Przyszłe królewskie dziecko, które ma powitać świat już za kilka tygodni, jest inspiracją dla nowej kampanii charytatywnej, która przejęła media społecznościowe.
#GlobalSussexBabyShower to kampania, dzięki której zebrano już kilkadziesiąt tysięcy dolarów. Hashtag wymyślony przez @freepeeper wspiera kilka organizacji charytatywnych, wspieranych przez księżną Meghan - w tym: Mayhew, CAMFED - Campaign for Female Education oraz WellChild. Otrzymały one datki od fanów rodziny królewskiej z całego świata, którzy wspierają kampanię #GlobalSussexBabyShower, aby uczcić narodziny Baby Sussex.
Można śmiało powiedzieć, że wysiłki odniosły prawdziwy sukces. CAMFED, kampania na rzecz edukacji kobiet, potwierdziła:
"że została „zalana” ilością darowizn otrzymanych w wyniku #GlobalSussexBabyShower."
WellChild CEO:
„Byliśmy zaskoczeni i zachwyceni darowiznami od darczyńców #GlobalSussexBabyShower. To wspaniałe, że taka akcja online, dobrej woli może prowadzić do praktycznej pomocy dla dzieci z poważną chorobą.”.
Mayhew:
"Jesteśmy niesamowicie poruszeni hojnością wszystkich, którzy dołączyli do #GlobalSussexBabyShower w ten weekend! DZIĘKUJEMY wszystkim darczyńcom, którzy wyrazili swoje wsparcie, jesteście niesamowici!"
Fani księżnej Sussex, głównie z Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, zbierają ponad 22.000 funtów dziennie.
Samą akcję skomentował także Pałac, na Instagramie księżnej i księcia Sussex:
"Cóż za niesamowita niespodzianka, że w niedzielę prowadzono #globalsussexbabyshower na poziomie globalnym! Książę i księżna Sussex są niezmiernie wdzięczni za hojność i wsparcie, które otrzymali w oczekiwaniu na narodziny pierwszego dziecka.
Zamiast wysyłać prezenty, para od dawna planuje zachęcić członków społeczeństwa do przekazywania datków na rzecz organizacji charytatywnych dla dzieci i rodziców w potrzebie. Jeśli już dokonałeś darowizny, para dziękuje Ci. Jeśli się nad tym zastanawiasz, prosimy, abyś uprzejmie rozważył następujące organizacje, które wybrała para:
• Lunchbox Fund
• Little Village HQ
• WellChild
• Baby2Baby
Książę i księżna są wdzięczni za ciepłe życzenia i życzliwość podczas tego szczególnie szczęśliwego czasu w ich życiu! Dziękujemy za dzielenie się miłością ❤️"
Kilka dni później, na koncie instagramowym pojawiła się kolejna informacja:
"Zaledwie tydzień temu książę i księżna Sussex poprosili, abyście uprzejmie rozważyli wspieranie różnych organizacji na całym świecie, zamiast wysyłać prezenty na nadchodzące przybycie ich pierwszego dziecka. Wielu z was nie tylko udzieliło wsparcia, ale także podjęło działania.
Ich Królewskie Wysokości chciały, abyś znał wpływ swojego wsparcia - bezpośredni efekt twojej darowizny, energii i działań! TY zdecydowałeś się być częścią wspólnego dobra.
Niezależnie od tego, czy wpłacisz 5 USD czy 1000 GBP, zaoferujesz wolontariat lub rozpowszechnisz słowo - odegrałeś swoją rolę. W imieniu księcia i księżnej (i Baby Sussex) bardzo Ci dziękujemy.
TWÓJ WPŁYW:
• Lunchbox Fund - będzie teraz w stanie zapewnić minimum 100.000 dodatkowych gorących posiłków w całej Afryce Południowej
• Little Village HQ - otrzymali darowizny z całego świata (od Zjednoczonych Emiratów Arabskich do Hongkongu i USA), zwiększyli miesięcznych dawców, odnotowali gwałtowny wzrost liczby wolontariuszy i pobudzili swój ciężko pracujący zespół o ponad 200 pracowników
• WellChild - zapewniono ponad 300 dodatkowych godzin specjalistycznej opieki pielęgniarek dla dzieci z poważnymi potrzebami zdrowotnymi
• Baby2Baby - otrzymało ponad 5000 produktów dla dzieci, w tym łóżeczka, książki, plecaki, pieluchy oraz darowizny pieniężne.
Zrobiłeś to. Dziękuję Ci."
Wspaniała akcja dla wspaniałych ludzi i ich dziecka.
OdpowiedzUsuńSuper akcja! Na pewno bardziej korzystna dla społeczeństwa niż tysiące pluszaków czy innych drobiazgów wysyłanych do Pałacu z okazji narodzin dziecka.;)
OdpowiedzUsuńDobry pomysł.
OdpowiedzUsuńW przeciwieństwie do Williama i Katy, Meghan i Harry mają pomysł na siebie. Mam wrażenie, że oni dopiero się rozkręcają.
OdpowiedzUsuń