Odpowiedź z Luksemburga!

czwartek, 22 września 2016

Dokładnie 2 miesiące temu - 22 lipca 2016r. wysłałam list do księżniczki Claire i księcia Felixa z Luksemburga.
by Zuza


List wysłałam z okazji ogłoszenia 2. ciąży, oczywiście pogratulowałam obojgu rodzicom.

by Zuza

W odpowiedzi znajdowała się pocztówka ze zdjęciem całej "aktualnej" :) rodzinki, czyli Claire, Felixem, oraz Amalią.
W kopercie znajdowała się także kartka z podziękowaniami. Niestety nie wiem dlaczego, ale nie mogę obrócić zdjęcia :( na komputerze i w aparacie jest wszystko normalnie, a na bloggera dodaje mi się w drugą stronę :(.

by Zuza

***
TUTAJ możecie zobaczyć na jakie odpowiedzi jeszcze czekam!

3 komentarze

  1. Serdecznie gratuluję! To jest wspaniałe uczucie, kiedy w swojej skrzynce pocztowej można znaleźć list od jakiegoś członka rodziny królewskiej. Znam to uczucie, bo niedawno dostałam piękny list od księżnej Kate.

    Pozdrawiam,
    Letycjanka

    OdpowiedzUsuń