Co nowego?

środa, 16 września 2015

Pojawiła się informacja, że 26 października, Księżna Kate, Książę William i Książę Harry pojawią się na premierze filmu Spectre (kliknij). Będzie to oficjalne wyjście.
Wczoraj książę Harry obchodził 31. urodziny. Czy wysłaliście mu list lub kartkę z życzeniami? ;)
9 września, Księżna Kate wreszcie otrzymała ,,Royal Family Order". Pisałyśmy już o nim tutaj (kliknij). Najprawdopodobniej zaprezentuje go w październiku tego roku, podczas bankietu wydanego na cześć prezydenta Chin, który w przyszłym miesiącu odwiedzi Londyn.
Już jutro, długo wyczekiwane wyjście Kate. Księżna odwiedzi Anna Freud Centre natomiast książę William pojawi się na gali Tusk Trust. Zapraszamy na bloga ;)

16 komentarzy

  1. Nie wiem czemu kate ma order.. przeciez ONA NIE MA ZADYCH ZASLUG!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ale to takie cacko dla członków rodziny w sumie, za nic można dostać ;)

      Usuń
    2. czy to nie jest czasem order przynależności do rodziny królewskiej?

      Usuń
    3. Tak,ten order otrzymuje osoba,ktora należy do rodziny królewskiej. Otrzymuje się ten order na znak bycia w tej rodzinie. Zwykle tą ozdobą zostają odznaczone kobiety :).

      Usuń
    4. Okej. To ide wyreczyc mojej mamie order za to ze jest moja mama. Komplatny bezsens...

      Usuń
    5. No ale tak właśnie jest z tym orderem, że otrzymuje go kobieta, która już parę lat należy do rodziny królewskiej. My nic na to nie poradzimy. Tak ustanowiono i tak najprawdopodobniej pozostanie :)

      Usuń
    6. Ale nie tylko takie ordery ma BRK,ale tez inne rodziny królewskie :).

      Usuń
  2. Fajnie, że coś zaczyna się dziać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tęsknię za Dianą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ciekawa jestem jakby to się wszystko dalej potoczyło. Na pewno byłaby wspaniałą babcią :)

      Usuń
    2. a ja jej nie lubię, kiedyś lubiłam, ale teraz nie mogę o niej czytać. Jest dla mnie rozpieszczoną dziewczynką, która nie dostała lizaka i się zdenerwowała, bo dostała karę.
      Ok pomagała ludziom, chwała jej za to, Karol ją zdradzał, no cóż mężczyźni (i kobiety) zdradzają i się rozwodzą takie jest życie i prawo ludzi. Lepiej się rozwieść, niż być nieszczęśliwą całe życie. Według mnie ona zachowała się nieodpowiednio, te wszystkie wywiady, wylewanie żalów publicznie...

      Usuń
    3. A Karol zachował się odpowiednio, zdradzając ją zaraz po ślubie? To jest ok? Jak się jest kandydatem na króla, to się myśli dwa razy, czy chce się poślubić daną kobietę.

      Usuń
  4. A wiadomo czy Kate zostanie odznaczona Orderem Victorii ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Księżna Kate ma tak zwany fandom :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest fandomów o Kate, nie wiem czy polskie też są, ale angielskie na pewno.

      Usuń