Nowe/stare zdjęcia księcia Williama, Harry'ego i Diany.

niedziela, 23 lipca 2017

Z okazji zbliżającej się 20. rocznicy śmierci księżnej Diany, tak jak informowałyśmy kilka dni temu, książę William i Harry postanowili wystąpić w nowym dokumencie "Diana, Our Mother: Her Life and Legacy". Z tej okazji dzisiaj Pałac Kensington udostępnił trzy nowe, wcześniej nieznane zdjęcia książąt i ich matki.



Poniżej możecie zobaczyć dwie zapowiedzi tego dokumentu, który zostanie wyemitowany już niebawem w telewizji ITV.


 

4 komentarze

  1. Wiadomo, czy w Polsce będzie transmitowany ten dokument? Bo słyszałam, że w HBO będzie to możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie i fajnie, że powstał taki dokument

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanie trochę z innej beczki. Skoro William i Kate brali ślub w obrządku anglikanskim to dlaczego podczas tego obrządku nie przyjęli komuni św.??? Zawsze byłam przekonana ze w kościele anglikanskim nie ma przyjmowania komunii świętej jednak się myliłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło będzie zobaczyć nowe zdjęcia. Czekam też na wypowiedzi książąt.Dokument,w którym synowie wypowiadają się o swojej matce będzie absolutnie wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń