Odpowiedź ze Szwecji (książę Oscar!!!) + Odpowiedź od księżniczki Anny

poniedziałek, 5 września 2016

Dzisiaj dzień bogaty w odpowiedzi! Otóż otrzymałam dłuugo wyczekiwaną, piękną odpowiedź ze Szwecji! oraz odpowiedź od księżniczki Anny z Anglii.

by Zuza
Do księcia Oscara, z okazji Chrztu wysłałam list 27 maja 2016r. czyli dokładnie w dzień uroczystości :). Po ponad 3 miesiącach czekania, doczekałam się! Kartka jest po prostu przepiękna!

by Zuza
W środku znajdują się (tak mi się wydaje, ponieważ jest napisana w języku szwedzkim) podziękowania za życzenia, a pod nimi (oczywiście wydrukowany) podpis Victorii i Daniela.

by Zuza
 Na stronie obok widnieje zdjęcie Oscara wykonane w dzień Chrztu.

by Zuza
A na końcu widnieje zdjęcie Oscara z siostrą Estelle!

by Zuza

***
12 sierpnia wysłałam list z życzeniami urodzinowymi do księżniczki Anny z Anglii. Odpowiedź otrzymałam po niecałym miesiącu. Zadziwiła mnie bardzo koperta, ponieważ jest to dosłownie kawałek tektury, owinięty mocną kartką, a wszystko zostało do siebie przyklejone taśmą...

by Zuza
W kopercie znajdował się list z podziękowaniem za życzenia, a napisała go asystentka prywatnej sekretarz księżniczki - Anne Sullivan.

by Zuza
W kopercie znajdowało się także zdjęcie księżniczki. Nie wiem, czy Wam też, ale mi na tym zdjęciu Anna przypomina trochę Azjatkę, chyba przez ten strój i fryzurę :P

by Zuza

TUTAJ możecie zobaczyć na jakie odpowiedzi jeszcze czekam.

***

Zapraszamy do przeczytania dzisiejszej, tematycznej notki KLIK

14 komentarzy

  1. Gratulacje!!!
    Ps to zdjęcie Oscara jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odpowiedzi! Kartka ze Szwecji przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Najpiekniejsza w mojej kolekcji jak na razie :D

      Usuń
  3. Wreszcie postarali się o piękną odpowiedź ze Szwecji (dobrze,że jakąkolwiek).Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) do Szwecji wyslalam juz duuuzo listow, a odpowiedzi 2. Od Carla Philipa i wlasnie ta ;)

      Usuń
  4. Zuzio a na jaki królewski list czekałas najkrócej?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!! Kartka ze Szwecji- CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! Odpowiedzi są naprawdę wyjątkowe. Mam takie pytanie. Czy w liście do księżniczki Anny poprosiłaś o zdjęcie bo ja też w sierpniu dostałem od niej list i bez zdjęcia. Jeszcze raz gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;) tak, w liscie poprosilam o list. Jakos weszlo mi to w nawyk i praktycznie za kazdym razem prosze o zdjecie :) w tym wypadku sie to sprawdzilo :)

      Usuń
    2. * tak w liscie poprosilam o zdjecie :p

      Usuń
  7. Super, gratulacje! :)

    A. D

    OdpowiedzUsuń