MAŁY KSIĄŻĘ - ubranka George'a z polskich sieciówek

piątek, 11 września 2015

Hej. Dzisiaj przychodzę do Was z postem o George'u, dziś będzie o Jego ubrankach, które można zakupić podobne, również w polskich sieciówkach. Będzie to pierwsza notka, która zapoczątkuje serię "Mały Książę". Mam nadzieję, że Wam się spodoba :).

1. 


OGRODNICZKI - >>TUTAJ<<
BUTY - >>TUTAJ<<
KOSZULKA POLO - >>TUTAJ<<
SKARPETKI - >>TUTAJ<<

~~~~

2.

SWETER - >>TUTAJ<<
SPODENKI - >>TUTAJ<<
KOSZULA - >>TUTAJ<<
CHODAKI - >>TUTAJ<<

~~~~

3.


SPODENKI - >>TUTAJ<<
KOSZULKA - >>TUTAJ<<
BUTY - >>TUTAJ<<
SKARPETKI - >>TUTAJ<<

~~~~

4.


OGRODNICZKI - >>TUTAJ<<
BUTY - >>TUTAJ<<
KOSZULA - >>TUTAJ<<
SKARPETKI - >>TUTAJ<<

~~~~

5.

KAMIZELKA - >>TUTAJ<<
KOSZULA - >>TUTAJ<<
SPODENKI ->>TUTAJ<<
BUTY - >>TUTAJ<<
SKARPETKI - >>TUTAJ<<

~~~~

6.

SPODENKI - >>TUTAJ<<
SWETER - >>TUTAJ<<
KOSZULA - >>TUTAJ<<
BUTY - >>TUTAJ<<

~~~~
Zuzia ♥

********
Jak zapewne widzicie agenda po prawej stronie bloga powoli się zapełnia a więc książęca para powraca do swoich królewskich obowiązków.

5 komentarzy

  1. Świetny post! Mam synka w wieku George'a, na pewno mu coś z tego kupię :) Fajnie że Kate i William powracają do królewskich obowiązków. Coś się zacznie w końcu dziać.
    Ps. Super blog, zaglądam na niego niemal codziennie i codziennie coś nowego. Tak trzymać, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona bucikami George'a, są świetne, ponadczasowe, pamiętam, że młodsze kuzynostwo miało takie, pozycja dla mnie obowiązkowa na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same crocsy jak George, tylko czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń