres miodowy się skończył dla Meghan. Zamiast "uderzać o ziemię", grozi jej upadek na twarz.
    Gdyby tylko spędziła więcej czasu na nauce od swojej szwagierki, mogła zrozumieć, że pomyślne małżeństwo z rodziną królowej to maraton, a nie sprint.
    Po doniesieniach o rozdźwięku między nimi, Kate mogłaby zostać wybaczona, gdyby przeczytała w tym tygodniu nagłówki, takie jak "Meghan może bawi się ogniem" i miała kwaśny uśmiech.
    Być może narodziny dziecka Meghan przybliżą dwie kobiety. Jeśli tak, William i Harry na pewno byliby szczęśliwi.
    Ale tak jak nie możesz wybrać swojej rodziny, nie możesz wybrać swojej szwagierki. Moja rada dla Meghan byłaby: ucz się od Kate i nie rywalizuj z nią; idź za jej przykładem i nie unikaj jej.
    Przede wszystkim odpręż się i czerp radość z faktu, że poślubiłeś swojego księcia i wkrótce zostaniesz matką.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Anonim 9 lutego 2019 15:37, a ja np. nie chciałabym brać przykładu z Kate, więc może Meghan ma też swój własny pomysł na siebie, bo bycie nijakim, takim absolutnie przezroczystym, w moim odczuciu, nie jest fajne... Moim zdaniem, jednak lepiej jest być jakimś, nawet kosztem tego, że nie wszyscy będą mnie akceptować...

      Usuń
    2. Dla mnie Kate nie jest autorytetem, na którym chciałabym się wzorować.

      Usuń
    3. Cytowanie brukowca THE SUN w kiepskim tłumaczeniu nie jest najlepszym pomysłem!
      Kate nie komentowała plotek, bo etykieta BRK tego zabrania. Za to jej matka często brylowała w mediach.
      Meghan też się nie wypowiada publicznie i nie komentuje różnych insynuacji tabloidów.
      A bracia, którzy wcześniej razem się wychowywali i razem działali, w końcu dorośli i mają własne życie i własne rodziny.
      Czy książę Karol żyje życiem swojej siostry Anny albo życiem Edwarda czy Andrzeja???

      Usuń
  27. Zupełnie nie rozumiem i odpowiedzi na komentarze, że komuś nie podobał się strój. Niedorzeczne i psujące atmosferę. Komuś się nie podobał i tyle. Nie można po prostu przeczytać i uszanować czyjwś zdanie i gust ? Trzeba od razu zjechać, udowadniać że jest inaczej ? Wielu po prostu wyraża swoją ocenę i od razu hejt. Tak drogie panie - hejt. I kto tu hejtuje ? Tak jak wspomniałam to psuje blog. Nie można wyrazić swojego zdania, bo zaraz oceny ocen. Tak jakby to miało kogoś przekonać do cudzego gustu i to w jakim tonie. I nie zamierzam odpowiadać na zaczepki do mojego komentarza.

    OdpowiedzUsuń