Dlaczego książę William nie nosi obrączki?

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Spekulacje na temat rozwodu, są zbędne, ponieważ książę obrączki nie nosi od początku małżeństwa. Dlaczego?


Otóż książę William nie ma obrączki! Pałac, przed ślubem napisał oficjalne oświadczenie, że "Wspólnie z Kate zdecydowali, że William nie będzie miał obrączki, ponieważ nie lubi nosić biżuterii". 

Znalezione obrazy dla zapytania prince william and kate
her.ie

Przysięgę złożono symbolicznie - tylko William włożył obrączkę Kate, a Catherine wygłosiła słowa, trzymając księcia za rękę. 

Pinterest

Księżna Kate jednak zawsze ma na palcu swoją obrączkę, tak samo jak zaręczynowy pierścionek.

Znalezione obrazy dla zapytania duchess kate wedding ring
The Duchess Diary

Ciekawostką jest, że książę Filip też nie nosi swojej obrączki - chyba to rodzinne :)

Znalezione obrazy dla zapytania prince philip

15 komentarzy

  1. Pamiętam przed ślubem czytałam że William nie będzie nosił obrączki bo nosi rodzinny pierścień ale jak widać z czasem nie nosi ani jednego ani drugiego dziwny zwyczaj
    Za to zauważyłam że na przedostatnim zdjęciu Kate jakby miała dwie obrączki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie wydake jakby ta cienka srebrma obraczka byla czescia duzego pierscionka? Moze byla dodana zeby tej nie zsuwal sie Ksieznej z palca? Ale prosciej chyba byloby zmniejszyc pierscionek:)

      Usuń
    2. Jest to pierścionek firmy Annoushka Jewelry, który Kate pierwszy raz założyła w lutym 2014r. Przypuszcza się, że to prezent od Williama :)

      Usuń
    3. Czytałam że zazwyczaj mąż daje taki pierścionek żonie bo narodzinach pierwszego dziecka :)

      Usuń
    4. To się chyba nazywa Eternity Ring. Zazwyczaj jest to obrączka z białego złota, wysadzana diamentami (na całym obwodzie lub tylko w połowie). Zwyczajowo ofiarowana jest żonie przez męża w rocznicę ślubu (niekoniecznie pierwszą). Symbolizuje wieczną miłość :)

      Usuń
  2. Dziwne ale zegarek Książę nosi... Kate pozwoliła mu na to tylko dlateho że jest następcą tronu. Normalnemu chłopakowi by nie wybaczyła ze nie nosi obraczki symbolu małżeństwa. Tak jakby się tego wstydził. Dla mnie to uwłaczajace gdyby mąż nie nosił obrączki. A zaznaczam że sama mam męża ktróty przed ślubem też wspominał ze nie wie jak poradzi sobie z obrączką bo nie lubi jak cos mu przeszkadza na ręce. Ale jakoś nałożył obrączkę na ślubie i juz jej nigdynie zdjąl:) sam przyznaje ze juz jej nawet nie czuje i nie przeszkadza mu na palcu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni się zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrączka to tylko symbol. Znam wiele małżeństw, gdzie tylko jeden z małżonków nosi obrączkę i to nie oznacza braku szacunku, czy miłości do małżonka. Sama czasem nie noszę obrączki i mój mąż też miał okres gdzie nie nosił i żadne z nas nie robi z tego problemu. Miłość i szacunek nosi się w sercu, a nie na pokaz. Dodam, że małżeństwem jesteśmy od 20 lat.
    Myślę, że księżna ma dość mocną osobowość i gdyby Jej coś nie pasuje, to mówi to. To są Ich ustalenia i nikomu nic do tego. Cała reszta to tylko czyjeś spekulacje i domysły na Ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny a czy pojawiły się jakieś informacje, dotyczące obchodów rocznicy śmierci Księżnej Diany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, jak tylko się coś pojawi, damy znać! Na razie wiadomo tylko, że książęce trio 30 sierpnia odwiedzą White Garden.

      Usuń
  6. Ważny nie jest pierścionek,ale prawdziwe uczucia.Często zapominamy,że to co materialne,widoczne często nie jest najważniejsze i nie o wszystkim świadczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. I czemu taka nagonka na Williama? Jak nie nosi obrączki to już nie szanuje Kate i w ich małżeństwie źle się dzieje?
    Nie szukajcie tanich sensacji. Prawda jest taka, że obecnie coraz więcej osób rezygnuje z noszenia obrączki - nie tylko panów, ale i pań. Z mojej najbliższej rodziny 3 osoby nie noszą obrączek. Moja siostra i szwagier, tak zdecydowali, nie lubią biżuterii. Czy to oznacza, że siostra nie szanuje swojego męża, albo, że mój szwagier zdradza moją siostrę?
    Drugi przykład - mój tata, a w sierpniu obchodzili z mamą 35 rocznicę ślubu. I co może się nie kochają, może się nie szanują?
    Naprawdę, drogie anonimowe koleżanki powyżej, nie zachowujcie się jak tanie pismaki i nie szukajcie sensacji gdzie jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani mój mąż, ani ja nie nosimy obrączki, bo tak nam wygodnie. Po ślubie trafiły do szkatułki. Nie oznacza to jednak, że nie jesteśmy małżeństwem, albo że nie szanujemy się wzajemnie. Nie obrączki tworzą małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odbiegając od tematu-czy to prawda,że Pippa jest w ciąży? Gdzieś przeczytałam że spodziewa się dziecka,ale nie wiem czy to już oficjalne czy to tylko plotki

    OdpowiedzUsuń