poniedziałek, 7 sierpnia 2017

RepliKate - odwzorowanie stylizacji z Taj Mahal

Nowa seria! W związku z tym, że mam wiele rzeczy REPLIKATE, czyli zamienników ubrań księżnej, postanowiłam podzielić się nimi na blogu. Pomyślałam, że wśród nas jest wiele fanek stylu księżnej i może też będą chciały odwzorowywać jej stylizacje ze o wiele mniejsze pieniądze :)


Pierwszą stylizacją na której się wzorowałam to ta z Taj Mahal, czyli podczas Royal Tour do Indii i Bhutanu - dokładnie 16 kwietnia 2017r.


Księżna miała wtedy na sobie sukienkę firmy Naeem Khan za $3,990, mi udało się znaleźć "troszkę" ;) tańszą wersję (za $11,99). Oczywiście kształt wzorów nie jest identyczny, jednak jest zachowana w tym samym "klimacie".


Zamówiłam ją na tzw. chińskiej stronce, jednak jestem bardzo zadowolona. Materiał się nie gniecie, odszyta również bez zarzutu, jednak ja ją jeszcze przerobiłam u krawcowej, ponieważ dół układał się w kształt tulipana, a ja chciałam prostą - taką jak Kate :).


Może niektórzy już ją kojarzą, ponieważ miałam ją na sobie już podczas wizyty Kate i Williama w Warszawie oraz podczas wywiadu w "Pytanie na Śniadanie" 17 lipca 2017r.



Ubrania ze stylizacji
Sukienka - Romwe
Szpilki - Top Secret
Okulary - H&M

Ubrania Kate ze stylizacji
Sukienka - Naeem Khan
Szpilki - LK Bennett
Okulary - Ray Ban
Kolczyki - sklepik z drobiazgami w drodze na Paro Taktsang w Bhutanie


Nie pytam która wersja Wam się bardziej podoba, bo to oczywiste :D ale zapytam, o wrażenia na temat tej serii - chcecie, żeby tego typu posty pojawiały się na blogu co jakiś czas?


Miłego dnia!

22 komentarze:

  1. rewelacyjny post.sama mam wiele rzeczy odwzorowanych własnie na kate.prosze o wiecej

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, ja też w końcu muszę się postarać o jakieś RepliKate ;)
    Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Prosimy o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podziwiam pomysłowość i jak najbardziej proszę o więcej takich postów

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem na TAK i z niecierpliwością czekam na kolejne RepliKate

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka prawie identyczna: )Z chęcią zaczerpnę inspiracji: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notatka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mega post jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka , poproszę o więcej takich ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna seria! Jestem totalnie zaskoczona! Zuza jesteś wspaniałą modelką :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za notkę, o którą ostatnio prosiłam :-). Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Można też zebrac inne zdjęcia z pomysłami innych czytelniczek bloga. To tylko drobna sugestia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły pomysł. Pomyślę nad tym :)

      Usuń
    2. super pomysl z tymi czytelniczkami bloga

      Usuń
  14. Świetna sukienka! Też chętnie podpatrzę gdzie można kupić ubrania repliKate:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje buty podobaja mi sie bardziej maja ladny ksztalt, calosc wyglada bardzo ladnie, widac indiwidualnosc i kreatywnosc.

    OdpowiedzUsuń
  16. przepieknie wygladasz:) super seria jestem za postami REPLIKATE -czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post,wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem wyjątkiem, ale dla mnie zalatuje to przesadą.

    OdpowiedzUsuń
  19. mi udało się upolować na allegro sukienkę jaką miała Kate w Kanadzie w 2011. Granatowa, koronkowa.
    Pamiętam że zapłaciłam za nią około 50 zł. Wymagała lekkich poprawek krawieckich ale jest śliczna. Buziaki, Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł z tą tylizacją :)

    OdpowiedzUsuń