Szukamy nowego autora bloga! - pisz z nami

wtorek, 28 maja 2019

Jak widzicie, ostatnio mamy mniej czasu na prowadzenie bloga. Związane jest to z obowiązkami szkolnymi oraz problemami w życiu prywatnym. Nie zawsze możemy dać z siebie tyle, ile byśmy chciały, dlatego ogłaszamy nabór!



"Rekrutacja" na autora będzie składała się z dwóch etapów:

1. odpowiedzenie na krótkie pytania
2. wykonanie zadania przez nas powierzonego


Jeśli chcesz tworzyć z nami bloga, prosimy o wysłanie maila z odpowiedziami na pytania: cambridges.blog@onet.pl

1. Od jak dawna interesujesz się Brytyjską Rodziną Królewską?

2. Dlaczego interesujesz się BRK?

3. Jaki jest Twój ulubiony członek w BRK?

4. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na pisanie wpisów na blogu?

5. 3 pomysły na wpis tematyczny

Zgłoszenia do pierwszego etapu można nadsyłać na maila cambridges.blog@onet.pl do 1 czerwca 2019 r. Następnie z osobami zakwalifikowanymi do drugiego etapu skontaktujemy się mailowo.

5 komentarzy

  1. Śliczne zdjęcie Kate. Nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!:) Mam nadzieję, że znajdziecie kogoś do pomocy. Może nawet i sama bym się zgłosiła, gdyby nie fakt, że mojemu blogowi również brakuje regularności.:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego nowego bloga o skandynawskich Księżniczkach i księżnych:
    https://scandynavianprincesses.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Dziewczyny. Naprawdę jest źle jeśli nie ma choćby tylko fotek z dzisiejszego bankietu.:( Mam nadzieję, że znalazłyście chętnego do pomocy, bo szkoda bloga. Ewentualnie mogę Wam pomóc, ale bardziej z doskoku jeśli byłaby taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie czy można w dalszym ciągu wysłać zgłoszenie? 😉

    OdpowiedzUsuń