Książę William na Charity Commission

wtorek, 23 stycznia 2018

Dziś książę William uczestniczył w zebraniu Charity Commission



The Charity Commission (Komisja Dobroczynności) jest pozarządowym departamentem rządowym, który reguluje zarejestrowane organizacje charytatywne w Anglii i Walii oraz prowadzi Centralny Rejestr Organizacji Charytatywnych.



Książę wygłosił długie przemówienie o organizacjach charytatywnych i ich wpływie na społeczeństwo.

FRAGMENT:

"Dziękuję wszystkim za zaproszenie na to tegoroczne spotkanie. Jestem szczęśliwy, ponieważ organizacje charytatywne są w centrum tego, czym się zajmuję - tak jak cała rodzina królewska. Niektóre z moich najwcześniejszych wspomnień odnoszą się do czasów, kiedy moi rodzice rozmawiali ze mną, lub - jeszcze lepiej - pokazywali mi, co to znaczy mieć zarówno przywileje, jak i obowiązki. Pamiętam, jak moja matka zabrała mnie do schroniska dla bezdomnych i wyjaśniała mi, że ludzie, których spotykałem są tak samo ważni jak inni. Jako małe dziecko, pamiętam jak mój ojciec, każdego wieczoru starał się odpowiadać na tysiące listów i czytać niekończące się raporty, aby pozostać na szczycie swoich ambicji, by zrobić wszystko, co w jego mocy, by pomóc biednym. Mój dziadek, książę Filip, był jednym z najbardziej niestrudzonych urzędników publicznych w tym kraju, głęboko zaangażowany w pomoc młodym ludziom w spełnianiu ich potencjału i marzeń. Moja babcia, Królowa, nigdy podczas bożonarodzeniowej transmisji nie zapominała podziękować organizacjom charytatywnym i fundacjom, wolontariuszom i ludziom, którzy troszczą się o innych. Wierzymy, że organizacje charytatywne pielęgnują, naprawiają, budują i utrzymują nasze społeczeństwo. Bez pracy charytatywnej społeczeństwo byłoby pustą skorupą. Jednym ze sposobów zjednoczenia był pomysł, mój i mojego brata, aby połączyć przez współpracę różne organizacje. Mam głębokie przekonanie, że ten kraj może wspólnie stawić czoła wyzwaniom przyszłości. 

The Duke of Cambridge speaks to charity leaders

Prześlij komentarz