Niedziela z ankietą - białe stylizacje Kate

niedziela, 27 września 2015

Hej. Dzisiaj to już czwarta niedziela z ankietą! Tym razem białe stylizacje Kate.


1. The Thirty Club - 2012r.


2. Australia - 2014r.


3. Muzeum National Maritime - 2014r.


4. Premiera Long Walk to Freedom -2013r.


5. Gardens by the Bay - 2012r.

6. Kanada - 2011r.


7. Australia - 2014r.


8. Dzień Podwiązki - 2012r.


9.  Epsom Derby - 2011r,


10. Wimbledon - 2011r.

11. Warner Bros - 2013



12. Ealing Studios - 2015



13. Chrzciny Charlotte - 2015


~~~
W poprzedniej ankiecie na temat najlepszej różowej stylizacji Kate zwyciężył  numer 8 (22/82 głosów)
czyli: stylizacja z Westminster Abbey - 2013r.

Teraz zadanie należy do Was - z prawej strony, do góry na pasku czeka na Was ankieta, w której możecie zagłosować, na waszym zdaniem najlepszą stylizację.

6 komentarzy

  1. 12.

    Jakiej CHARLOTTY?? Przecież to jest Charlotte i nie ma innej odmiany. Przepraszam, ale muszę się przyczepić. Odwiedzam tego bloga od samego początku. Na początku bardzo mi się podobał, uwielbiałam tutaj notki (i można powiedzieć, że dalej uwielbiam, ale zależy kto je napisze). Natomiast od kiedy jest tutaj nowa autorka mam wrażenie, że blog ,,zdziecinniał". W notkach jej autorstwa jakieś buźki, szlaczki, serduszka, gwiazdeczki itp. Co to ma być?! To jest blog o takiej tematyce, że według mnie nie powinny sie takie rzeczy pojawiać. Nie podoba mi się również to, że na powitanie nowa autorka pisze ,,Hej". Tak przywitać się nie wypada. Lepsze już jest ,,Witajcie" albo ,,Dzień dobry". Nie chce być złośliwa, ale staram się wam zwrócić uwagę, bo chcę aby blog był dojrzały. Mam nadzieję, że pozostałe, dwie autorki pogadają o tym z nową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, identycznie. Kiedy nie było nowej autorki. Wszystko było takie ,,czyste,, że tak powiem. Na.początku blog był wspaniały. Notki ogarnięte. Nawet zdjęcie do notek były staranne a teraz co ? Wszystko zepsute. Blog z notki na notkę coraz gorszy.

      Usuń
    2. Dziękuję, błąd już poprawiłam. Od jakiś pięciu notek, nie używam już emotek, ale i tak nie widzę w tym nic złego, jest to wyrażanie emocji, "szlaczki" oddzielają zawsze jedną informację od drugiej i stosujemy je wszystkie. A powitanie "Hej" można spotkać na porządku dziennym i nie uważam, żeby było to niestosowne, czy niegrzeczne.

      Usuń
  2. Aż trudno wybrać, z wyjątkiem numerów 8 i 9 podobają mi się wszystkie stroje. Ale chyba wybiorę tę w groszki, moją ulubioną!

    OdpowiedzUsuń