Stylizacje królowych i księżnych na ślubie Williama i Kate + ankieta

środa, 30 września 2015

Dzisiaj druga, notka z ankietą, o stylizacjach na ślubie K&W. Tym razem, niektóre z królowych i księżnych.



1. Letizia Ortiz - królowa Hiszpanii.




2. Sofia - Królowa Hiszpanii.



3. Królowa Małgorzata II z Danii.


4. Księżniczka Victoria.


5. Charlene, księżna Monako.



6. Maksyma - Królowa Niderlandów.



7. Sonja - Królowa Norwegii.



8. Matylda - Królowa Belgów



9. Księżna Marie- Chantal Miller.


~~~
W poprzedniej ankiecie, dotyczącej stylizacji rodziny, ze ślubu Kate i Williama, wygrała stylizacja Carole Middleton - matki Kate, uzyskując 24/67 głosy.


 Z boku czeka na Was, kolejna 3 dniowa ankieta. Musicie nam wybaczyć, ale miałyśmy problemy z ustawieniami i zdjęcia nie są wyrównane. 

13 komentarzy

  1. Post bardzo nieestetyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nieestetyczny? Dla mnie świetna notka :)

      Usuń
    2. Co w nim świetnego ? Nieestetyczny z tego względu, że najpierw napis jest wyśrodkowany, później z lewej strony i jeszcze pod koniec znów wyśrodkowany.

      Usuń
    3. Radzę czytać post do końca ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie najlepiej wyglądała Charlene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Charlene wyglądała najpiękniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka :) Zapraszam na bloga :* http://royal-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podobała księżniczka Victoria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Charlene wygrywa, chociaż dobrze wyglądały też Letizia i Victoria.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poszłam za pierwszą miłością i zagłosowałam na Màxi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matylda nie jest Królową Belgii, tylko Belgów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drobna uwaga: Marie-Chanta jest księżną,a nie księżniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka Vic najładniejsza. Stylizacja Maximy też mnie urzekła. Jeśli chodzi o ten slub to uwielbiam suknię Charlene z obiadu przedślubnego :)

    OdpowiedzUsuń