Odpowiedzi na Q&A - cz.1

piątek, 22 kwietnia 2016

Jakiś czas temu poprosiłyśmy Was, abyście zadawali pytania do Q&A. Oto nasze odpowiedzi!

Co nakłoniło Was do współpracy? Jak razem to zorganizowałyście?

Fanka George'a- Był to początek lipca 2015 r. Wtedy ja (Magda) wpadłam  na pomysł założenia bloga o Rodzinie z Cambridge, który prowadziłabym wraz z Julią (Fanka Kate) i wówczas jeszcze Renatą. Każda z nas posiadała indywidualny blog o jednym członku z Rodziny Cambridge. Wszystko poszło zgodnie z planem i 5 sierpnia 2015 wystartowałyśmy z blogiem. Kilka tygodni poźniej jedna z nas musiała zrezygnować ze współpracy. We wrześniu dostałyśmy mejla od Zuzy z zapytaniem o współpracę przy blogu. Zgodziłyśmy się i do tej pory razem współpracujemy. : ) 

Fanka Kate To było w wakacje, bodajże w drugiej połowie lipca. Nie spodziewałam się, że Magda i Renata (ówczesna współautorka bloga) zaproponują mi współpracę nad blogiem o Rodzince z Cambridge. Pomyślałam sobie ,,Czemu nie?'' i zgodziłam się na współpracę. Tematy notek tematycznych czy nowych wyjść pary omawiałyśmy za pośrednictwem Twittera. Niestety Renata musiała zrezygnować z bloga, uszanowałyśmy jej decyzję. Wkrótce potem zgłosiła się do nas Zuza z prośbą o przyjęcie jej to naszego zespołu. Obecnie mamy ze sobą świetny kontakt. Bardzo się cieszę,że z nimi współpracuję.

Zuza - Kiedyś założyłam bloga o BRK, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że nie lubię gdy kilka blogów się dubluje, więc zrezygnowałam. W międzyczasie odkryłam właśnie tego bloga, a gdy dowiedziałam się, że jedna z autorek niestety musi zrezygnować z pisania, pomyślałam "Czemu nie?" i napisałam maila do dziewczyn, czy nie potrzebowałyby pomocy. Od tej pory nasza współpraca świetnie się układa :)



 Spotkałyście się kiedyś?
Nie, ale mamy to w planach uczynić niebawem.



Dlaczego rodzina Cambridge?
Zuza - ponieważ jest częścią BRK, którą uwielbiam, przez to mogę 'zbliżyć' się do nich jeszcze bardziej.
Fanka George'a - Po prostu - uwielbiam ich! :D
Fanka Kate -  Od dziecka bardzo lubiłam Brytyjską Rodzinę Królewską, a szczególnie Kate i Williama. Oglądałam w wiadomościach ich zaręczyny oraz ślub. Potem chciałam poznać ich ,,bliżej'' i jakoś tak się potoczyło, że zaczęłam prowadzić bloga o księżnej.


Co myślisz o Sofii Hellqvist?

Zuzia - Lubię ją. Sądzę, że w rodzinach królewskich są potrzebne takie osoby 'spoza'
Fanka George'a - Świetnie spisuje się w roli księżnej. Podziwiam ją. Wydaje się być bardzo sympatyczną osobą.
Fanka Kate - Jest bardzo sympatyczna. To fantastyczne, że odbywa podróże humanitarne do Afryki, aby pomóc dzieciom. Podziwiam ją za to.



Jak się komunikujecie? Bywa trudno?

Oczywiście że bywa trudno. Łatwiej jest się komunikować poprzez rozmowę twarzą w twarz, niż przez twittera. Niestety mieszkamy od siebie tak daleko, że nie jesteśmy w stanie komunikować się ze sobą w inny sposób. 


 Wszystkie jesteście z tych samych okolic?

Nie, każda z nas mieszka w innym krańcu Polski. 

 Macie jakąś ulubioną księżną oprócz Kate ? 

Zuzia - bardzo lubię Szwedzkie księżniczki, oraz Mary i Marie.
Fanka George'a - Księżna Mary, Księżna Marie oraz Szwedzkie księżniczki :)
Fanka Kate -  Księżna Marie i Księżniczka Madeleine ;)


Wasz ulubiony książę?

Zuza - Harry
Fanka George'a -  Zdecydowanie Harry ;)
Fanka Kate - Nikolai ;)


Członkowie wszystkich rodzin królewskich za którymi nie przepadacie, są wam obojętni lub po prostu się nimi nie interesujecie?

Zuzia - większość spoza Europy, oraz nie przepadam za rodziną królewską z Luksemburga.
Fanka Kate - U mnie nie ma takiej rodziny królewskiej, za którą nie przepadam. 
Fanka George'a -  Nie przepadam za RK z Luksemburga.


Chciałybyście być księżna lub księżniczką?

Zuza - ma to swoje plusy i minusy. Jednak, chyba chciałabym spróbować jak to jest :P
Fanka Kate - Sama nie wiem, ale chyba raczej księżną.
Fanka George'a -   Tak, ale jest to już raczej niemożliwe ;D


 Da jakiej rodziny królewskiej chciałybyście należeć?

Zuza - Brytyjska, Duńska, albo Szwedzka
Fanka Kate - Zdecydowanie Duńska albo Szwedzka.
Fanka George'a -  Duńska lub Szwedzka.


 Za jakiego księcia chciałybyście wyjść?

Zuza - Harry'ego :P przecież, kto go nie kocha?! :P 
Fanka Kate - Ja bym wyszła za Nikolaia ;).
Fanka George'a -  Ja już mam swojego księcia ;D


 W jakim królewskim pałacu chciałybyście mieszkać?

Zuza - Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale zachwyca mnie Buckingham i Kensington
Fanka Kate - Amalienborg ;).
Fanka George'a -  Szczerze mówiąc, nie chciałabym mieszkać w pałacu. 



 Czy wolicie sztywny dwór brytyjski czy rowerowe monarchie skandynawskie? Plus do którego z tych systemów chciałybyście należeć? 


Zuza - Ja jestem wielką fanką brytyjskiej rodziny królewskiej, lecz mogę się zgodzić ze wszystkimi, którzy twierdzą że bardziej 'naturalne' są rodziny królewskie skandynawskie.
Fanka George'a - Ja również uwielbiam brytyjską, ale zdecydowanie chciałabym należeć do którejś ze skandynawskich. 
Fanka Kate -  Zgadzam się z Zuzą. Uwielbiam Brytyjską Rodzinę Królewską, ale zdecydowanie lepsza jest Skandynawia.




Jak sądzicie czy Kate zostanie jeszcze mamą?
Zuza - Myślę że tak :)
Fanka Kate - Raczej tak. Mówiła, że chce mieć trójkę dzieci to może niedługo pojawi się oficjalny komunikat.
Fanka George'a - Wydaję mi się, że pod koniec tego roku zostanie ogłoszona trzecia ciąża księżnej. : )



Jaką cechą charakteru wg Was dysponuje Kate?
Zuza - myślę, że jest spokojna i ułożona, ale zarazem dynamiczna ;) 
Fanka Kate - Miła, spokojna, opiekuńcza.
Fanka George'a - Rzetelna, ułożona, sympatyczna i opiekuńcza. 



Czy macie swój prywatny ranking księżnych/księżniczek?

Zuza - Może nieoficjalny, ale jedne cenię sobie bardziej - inne mniej
Fanka Kate - Nie ;).
Fanka George'a - Nie mam takiego :)



Czy macie jeszcze jakieś hobby oprócz bloga?

Zuza - Posiadam jeszcze jednego bloga, z inną tematyką. Lubię grać w unihokeja, podróżować i fotografować.
Fanka Kate - Zamiast blogowania, interesują mnie ćwiczenia z zumby oraz bieganie.
Fanka George'a - Podróże, fotografia, taniec, zumba fitness, badminton i unihokej ;)



O co spytałybyście Kate gdybyście spotkały Ją- a ona mogłaby poświęcić Wam 2 minuty?

Zuza - Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Byłabym pewnie w tak wielkim szoku, że nie wiem, czy w ogóle wydusiłabym z siebie jakieś słowo. Pewnie powiedziałabym jej to, co 99% ludzi w takiej chwili- że ją podziwiam.
Fanka Kate - W sumie to nie wiem. Pewnie tak jak Zuza, stałabym przed nią jak ,,wryta'' ;). Ale na pewno bym jej zaproponowała wspólne zdjęcie :D.
Fanka George'a - Nie mam pojęcia :D



Uważacie, że to dobrze czy źle, że Kate wzoruje się na stylizacjach Lady Di?

Zuza - Podejrzewam, że robi to dla Williama :)
Fanka Kate - Hmm... nie zastanawiałam się nad tym.
Fanka George'a - Również się nad tym nie zastanawiałam. 



Który ze ślubów królewskich podobał się Wam najbardziej i dlaczego?

Zuza - Vic i Daniela. Był po prostu naturalny i prawdziwy.
Fanka Kate - Mary i Frederika z Danii, ponieważ był bardzo wzruszający, szczególnie jak Frederik się rozpłakał. To było urocze ;).
Fanka George'a - Ślub Victorii & Daniela, Madeleine & Christoper'a oraz Sofii & Carla Phillipa (Szwecja), ponieważ były przepiękne i wzruszające. 



Czy macie ulubioną stylizację Lady Di?

Zuza - Jednej ulubionej nie mam, ale bardziej podobały mi się te, które nosiła 'na co dzień', czyli te ze zdjęć zrobionych najczęściej przez paparazzi, niż te z oficjalnych wyjść. 
Fanka Kate - Ta piękna niebieska suknia, którą miała na sobie w Sydney w 1996 roku.
Fanka George'a - Nie, nie mam. 



Ja osobiście chciałabym zobaczyć Kate w warkoczu, a Wy?

Zuza - Mogłaby wyglądać ciekawie ;) Ja osobiście uwielbiam ją w kucyku.
Fanka Kate - Też z chęcią bym zobaczyła Kate w warkoczu.
Fanka George'a - Ja również :)




Który blog (oprócz Waszego) odwiedzacie codziennie?
Zuza - Wszystkie widniejące z prawej strony bloga 'Nasza lista blogów' ;)
Fanka Kate - Zgadzam się z Zuzią ;).
Fanka George'a - Wszystkie, które obserwuję :)



Czy jakbyście już pracowały w swoim zawodzie i zaproponowaliby wam prace na jakimś dworze królewskim (obojętnie jakim) to czy byście rzuciły tamtą pracę i od razu ruszyły do danego kraju?

Zuza - Zależy na jakim stanowisku i zależy w jakim królestwie :P W brytyjskiej, albo szwedzkiej mogłabym być nawet sprzątaczką XD, a zostanie 'królewskim lekarzem', to moje marzenie :P
Fanka Kate - Raczej nie. Tutaj mam rodzinę i przyjaciół, nie chciałabym ich ot tak zostawić. 
Fanka George'a - Raczej nie, ponieważ tutaj w Polsce mam rodzinę i przyjaciół.



Will czy Harry? 

Zuza - Harry
Fanka Kate - Oboje ;)
Fanka George'a - Harry 



Victoria, Maddie czy Sofia?

Zuza - Mam wątpliwość między Victorią a Maddie ;) 
Fanka Kate - Wszystkie są fantastyczne.
Fanka George'a - Wszystkie uwielbiam jednakowo :) 





Miłego dnia :)

Ps. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania możecie je zadawać tutaj w komentarzu, postaramy się niedługo znowu stworzyć taką notkę.

4 komentarze

  1. Podziwiam, że potraficie się dogadać w kwestiach dotyczących bloga tak na odległość. Myślałam, że się często spotykacie.
    Wnioskuję, żemusicie mieć podobne cechy charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kkedy pojawi sie reszta odpowedzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałyśmy podzielić na 2 części bo było tak dużo pytań. Może uda nam się je udostępnić w przyszłym tygodniu, ale nic nie obiecujemy, bo mamy jeszcze kilka notek do udostępnienia przed :)

      Usuń
  3. Kolejne pytania:
    Co myślicie o Pippie Middleton?
    Jak myślicie, czy wyjdzie kiedyś za mąż?

    OdpowiedzUsuń