Odpowiedź od królowej Elżbiety!!!

poniedziałek, 7 listopada 2016

Po 6 miesiącach czekania, doczekałam się!!! 
by Zuzia

W czwartek otrzymałam odpowiedź od królowej Elżbiety! To był pierwszy list jaki wysłałam do jakiejkolwiek Rodziny Królewskiej.

by Zuzia

Nie wiem jednak, na który list jest to odpowiedź, ponieważ wysłałam dwa: pierwszy 8 kwietnia, a drugi 12 sierpnia. Wydaje mi się jednak, że jest to odpowiedź na ten pierwszy i niedługo mogę otrzymać kolejny list :).

by Zuzia

W kopercie znajdowała się otwierana kartka ze zdjęciem królowej i podziękowaniami za życzenia, w środku była także osobna kartka z przeprosinami za długie czekanie na odpowiedź.

Informacja dla wszystkich, którzy jeszcze czekają na odpowiedź: bądźcie cierpliwi! :D

***

TUTAJ możecie zobaczyć na jakie królewskie odpowiedzi jeszcze czekam.

Miłego dnia! :)

8 komentarzy

  1. Wiara powróciła :-) Ja czekam już prawie 6 miesięcy :-) Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ja niestety jeszcze cały czas czekam, ale patrząc na to, że odpowiedź dostaje się po pół roku, cały czas mam nadzieję, że i do mnie dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację!
    Ja straciłam nadzieję biorąc pod uwagę, że wysłałam tego dnia też inne listy i odpowiedzi nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również otrzymałam w czwartek po 7 miesiącach oczekiwania. Warto było!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja też dostałam odpowiedź po pół roku i przyznam, że po jakichś 4 miesiącach straciłam nadzieję, że kiedykolwiek ją dostanę, ale naprawdę warto było czekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Bardzo fajny list :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślicie, że jakbym teraz wysłała to dostanę odpowiedź? Czy to głupie, bo już listopad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jeśli napiszesz zyczenia z okazji urodzin to najprawdopodobniej dostaniesz odpowiedz. w sumie, jeśli w liscie poprosisz o jakies zdjecie to najczęściej je wysyłają, więc myślę że warto spróbować :)

      Usuń