Nominacja Liebster Award

poniedziałek, 12 października 2015

Zostałyśmy nominowane przez Izę, autorkę bloga o  Królowej Maxim'ie, do Liebster Award. Polega ona na odpowiedzeniu na 11 zadanych pytań, nominowaniu 11 osób i zadaniu 11 pytań. Pytania są bardzo różne, więc mamy nadzieję, że poznacie nas przez to lepiej.




PYTANIE 1: Ulubiona książka?

Fanka George`a - Nie mam ulubionej. Ogólnie nie lubię czytać książek.

Fanka Kate - Ja bardzo lubię czytać książki z gatunkami miłosnymi. Według mnie najlepsza książka,jaką kiedykolwiek przeczytałam to ,,Love Rosie'',ale tak najbardziej to polecam film ;).A na temat rodzin królewskich to ,,Kate. Księżna Cambridge'' autorstwa Marcii Moody.

British Monarchy - Jest ich bardzo dużo, często czytam książki o monarchii, przygodowe i dramaty, ale moją ulubioną jest chyba "Prawdziwa Królowa - Elżbieta II jakiej nie znamy" A. Marr`a. Jest w niej dużo pięknych fotografii, oraz ciekawostek.

www.popsugar.com

PYTANIE 2: Twoja ulubiona rodzina królewska? 

Fanka George`a - Brytyjska i Szwedzka :)

Fanka Kate - Ja mam dwie ulubione monarchie. Jest to Brytyjska i Duńska :).

British Monarchy - Oczywiście Brytyjska :)

danishroyalwatchers.blogspot.com


PYTANIE 3: Czytałaś książkę "Łzy księżniczki"? Jeśli tak, jak Ci się podobała? Jeśli nie, to czy zamierzasz ją przeczytać ?

Fanka George`a - Nie, nie czytałam.

Fanka Kate - Nie, jeszcze nie czytałam,lecz też może się skuszę do czytania. Postaram się znaleźć ją w bibliotece ;).

British Monarchy - Nie czytałam tej książki, ale bardzo chętnie ją przeczytam bo może być ciekawa.



PYTANIE 4: Za co lubisz, lub za co nie lubisz Maximy?

Fanka George`a - Uwielbiam Maximę. Najbardziej podoba mi się w niej jej cudny uśmiech oraz to w jaki sposób wykonuje swoje królewskie obowiązki. Jest wspaniałą księżną, żoną i mamą :)

Fanka Kate - Według mnie Maxima nie ma wad,ale tylko zalety. Od razu widać,że czuje się spełniona, szczęśliwa. Wygląda na ciepłą i miłą osobę. Dodatkowo świetnie sprawdza się jako Królowa Niderlandów ;).

British Monarchy - Jest ładna, inteligentna i nowoczesna. Jest, także świetną mamą swoich dzieci, żoną swojego męża i królową swoich poddanych. Bardzo lubię, również jej styl ubierania się. 

www.dnainfo.com


PYTANIE 5: Znasz jakieś języki obce ?

Fanka George`a - Od ośmiu lat uczę się j. angielskiego. Mimo iż do studiów jeszcze trochę czasu to i tak wybrałam już kierunek: Filologia angielska. Uwielbiam uczyć się tego języka. Oprócz tego znam podstawy języka niemieckiego.

Fanka Kate - Znam język angielski na średnim poziomie, czasem potrafię coś przetłumaczyć,zdarza się też mi powiedzieć kilka zdań,lecz jeszcze się go uczę. Również znam język rosyjski na poziomie podstawowym. A nie dawno rozpoczęłam naukę języka duńskiego.

British Monarchy - Potrafię się porozumieć po angielsku, ale nie umiem go jeszcze na perfekcyjnym poziomie,  oraz podstawy niemieckiego.



PYTANIE 6: Z którym księciem poszłabyś na randkę ?

Fanka George`a - Sama nie wiem :D

Fanka Kate - Jak zapewne niektórzy wiedzą - z księciem Mikołajem z Danii <3. Specjalnie dla niego uczę się duńskiego,ale nie najlepiej mi to wychodzi :P.

British Monarchy - z Księciem Harrym, ale musiałby zgolić brodę. Nie patrzę tutaj na różnice wieku ;p. 


PYTANIE 7: Najbardziej wzruszający moment ślubu Willema- Alexandra i Maximy?


Fanka George`a - Cały ślub był dla mnie wzruszający, a zarazem przepiękny ;)

Fanka Kate - Ogólnie wszystko było wzruszające,ale chyba najbardziej pannę młodą idącą do ołtarza. Zawsze przy tym się rozklejam ;).

British Monarchy - Oczywiście ten, w którym popłakała się sama Maxima.

www.holland.com


PYTANIE  8: Co sądzisz o stylu Dziedzicznej Wielkiej Księżnej Stephanie?

Fanka George`a - Nie lubię jej stylu, ale bardzo ją lubię jako księżną :)

Fanka Kate - Tak szczerze to nie za bardzo przykuwałam uwagi do ubioru Stephanie,ale przyznam,że na początku ubierała się ,,starzej'',ale śledząc bloga Kingi ze spotkań to widać, że Stephanie na temat ubioru się ,,poprawia''.

British Monarchy - Kiedyś moim zdaniem ubierała się jakby miała 50 lat. Teraz coraz bardziej idzie z modą i jej stylizacje są nowocześniejsze. Podejrzewam, że niełatwo jej się ubrać, ponieważ ma bardzo prostą budowę ciała, oraz 'nie ma talii'.

ksieznakate.pinger.pl

PYTANIE  9: Czy chcesz, aby Polska była monarchią? Dlaczego tak/ Dlaczego nie ?


Fanka George`a - Bardzo bym chciała, aby mieliśmy własną rodzinę królewską, ale większość Polaków jest przeciwnikami monarchii.

Fanka Kate - Oczywiście, że tak. Fajnie by było mieć polską monarchię, ponieważ moglibyśmy śledzić modę królowej/ księżniczek albo księżnych z Polski, okazywać emocje podczas narodzin nowego potomka rodziny (tak jak w przypadku księcia George'a). Chciałabym,żebyśmy mieli ,,własną'' monarchię.

British Monarchy - Myślę, że tak. Fajnie by było gdybyśmy mieli takich reprezentantów kraju. Oczywiście wiąże się to również, z wielkimi kosztami utrzymania, ale myślę, że Polsce przydałaby się monarchia. 


PYTANIE 10: Ulubione europejskie miasto ?


Fanka George`a - Ja mam kilka ulubionych: Warszawa, Sopot, Londyn, Rzym, Barcelona :)

Fanka Kate - Zdecydowanie Londyn. Nie byłam jeszcze w stolicy Anglii,ale mam zamiar niedługo tam pojechać. Planuję w przyszłości tam zamieszkać ;).

British Monarchy - Londyn. Jestem w nim 'zakochana po uszy'. Byłam tam rok temu w maju. Mogłabym opowiadać o tym godzinami, kocham to miejsce, ale mam zamiar pojechać tam jeszcze niejeden raz. ♥

www.mytravel.pl

PYTANIE 11: Czy chciałabyś być członkinią rodziny królewskiej? Jeśli tak, to jakiej ?


Fanka George`a - Tak. Brytyjskiej :)

Fanka Kate - Zależy od wieku księcia ;). Ale najbardziej do wieku to jestem zbliżona do Mikołaja,więc chciałabym być w Duńskiej Rodzinie Królewskiej ;).

British Monarchy - Sama nie wiem.... są tego plusy i minusy, ale jeśli miałabym nią być, to oczywiście Rodzina Brytyjska. 


***

Nominujemy:
1. Karolina - Królowa Elżbieta II
2. Marlena -  Swedish Princesses
3. Kinga -Royals by K
4. Kuba - Royal Letters
6. Asia - William i Kate
7. Ania - Królowa Letizia

Nasze pytania:
1.
Za co najbardziej cenisz Królową Elżbietę II ?
2. Co sadzisz o kimś takim jak Kate - dziewczynie 'z ulicy', która wstępuje do monarchii? 
3. Jaki jest Twój ulubiony film ?
4. Które imię damskie i męskie po angielsku jest najładniejsze?
5. Gdybyś była księżniczką Polski to jaki tytuł chciałabyś otrzymać (np.księżniczka Mazowsza)?
6. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
7. Gdzie udałabyś się na podróż poślubną ze swoim ukochanym?
8. Co najczęściej jesz na śniadanie?
9. Kogo z rodzin królewskich najbardziej nie lubisz?
10. Jaka jest twoja pasja oprócz blogowania o royalsach?
11. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem o royalsach?

5 komentarzy

  1. Ejj,a filologia angielska to inaczej nauczycielka języka angielskiego? ;) Bo ja chciałabym iść na ten kierunek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ludzie... Filologia angielska to dziedzina nauki i kierunek studiów. Filologia zajmuje się badaniem literatury i języka danego kręgu kulturowego czy kraju - filologia polska, romańska, wspomniana angielska, ale też choćby iberystyka czy sinologia. Nauczyciel czegokolwiek to zawód, który można wykonywać po studiach i przygotowaniu pedagogicznym. Nie wszyscy filologowie uczą języków. Na filologii angielskiej, czy innych, można wybrać specjalizację nauczycielską, ale także translatorską (tłumaczenia ustne lub pisemne), na angielskiej zdarza się także specjalizacja celtycka, język i komunikacja w mediach i polityce, kultura anglo-amerykańska etc. Nie wiem ile macie lat, ale weźcie się trochę za siebie, jeśli poważnie myślicie o studiach.

      Usuń
  2. Odpowiedziałam na Wasze pytania: http://british-royal-family.blogspot.co.uk/2015/10/liebster-blog-award.html
    Dzięki za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po filologii nie trzeba być nauczycielem, są też inne drogi, można np. być tłumaczem :) Ale ogólnie tak, filologia przygotowuje także do nauczania języka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udzieliłyście ciekawych odpowiedzi dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń