Stylizacja miesiąca - maj

czwartek, 1 czerwca 2017

Dziś głosowanie na stylizację maja 2017 roku.



1.
Wizyta w Fams of City Children
• kurtka - Troy London
• sweter - J Crew
• koszula - GAP
• dżinsy - Zara
• buty - Penelope Chilvers
• kolczyki - Kiki McDonough
• zegarek - Cartier


2.
Oficjalna wizyta w Luksemburgu
• płaszczyk/sukienka - Emilia Wickstead
• szpilki - LK Bennet
• kopertówka - Etui Bags
• wisiorek - Mappin & Webb
• kolczyki - Kiki McDonough

3.
• sukienka - Chloe (miała ją na sobie podczas przyjęcia dla dzieci w czasie pobytu w Kanadzie w 2016 roku)
• pasek - Acne Studios
• szpilki - Monsoon
• kolczyki - Annoushka


4.
płaszcz - Christopher Kane (miała także podczas: London 2012 Opening Ceremony i Order of the Garter w 2014r.)
• toczek - Lock & Co
• szpilki - Gianvito Rossi
• kolczyki - Kiki McDonough


5.
• sukienka - Alexander McQueen
• szpilki - Gianvito Rossi
• toczek - najprawdopodobniej Jane Taylor
• kolczyki - Kiki McDonough

6. 
Sukienka - Rochas
Szpilki - LK Bennett
Kolczyki - Monica Vinader


7 komentarzy

  1. Nie widze ankiety po prawej stronie, więc głos oddaję w komentarzu na nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć widziałam w zakładce królewskie listy, że pisałaś list do Charlotte z okazji urodzin przyszła Ci odpowiedz?:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie eleganckie, perfekcyjnie dobrane. Moje serce skradła oczywiście stylizacja z ślubu siostry- prawdziwa, angielska dama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosowałam na 6 :) Bardzo podoba mi się ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny pędzcie po Skarb do Rossmanna, jest w nim fajny artykuł o stylu Kate😉
    Pozdrawiam Marlen

    OdpowiedzUsuń