Nowe zdjęcia Kate i Williama! (aktualizacja)

niedziela, 13 września 2015

Dziś opublikowano nowe zdjęcia książęcej pary !!

http://www.dailymail.co.uk/
Zostali oni sfotografowani dzisiaj rano w drodze do kościoła na poranną mszę. Jak zapewne widzicie  Kate zmieniła fryzurę!

http://www.dailymail.co.uk/

Księżna miała na sobie płaszcz marki Hobbs w którym ,,zadebiutowała" 14 lutego 2012 roku.


Założyła go jeszcze w marcu 2013 roku podczas wizyty w Grimbsy.


W drodze do kościoła został sfotografowany również książę Karol

Ten tydzień Kate, William, George i Charlotte spędzili w Szkocji, co oznacza że mała księżniczka ma już za sobą pierwszą daleką podróż.


Najbliższe dni zapowiadają się ciekawie, ponieważ książęca para powraca do swoich królewskich obowiązków.
http://www.dailymail.co.uk/

W najbliższy czwartek, księżna Kate odwiedzi Anna Freud Centre, natomiast książę William pojawi się na gali Tusk Trust. Na następny dzień wraz z księciem Harry'm wezmą udział w ceremonii otwarcia Rugby World Cup. Zawody te będą trwały od 18 września do 1 listopada. W tym czasie, Kate i William pojawią się na kilku wybranych przez siebie meczach.


Więcej informacji na temat reszty wyjść książęcej pary przeczytacie w agendzie po prawej stronie bloga.
http://www.dailymail.co.uk/

Co sądzicie o nowej fryzurze księżnej?

http://www.dailymail.co.uk/

16 komentarzy

  1. Wydaje mi się że ta grzywka ją trochę postarzała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam takie wrażenie, ale zawsze to jakaś zmiana jeżeli chodzi o fryzurę ;)

      Usuń
  2. Kate wygląda strasznie w grzywce. Niestety bardzo ją postarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba. Kate wygląda moim zdaniem dobrze w grzywce, jeśli się odpowiednio uczesze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie. Ale wiadomo to kwestia gustu.

      Usuń
  4. Nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w tej mszy uczestniczą tylko członkowie BRK czy też zwykli ludzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną grzywkę :)



    swiatpeleninspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się nowa fryzura Kate. Cieszę się, że księżna po kilka razy ubiera te same sukienki czy płaszcze, a nie kupuje za każdym razem nowych ubrań.
    I Charlotte swoją pierwszą podróż ma za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem wygląda źle i staro. Cóż takie geny, bo jej matka też się brzydko starzeje. To samo z Pippą jest: obie przeholowały kiedyś z solarium, ale Pippa wygląda jeszcze gorzej niż Kate, a jest młodsza. Myślę, że Kate podcięła włosy a grzywki nie ma. po proste te kosmyki nie dały się wczesać to zostawiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie nowe zdjęcia Kate :)) Tak długo było nam na nie czekać. Jest to idealny prezent na moje jutrzejsze urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co sądzisz o: ask.fm/katemiddletonpl ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrazenie,że Kate wygląda na strasznie zmęczoną, ale to normalne przy dwójce małych dzieci.Natomiast bardzo podobał mi się zawsze ten płaszcz, jest skromny i elegancki.

    alessandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem Kate nie wygląda zbyt dobrze w tej grzywce. Ale być może to kwestia zdjęć...

    OdpowiedzUsuń