Rodzinka na wesoło cz.7

sobota, 18 lutego 2017

Dziś kolejna część Rodzinki na wesoło.


Tom : Wyglądasz fantastycznie.
William : Dziękuję. *Śmiechy* To nie do mnie !
Kate : Do Ciebie,



Kate : Czy mogę przenieść tę poduszkę?
William : Ułóż się wygodnie. W końcu możemy być tu przez jakiś czas... i oddychaj...
Kate : Nie mogę tak !





kate,charlotte and george-#proud mother:

In August 2009, Kate turned heads with her fancy topper at a friend's wedding in London. We love how the purple flower appliqué perfectly matches her tapestry jacket. - GoodHousekeeping.com:


Co prawda, te gify nie są aż tak śmieszne, ale nie mogłam się im oprzeć.


Znalezione obrazy dla zapytania kate and william funny



Kate: Miło mi Cię poznać!
Harry: Dla mnie nie ma kwiatów?
Kate: Chcesz moje? 
 


Podobny obraz

Szygi, dygi ... :P



Nie ma to jak bracia :D


William : Rozumiem, że one nie są dla mnie?
Kate : Nie, ja je wezmę.

Ach ten George ;) ...


Czyżby William miał 2 podbródki?



A teraz czas na miny Kate :





Znalezione obrazy dla zapytania kate and william funny





5 komentarzy

  1. Dwa pierwsze najlepsze 😁 nigdy wcześniej ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ostatnie zdjęcie najlepsze☺ i fajne gify z kwiatkami 👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z wywiadu zaręczynowego są cudowne.A Charlotte taka słodka!
    Kate mistrzyni w robieniu min.

    OdpowiedzUsuń