Kate i William spodziewają się drugiego dziecka! - to już rok...

wtorek, 8 września 2015



Ich Królewskie Wysokości Książę i Księżna Cambridge spodziewają się drugiego dziecka!!

Dokładnie rok temu, 8 września 2014 r. usłyszeliśmy tą radosną nowinę. Rzecznik Pałacu Kensington podał tą informację o godzinie 10:25.

Pamiętam ten dzień jakby to było wczoraj. Informacja o drugiej ciąży księżnej była dla mnie wielkim zaskoczeniem. Kompletnie nie spodziewałam się tego. Pamiętam jak przeczytałam te słowa i zrobiło mi się słabo. Tak samo miałam w zeszły piątek kiedy dowiedziałam się o ciąży księżniczki Victorii ze Szwecji ;)

Termin porodu Kate był przewidywany na połowę kwietnia lub koniec kwietnia jednak Charlotte się nie spieszyło i na świecie została powitana dopiero 2 maja. Urodziła się w szpitalu Św. Marii w Londynie o godzinie 8:34 i ważyła 3,75 kg

A wy jak zareagowaliście na wiadomość o drugiej ciąży księżnej Kate? Było to dla was zaskoczeniem czy raczej wyczekiwaliście tego od dłuższego czasu? Piszcie w komentarzach :)

13 komentarzy

  1. a już myślałam, że trzecie w drodze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D

      Usuń
    2. Ojjj :) ja też 😊 czekamy na 3 Royal Baby!! ;**

      Usuń
    3. Ja prawie zawału dostałam gdy przeczytałam tytuł :D

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że oczekiwałam bardzo drugiej ciąży Kate i liczyłam na nią od początku sierpnia, pamiętam jak zawiodłam się, gdy pojawiły się zdjęcia z jakieś prywatnej kolacji Kate i Williama wraz z informacją, że widziano księżną pijącą wino - byłam pewna ciąży, a taka informacja temu zaprzeczała. Ogromnie więc ucieszyłam się, gdy pałac wydał oświadczenie wkrótce potem. Nie było zaskoczenia, jedynie radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi serce stanęło bo myślałem że piszesz o trzecim.Tak to było wielkie zaskoczenie, ja myślałam że tak odczekają ze dwa lata. Myślę że chcieli aby między dziećmi była niewielka różnica wieku. Notka zachęca do dyskusji czy Will i Kate zdecydują się jeszcze na kolejne dziecko, a jeśli tak to kiedy, jak myślicie? Ja mam przeczucie że Kate zechce stworzyć taki model rodziny jak sama miała czyli rodzice i 3 dzieci, a różnice wieku nie będą duże. Gdzieś czytałam że Kate chce zajść w ciąże z 3 dzieckiem przed swoimi 35 urodzinami, kto wie. Ja obstawiam że grudzień przyszłego roku może przynieść szczęśliwą nowinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co ich może zniechęcić do trzeciego dziecka to samopoczucie Kate w ciąży. Pewnie też pojawiłaby się krytyka że ona nic tylko w ciąży chodzi, ale tacy fajni ludzie i dobrzy rodzice powinni mieć dużą rodzinę.

      Usuń
    2. Tak, albo komentarze typu "Żyją za czyjeś pieniądze, to mogą sobie pozwolić na trzecie dziecko", właśnie ostatnio czytałam takie komentarze, gdy rozsiała się plotka o 3 ciąży. Eska TV udostępniła na swoim Fb taką informacje.

      Usuń
    3. Myślę, że trzecie dziecko w ich przypadku jest bardzo prawdopodobne, ale raczej za kilka lat... Może pod koniec 2016 albo 2017 roku, tak obstawiam

      Usuń
    4. Ja myślę że poczekają aż George i Lottie podrosną ;)

      Usuń
  4. Tego dnia w ogóle się tego nie spodziewałam.Ale tak to nie było wielkie zaskoczenie-przypuszczałam,że szybko zdecydują się na drugie dziecko

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że włączyłam telewizję, leciała akurat panorama w dwójce i tam podali, że Kate spodziewa się drugiego dziecka. Myślałam, że się przesłyszałam, a potem biegiem do komputera i.. rzeczywiście, jest potwierdzenie! Kompletnie się tego nie spodziewałam, byłam zszokowana... i trochę też zawiedziona, kiedy okazało się, że księżna jednak nie pojedzie na Maltę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie jak Ty :) Po ogłoszeniu ciąży wiedziałam, że nici z wyjazdu na Maltę..
      Poza tym myślę, że jeśli zdecydują się na 3 dziecko to albo w miarę szybko albo w ogóle ze względu na samopoczucie księżnej. Czas pokaże :)

      Usuń