Stylizacja miesiąca + Fryzura miesiąca - sierpień 2016 + wszystko co dobre szybko się kończy...

sobota, 3 września 2016

W tym miesiącu Kate miała tylko 2 wyjścia, ponieważ rodzina królewska ma wakacje, więc postanowiłam połączyć "Stylizację miesiąca" i "Fryzurę miesiąca" w jedną notkę. Ankiety już czekają na Was z prawej strony.


1.
Luton
- sukienka - L.K. Bennett
- szpilki - L.K. Bennett
- kopertówka - L.K. Bennett

2.
YoungMinds Mental Health Charity
- sukienka - L.K. Bennett
- szpilki - Giavinto Rossi
- kopertówka - L.K Bennett



FRYZURA MIESIĄCA:

1.
Filmik dla OlimpijczykówZnalezione obrazy dla zapytania kate middleton rio


2.
Luton


3.
YoungMinds Mental Health Charity


Przez to, że Kate i William mieli w sierpniu urlop i nie wypełniali swoich obowiązków tak często, w tym miesiącu nie pojawi się "GIF miesiąca".


***

Tak jak większości z Was, pierwszego września skończyły nam się wakacje. Przez lipiec i sierpień starałyśmy się publikować codziennie nowe notki tematyczne. Niestety teraz, będziemy miały na głowie jeszcze naukę, więc te notki tak często już pojawiać się nie będą, ale będziemy się starały aby były one jak najczęściej! Pamiętajcie, że na samej górze paska bocznego znajduje się kalendarz kolejnych, zaplanowanych notek!

Miłego dnia :)

6 komentarzy

  1. Zarówno pierwsza jak i druga sukienka jest śliczna:) Co do fryzury to według mnie nr 3.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki urocze,fryzury też-ostatnio Kate polubiła loki i upięcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdego dnia nie musi być notatek to oczywiste.
    Tylko dwie stylizacje,ale dla mnie trudny wybór- obydwie dziewczęce,kolorowe,idealnie pasujące do księżnej.Chyba jednak wybiorę czerwoną,dam szansę nowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z sukienek bardziej przypadła mi do gustu ta pierwsza.
    Z fryzur-3.
    W jednym i drugim przypadku bardzo trudna decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacji tylko dwie, a ja i tak mam problem, bo obie sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka nr 2, fryzura nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń