Rodzinka na wesoło cz. 17

poniedziałek, 13 maja 2019

Dziś kolejna część zdjęć i GIF-ów z udziałem rodziny z Cambridge.







William: "Meghan, czy to jest malinka?"
Meghan: "Nie, ugryzł mnie komar. One są tutaj okropne!"
*wchodzi książę Harry*
Harry: "Hej, kochanie. Cześć William."
William: "Cześć komarze"

Widzę Cię! :D


Charlotte i mały efekt Marilyn Monroe ;)

 



Hello!

 











William: ''Wybaczcie mojej żonie, która zasłoniła choinkę...''


Savannah i George to duet idealny ;)




George <3





Kate [po wspinaczce w czasie oficjalnej wizyty w Kanadzie]: Myślałam, że w pewnym momencie skończysz na drzewach.
William: Miałem zamiar to zrobić.


William [w tle]: Poszła po bukiet kwiatów. Ja nigdy w swoim życiu nie dostałem kwiatów!



Charlotte <3



Dziewczynka: Dlaczego cały czas robią Tobie zdjęcia?
Kate: To Tobie robią zdjęcia. Jesteś wyjątkowa!


Kate: Tak wiem! Nie mógł się doczekać dzisiejszej wizyty [William].
William: Ciekawe, czy słuchała [Kate] jakiejkolwiek z moich wypowiedzi na temat piłki nożnej.
Kate: Wiem, że powinnam była.




Wimbledon 2018:




Aż chciałoby się wrócić do bujnej czupryny sprzed dziesięciu lat:



Mężczyzna: Rozkoszuj się wodą!
William: Tak, dokładnie, tylko nie pij wszystkiego naraz!
Kate: Chyba pójdę na całość.




Kate i dzieci ;)


Zdjęcia i GIF-y: tumblr.com



9 komentarzy

  1. Kate i Will mają fajne poczucie humoru. Podoba mi się też dialog Kate z dziewczynką. Ma kobieta klasę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Czy ktoś mógłby mi podać link do jakiejś strony na której znajdę informacje, instytucje, organizacje, których patronatem zajmuje się Księżna Kate? Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, milo popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zewnątrz trzymają fason, a w rzeczywistości wyluzowani i z poczuciem humoru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Kate powiedziała tej dziewczynce odnośnie robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julia i Zuza, o co chodzi z tą lawiną angielskich komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W statystykach widnieje informacja, że to wpływ z Bloglovin', na którym mamy konto

      Usuń