36.urodziny Williama - śmieszne wypowiedzi księcia

czwartek, 21 czerwca 2018

Ponieważ dziś książę William obchodzi swoje 36.urodziny, postanowiłam wykonać specjalną notkę poświęconą dzisiejszemu jubilatowi. W tej notce zawarte są zabawne wypowiedzi Jego Królewskiej Wysokości, bo jak wiadomo - cechuje go wielkie poczucie humoru. Zapraszam do dalszej części!

Pinterest

1. Mam nadzieję, że nie jestem atrakcją turystyczną - jestem pewien, że przyjeżdżają tutaj naprawdę dlatego, że St.Andrew's jest po prostu niesamowity. Jest to piękne miejsce.

2. W swoim życiu nauczyłem się jednego - nigdy nie zadzieraj z babcią.

3. Prawdopodobnie jestem bezczelnym wnukiem, tak jak mój brat. Oboje czasami nabijamy się ze wszystkiego.


telegraph.co.uk

4. Muszę przyznać, że myślałem, że badania poszukiwawczo-ratownicze w Parku Narodowym Snowdonia są wymagające fizycznie i psychicznie, ale opiekowanie się 3-letnim dzieckiem przekracza wszelkie możliwości!

5. [o pierwszym dniu księcia George'a w szkole] Nieźle poszło. Był jeszcze jeden rodzic, który miał więcej problemów ze swoimi dziećmi. Cieszyłem się, że to nie byłem ja.

6. Nigdy nie pokazuj tego George'owi, bo nigdy już nie zaznamy spokoju.

Hello!

7. [o George'u] Jak już zapewne wiecie, Catherine i ja zostaliśmy po raz pierwszy rodzicami. Zostaliśmy dumnymi rodzicami dziecka, którego krzyk możemy porównać do ryku lwa! Jest dość głośny, ale za to jest bardzo przystojny!

8. Gotowanie Kate jest powodem, dla którego jestem tak chudy.

9. Zawsze jestem otwarty na ludzi, którzy mówią, że się mylę, ponieważ to prawda.



10. [o księciu George'u] Jest znany z tego, że jest szczególnie głośny o trzeciej nad ranem. Przysięgam, słyszałem, jak dziś rano demonstrował hakę [słynny taniec szczególnie znany w Nowej Zelandii]

11. Wszyscy myślą, że piję piwo, a tak naprawdę lubię cydr.

12. Myślę, że tylko szalone dziewczyny są zdolne do ścigania mnie.

E!

13. Kiedy Królowa mówi, że wszystko jest dobrze, dla mnie znaczy to tak wiele.

14. Harry potrafi dobrze malować, ale ja nie umiem. Ma ten talent po ojcu, podczas gdy ja robię z siebie idiotę na tym płótnie. Zrobiłem parę rysunków w Eton College, a potem zostały one wystawione. Nauczyciele uważali, że jestem przykładem sztuki nowoczesnej, ale w rzeczywistości narysowałem tylko dom!

15. Ostatnią rzecz, którą chcę zrobić to wywołać mnóstwo szumu lub problemów z powodu tego, że chcę sam kupić szparagi lub coś innego w sklepie spożywczym.

Pinterest

16. [o George'u] Na szczęście, ma więcej włosów niż ja. Dzięki Ci Boże!

17. [do księcia Harry'ego] Posiadam większą wiedzę i do tego wyglądam w miarę dobrze, więc wiesz. Lepsze to niż rudzielec .


18. Pamiętam jak kilkoro dzieci prosiło mnie o autograf, a potem zapytała mnie babcia, czy znam jakieś ciekawe miejsce do kupienia bielizny.

TravelFuntu

HAPPY BIRTHDAY PRINCE WILLIAM!!


http://mr-mrswales.tumblr.com


8 komentarzy

  1. O co chodzi z 18 cytatem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez w pierwszym momencie nie zrozumialam. Nie chodzilo o królową, tylko o jakąs starszą panią na ulicy, ktora zaczepila go i spytala o sklep, nie rozpoznala go w przeciwienstwie do dzieci. Fajne

      Usuń
  2. On z poczuciem humoru podał się na Karola :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do 14 podzielam jego doświadczenia: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego William ma 4 imiona a jego dzieci 3 ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis! Ubawiłam się czytając 😃

    OdpowiedzUsuń