Podsumowanie kolażowej akcji dla Kate i Williama!

niedziela, 2 lipca 2017

Razem z Julią chciałybyśmy podziękować wszystkim zaangażowanym w kolaż dla Kate i Williama!


Tak właśnie wygląda projekt, który wywołamy i oprawimy w ramę!

Oczywiście chciałybyśmy wręczyć prezent osobiście z wszystkimi tam zgromadzonymi, lecz nie wiemy czy będzie taka możliwość. Na razie sprawa się trochę komplikuje, ponieważ nadal nie otrzymałyśmy odpowiedzi na naszego maila z Ambasady...

Wspólnie z Julią zastanawiamy się cały czas jak to zorganizować, aby ten wspaniały kolaż do nich dotarł.

Jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach! :)

Jak Wam się podoba efekt końcowy? 

20 komentarzy

  1. Super wyszło, piękny kolaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://gwiazdy.wp.pl/kate-i-william-w-gdansku-wiemy-gdzie-mieszkancy-beda-mieli-okazje-spotkac-ksiazeca-pare-6139819421075073a?src01=6a4c8&src02=facebook_gwiazdy

    OdpowiedzUsuń
  3. Może napiszcie list do kancelarii prezydenta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolaż! Byłoby super gdyby trafił do Kate i Williama. Ja chyba jak spore grono osób strasznie zazdroszczę mieszkańcom Warszawy i Gdańska,że będą mieli możliwość zobaczenia ich na żywo w swoim mieście.Jestem trochę rozczarowana bo na początku pojawiły się informacje że Kate i Will mają odwiedzić obóz w Oświęcimiu i Kraków.To byłaby dla mnie okazja bo jestem ze Śląska.No ale cóż..Trzeba to przeboleć i zadowolić się relacjami z tv,radia no i oczywiście waszego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda się wam wręczyć go osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką nadzieję. Specjalnie 17 wzięłam wolne w pracy i czekam na jakieś szczegóły co do tego gdzie będą. Ja mieszkam w Warszawie więc mam plan od rana już czekać;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie ma jeszcze info o tym gdzie konkretnie będą w Warszawie i w jakich godzinach kiedy te informacje będą podane??

      Usuń
  7. Ciężka sprawa jeśli nikt nie odpisuje...
    Pozostaje liczyć, że uda się Wam osobiście to wręczyć...albo napisać do biura Kate i Williama po angielsku? Że chcecie takie coś wręczyć i nie wiecie jak/gdzie? Oni może prędzej odpiszą..na pewno wiedzą gdzie i o której będą w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzeje że wam się uda go wręczyć , dla mnie jest to podwójna niespodzianka ponieważ Kate i William przybywają do Polski w dzień moich urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie będzie to dla Ciebie wyjątkowy dzień ;)

      Usuń
  9. Myślę, że należy nawiązać kontakt z tymi instytucjami, które są odpowiedzialne za wizytę Pary w Polsce, np. Kancelaria Prezydenta RP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tam dziewczyny pisały e-maila z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Ale również tak jak Ambasada, nadal milczy.

      Usuń
    2. Może zwykły list zamiast e mailu?

      Usuń
  10. Hej mam pytanie chciałabym wysłać list do Kate i Williama ale nie pamiętam adresu wiecie może pod jaki adres wysłać? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. His Royal Highness The Duke of Cambridge and Her Royal Highness The Duchess of Cambridge
      Clarence House
      London SW1A1BA
      United Kingdom

      :D

      Usuń
  11. ładniej by było jakby dziewczyny na górze były ubrane na biało, a na dole na czerwono, a tak to zatracona koncepcja kolażu z Polski. ponadto litera L w słowie welcome i jedna w słowie Williama mało czytelne. i powinno być Kate i William, a nie Williama- albo piszemy po angielsku, albo po polsku- w języku polskim odmieniamy, w angielskim powstało nowe słowo "Williama" (jak imię jakiejś księżniczki :D)
    teraz tylko czekać na przyjazd Williamy i Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że nie ma szans, żebyście osobiście oddały kolaż. Chyba jedyna możliwość to tzw. walkabout, tzn. wtedy, gdy Kate i Will będą podchodzić do ludzi. Wątpię, żebyście spotkały się z nimi chociażby na chwilę osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolaż :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń